Soijajugurtin syöjiä?
Kommentit (28)
Hyvää, mutta ihan järkyttävät ilmavaivat tulee.
Vierailija kirjoitti:
Syön, koska olen vaihdevuosi-ikäinen ja hormonikorvaushoito ei sovi minulle. Olen jo tottunut makuun.
Vaihdevuosissa olis kyllä tärkeä syödä aitoa ravintoa, ei mitään keinoruokaa.
Soygurt on hyvää! Oddlygood makeuttamaton ja sitruunanmakuinen. 😋 No sugar -versioon lisään banaania ja marjoja, mysliä jne.
Ennen hintojen nousua ostin aina Alpron Greek Style soygurtteja, mutta enää en raaski.
Rainbown makeuttamaton 'soijavälipala' on myös ok, Lidlin menettelee myös, kun tottuu makuun. 😄
Näissä makeuttamattomissa on eniten proteiinia eli paras laatusuhde. Sokeria ei kannata ostaa jogurttina.
Syön vain vuohen maidosta tehtyä jugurttia, myös juustoa. Kerran ostin soijajugurttia vanhingossa mutta ei maistu minulle, siinä oli outo maku.
Ihmetellään ihmisten sairauksia ja muistisairauksia. Samaan aikaan vedetään keinoravintoa. Voi yhden kerran.
Iha sikahyvää. Ostan jos saan -50%. Muuten ei ole varaa.
-Kylmät kädet
Vierailija kirjoitti:
Syön vain vuohen maidosta tehtyä jugurttia, myös juustoa. Kerran ostin soijajugurttia vanhingossa mutta ei maistu minulle, siinä oli outo maku.
Vuohenmaito on tymäkkää! Aivan liian voimakas "aromi" minulle, enkä edes käydä eläintuotteita.
Totta kai soijamaito/-gurtti maistuu erilaiselle. Tottumiskysymys ja makuasia.
Kyllä syön. Unohdan ihmeen helposti, että ulkomaan kasvien tänne rahtaaminen ei ole paras vaihtoehto. En hyväksy lehmien kaltoinkohtelua, mutta vielä uskottelen itselleni, että suomalaisen maitokarjan pito olisi kohtalaisen eettistä enkä siksi boikotoi maitotuotteita - ainakaan toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön, koska olen vaihdevuosi-ikäinen ja hormonikorvaushoito ei sovi minulle. Olen jo tottunut makuun.
Mitä höpäjät? Soijajogurtti on valmistetty fermentoiduista soijapavuista. Kuten tofu. Erittäin terveellinen ruoka-aine, jos ei ole soija-allergiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuohenmaito on tymäkkää! Aivan liian voimakas "aromi" minulle, enkä edes käydä eläintuotteita.
Totta kai soijamaito/-gurtti maistuu erilaiselle. Tottumiskysymys ja makuasia.
Ei se mikään tottumiskyse ole, eihän soijasta saa maitoa tai jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpäjät? Soijajogurtti on valmistetty fermentoiduista soijapavuista. Kuten tofu. Erittäin terveellinen ruoka-aine, jos ei ole soija-allergiaa.
Soijasta et saa jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syön. Unohdan ihmeen helposti, että ulkomaan kasvien tänne rahtaaminen ei ole paras vaihtoehto. En hyväksy lehmien kaltoinkohtelua, mutta vielä uskottelen itselleni, että suomalaisen maitokarjan pito olisi kohtalaisen eettistä enkä siksi boikotoi maitotuotteita - ainakaan toistaiseksi.
Eläinrehujen soija on tuotu valtamerten takaa. Ihmisten soijatuotteet ovat peräisin Euroopassa kasvatetusta soijasta. Vissi ero. Mutta jatka sä vaan vasikan ravinnon ja kuolleen eläimen syöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa proteiinipitoisuuksia suomalaisissa litkujogurteissa. Naurattaisi ellei säälittäisi. Soygurtin proteiinipitoisuus hipoo 5%. Hapatettu nestemäinen ravintoaine kuten maidosta tehty jogurtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinrehujen soija on tuotu valtamerten takaa. Ihmisten soijatuotteet ovat peräisin Euroopassa kasvatetusta soijasta. Vissi ero. Mutta jatka sä vaan vasikan ravinnon ja kuolleen eläimen syöntiä.
Oletko ihan varma tuosta soijan alkuperästä?
Jatkan edelleen kuolleen eläimen syöntiä. En ole niin raakalainen, että syön elävää eläintä.
Alpron maustamatonta syön smoothiessa, siltään en viitsi syödä mutta tuohon sopii hyvin. Alpron greek style jugurtteja ostan maustamattomana ja mansikan makuisena, sekoitan näitä keskenään ja lisään marjoja. Maitoon tehdyn jugurtin syöminen on vähentynyt selvästi vaikka se ei ollut edes tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa proteiinipitoisuuksia suomalaisissa litkujogurteissa. Naurattaisi ellei säälittäisi. Soygurtin proteiinipitoisuus hipoo 5%. Hapatettu nestemäinen ravintoaine kuten maidosta tehty jogurtti.
Mitä se proteiinipitoisuus merkitsee kun vertaat sokerilitkuihin? Vertaisit edes oikeaan jogurttiin.
Edelleen, soijasta et saa jogurttia.
Mitä 50+ miehelle, huono erektio ja halu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soija on pieruprteiinia, josta puuttuu pari välttämätöntä aminohappoa kokonaan.