Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10014)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska autosi kyydissä? Viikkoja..vuosia?
Kuukausia...
82kk
Vierailija kirjoitti:
Meillä ero tulee. En halua enää itse jatkaa.
Tuota liirumlaarumia on kuultu jo monta vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kestä kovinkaan runsasta rakkautta.
Nainen kestää runsaasti rakkautta, mutta hyvin heikosti alentamista, pilkkaamista ja hyväksikäyttöä.
Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle hyvää viikonloppua! Muistatko, kun sanoin sinulle ’Oot ihana!’ Olin aika rohkea. Enää en niin tekisi kenellekään vastaavassa tilanteessa. Pusuja, XOX.
Sinähän oot itse varattu? Eli emilia on todellinen onnen tyttö 😒
Ei Emilia minua haluaisi parisuhteeseen muutenkaan. Ap
Ootkohan ikinä kiihottunut kun oot huomannut mun katsovan sua?
Kuljetan ehkä kohta väsyneen naamani sun ikkunan ohi.. lähetä paljon rakkautta jos näät🥺😊
Vierailija kirjoitti:
Kuljetan ehkä kohta väsyneen naamani sun ikkunan ohi.. lähetä paljon rakkautta jos näät🥺😊
Siis kuljen😂 vaikka voi kai sen noinkin sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ero tulee. En halua enää itse jatkaa.
Tuota liirumlaarumia on kuultu jo monta vuotta
Oookoo kerro sitten halusitko vai tahdotko vielä jatkaa liittoa. Sanoilla ei merkitystä teot puhuvat. Ei kukaan jaksa junnaajaa kuunnella!
Äh, asia tuli varmaan ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miehet, joilla ei ole munaa esimerkiksi ajaa ulkomailla. En koe miehekkäänä. Samoin neitimäinen arvuuttelu tai pelko ajaa suuremmissa kaupungeissa on ehdoton no no.
Ala ulkomaalaisen miehen kanssa joka osaa ajaa hyvin siellä ulkomailla, niin ei tarvi ärsyyntyä
Kotosuomessa riittää tällaisia alfoja. Kaikista ei siihen vain ole.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun istuit kevättalvella viereen ihan liki n->m
Tuletko huomenna jäähallille?
Vierailija kirjoitti:
Outo olo.
Miks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo olo.
Miks
En ihan tarkalleen tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miehet, joilla ei ole munaa esimerkiksi ajaa ulkomailla. En koe miehekkäänä. Samoin neitimäinen arvuuttelu tai pelko ajaa suuremmissa kaupungeissa on ehdoton no no.
Ala ulkomaalaisen miehen kanssa joka osaa ajaa hyvin siellä ulkomailla, niin ei tarvi ärsyyntyäKotosuomessa riittää tällaisia alfoja. Kaikista ei siihen vain ole.
Lähes kaikki nuorena jo pariutuneita, joitain yksittäisiä saattaa hyvällä tuurilla olla vapaana vielä myöhemmin
Kerran olen ollut autossa kyydissäsi. Sinäkin olet ollut kerran minun kyydissä. Ajaessa pystyn puhumaan kanssasi helposti, koska hermoilen ajamista enemmän kuin seurassasi oloa, niin en ehdi jännittää sinulle puhumista.
36- sata kuukautta kait yliki