Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (9986)
*akke mitä kuuluu pitkästä aikaa
Vierailija kirjoitti:
*akke mitä kuuluu pitkästä aikaa
Nakke, Jakke, Sakke, Makke?
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny pyytää sun numero tai jotain sillon kun vielä nähtiin. Jos pyytäisin sitä yhteisiltä tutuilta, niin varmasti heräis epäilykset.
Tai sitten se yhteinen tuttu on jo aikaa sitten huomannut kiinnostuksen ja lähinnä vain odottelee milloin jotain edistystä tapahtuu pitkäpiuhaisten välillä. Eräs tuttu mies keräili rohkeutta melkein liian pitkään, sitten joutuikin pyytämään apua yhteiseltä tutulta eli minulta. Ovat olleet jo pitkään naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
en
Kaipaan häntä myös.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti. Oon varmaan menossa sekaisin. Kyllähän mä sut tunnistaisin. Ootko leikannu hiukset?
Kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön pakastepizzaa ja mietin syötköhän sinäkin parhaillaan samaa makua :)
No en tod. Uunissa padassa hautuu hirvenvasan paisti punaviiniliemessä. Lisukkeeksi hunajarakuunajuureksia uunissa paahdettuna, perunajuustopaistos, punaviinikastike, kukkakaalipyre ja jotain oheisjuttuja.
Hirvi on hyvää… mutta ei vasa! :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tod. Uunissa padassa hautuu hirvenvasan paisti punaviiniliemessä. Lisukkeeksi hunajarakuunajuureksia uunissa paahdettuna, perunajuustopaistos, punaviinikastike, kukkakaalipyre ja jotain oheisjuttuja.
Mulla jää kans karitsa ja vasikka lihatiskille... sivusta
Pitää päästä pois. Olet jo liian lähellä, ja silti liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hitto ei ikinä vasikkaa/karitsaa 🤮 jotain rajaa lihan syönnissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää päästä pois. Olet jo liian lähellä, ja silti liian kaukana.
Mistä päästä pois? Tule rohkeasti lähemmäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tror att hon inte är här.
Men..?
Tror att han tror någon annan för fru speciallärare.
Oon täällä kultamussukka.😚🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en
Kaipaan häntä myös.
Enna, ena, Enni, Eno, ento, Enno, enkku,
Lopettakaa meidän E-alkuisten kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis olitko se sinä kaupassa???!!
Cittarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ihanin olento.<3
Kiitos, sillä:Muistattekste ne gangsta muidu ylö-asteelta kun mentiin röökille ja ne muidut tuli mukaa niin miten niillä oli hartiat korvissa lysyssä ja kaula eteenpäin, niin että nenä työnty puol metrii eteenpäin vartalosta. Mä kävelen just sillä tyylillä ja kädet vielä nyrkissä. Haluun antaa Collin vaikutelman. Se on gansgatan näköistä kun kävellessä vaan kaula keinuu ja pää taipuu sivuttain sillai Nils, naks. Voi mennä niskat poikki. Plus mulla on sellane rotan naama. Sellane suippo leuka, korkeet pitkät poskipäät, helvetin pitkä nenä ja sellane alhaalta suippo ja ylhäältä leveä suippo pää mul on myös ruskeet tyhjää seisovat silmät ja mun kaverit on läskei, koska mä haluun olla ainut laiha. T. E.
Tää ei kuulosta yhtään sinulta.
Trolli se on.
Mieskaivattuni,
Toivon sinulle rentouttavaa vapaata ja minulle toivon kaivatun tänne minun peiton alle.😁Heti vielä.
Kauniita unia,pus,pus
Ps.Joko lähdit tulemaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas, minä en lihojani mistään tiskiltä nouda. Vasat metsästä ja karitsat tarhasta.
Pentujen syöminen on todella epäluonnollista. Mutta tiskiltä suurin osa kotieläimien lihat noutaa kun harvalla tilalla on edes teurastamisoikeuksia.
Olisikohan se joku trolli? Voisikohan se olla? Kuinka paljon täällä on eenä trollattu?