Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10001)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tuossa olet minäminänirppis, kun toisen pitää valita sama annos kuin sinulla. 😁
Joo kiva tosiaan mennä ravintolaan ja odottaa kun perheen pää käyttää aivosoluaan kylkiluunsa parhaaksi ja valitsee tällekin annoksen, kooska tietäähän paremmin. Kotona sitten voi kurittaa jos hymyilee väärin miestarjoilijalle. Oikein romantiikka alkaa kukkia. Not. Sivu.
Miksi olette suhteissa tuollaisten miesten kanssa?
-mies
Eihän kukaan sanonut olevansa suhteessa tuollaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta myöhemmin että näin sut siellä. Mahdoitko sä nähdä mua. Ainakin tähyilit ihan toiseen suuntaan siinä kohtaa kun minä huomasin sut.
Huomasin myös liian myöhään, että olitkin siellä ja ehdit lähteä. Sitten se hetki näkemiselle meni ohi. Harmitti ja suretti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen rakastan sinua. Toivottavasti sinäkin minua?
Joo😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle hyvää viikonloppua! Muistatko, kun sanoin sinulle ’Oot ihana!’ Olin aika rohkea. Enää en niin tekisi kenellekään vastaavassa tilanteessa. Pusuja, XOX.
Sinähän oot itse varattu? Eli emilia on todellinen onnen tyttö 😒
Ei Emilia minua haluaisi parisuhteeseen muutenkaan. Ap
miksei
Koska se tajuaa erittäin paljon ja hyvin. Ja tajuaa tämänkin kyselemättä. Vaikka meillä on yhteys, vieläkin. 😘
Saanpahan syyn ottaa sinuun yhteyttä ensi viikolla, pyysit vielä erikseen kertomaan ja kyllähän minä heti laitan sitten viestiä kun sen aika on :)
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko uudestaan mun kyytiin olis vähän asioita..?
Tulisin. Edellisestä kerrasta on kolme vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooks K?
En ole ollut kahdestaan kyydissään. Muuten kyllä antoi hyvät kyydit. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooks K?
En ole
Vierailija kirjoitti:
Juu, mihin ajellaan?
Vierailija kirjoitti:
Pölönen ootko tääl
Onko n vai m?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölönen ootko tääl
Onko n vai m?
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tuossa olet minäminänirppis, kun toisen pitää valita sama annos kuin sinulla. 😁
Joo kiva tosiaan mennä ravintolaan ja odottaa kun perheen pää käyttää aivosoluaan kylkiluunsa parhaaksi ja valitsee tällekin annoksen, kooska tietäähän paremmin. Kotona sitten voi kurittaa jos hymyilee väärin miestarjoilijalle. Oikein romantiikka alkaa kukkia. Not. Sivu.
-mies
Miehellä voi olla haastetta parisuhteessa nähdä toista osapuolta erillisenä henkilönä. Silloin ravintolassa esim. pettyy jos valitset väärän ruokalajin tai et pidä samasta ruoasta kuin hän.
Olisit vaan sanonut "miehet on miehiä, siksi" ei olisi tarvinnut pitää noin pitkää saarnaa miesten tyhmyydestä tajuta pariskunnan käsittelevän kaksi persoonaa, omilla mieltymyksillä ja tavoilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Koska minun kaltaisen hu**ra perseen maineElla ei saa sitä kunnon miestä 😭😭
Älä alenna itseäsi.
-mies
Tämä on niin totta 😭😭😭
Olis pitäny pyytää sun numero tai jotain sillon kun vielä nähtiin. Jos pyytäisin sitä yhteisiltä tutuilta, niin varmasti heräis epäilykset.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny pyytää sun numero tai jotain sillon kun vielä nähtiin. Jos pyytäisin sitä yhteisiltä tutuilta, niin varmasti heräis epäilykset.
Ei haittaa, pyydä vaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaan. Älä välitä epäilyistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana L 🥰
Omin, vaikka varmaan Linda, Luna tai naapurin yh.
Klassista palstaa. Täällä käy monenlaista porukkaa, ja osan todellisuutta on nuo aivan absurdilta kuulostavat surkeat miehet.
Eri