Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10001)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mut hylätty.
Ei.
Läheisten kanssa vietetään aikaa, mutta kai jotain huvituksiakin mahtuu joukkoon 😊
Inhottava sää lähteä ajamaan.
Onko sinulla kaikki hyvin?
Tuletko käymään ensi viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilialle hyvää viikonloppua! Muistatko, kun sanoin sinulle ’Oot ihana!’ Olin aika rohkea. Enää en niin tekisi kenellekään vastaavassa tilanteessa. Pusuja, XOX.
Sinähän oot itse varattu? Eli emilia on todellinen onnen tyttö 😒
Ei Emilia minua haluaisi parisuhteeseen muutenkaan. Ap
miksei
Nainen rakastan sinua. Toivottavasti sinäkin minua?
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan ikinä kiihottunut kun oot huomannut mun katsovan sua?
Oon.
Mulle kiihottumisen riitti sinun vieressä istuminen pajun keskipaikalla. Siinä sen verran ahdasta, että oltiin ihan lähekkäin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miehet, joilla ei ole munaa esimerkiksi ajaa ulkomailla. En koe miehekkäänä. Samoin neitimäinen arvuuttelu tai pelko ajaa suuremmissa kaupungeissa on ehdoton no no.
Ala ulkomaalaisen miehen kanssa joka osaa ajaa hyvin siellä ulkomailla, niin ei tarvi ärsyyntyäKotosuomessa riittää tällaisia alfoja. Kaikista ei siihen vain ole.
Näin on.
Arto
Tajusin vasta myöhemmin että näin sut siellä. Mahdoitko sä nähdä mua. Ainakin tähyilit ihan toiseen suuntaan siinä kohtaa kun minä huomasin sut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruokanirsoilijoiden paikka tästä on tullut?
Mies syö mitä tarjotaan ja antaa toiselle vapauden syödä haluamallan tavalla.Tietysti on hyvä muistutella linjoista, jos alkaa liikaa näkyä navan ympärillä 😉
Muistan yhden, joka jo aikanaan ilmoitti, että syö mitä syö. Itepä ruokansa ostaa. Tervemenoa kylän vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruokanirsoilijoiden paikka tästä on tullut?
Mies syö mitä tarjotaan ja antaa toiselle vapauden syödä haluamallan tavalla.Tietysti on hyvä muistutella linjoista, jos alkaa liikaa näkyä navan ympärillä 😉
Mitäs jos annetaan kehorauha siinä parisuhteessakin.
Vierailija kirjoitti:
Läheisten kanssa vietetään aikaa, mutta kai jotain huvituksiakin mahtuu joukkoon 😊
Inhottava sää lähteä ajamaan.
Onko sinulla kaikki hyvin?
Kysy joskus suoraan multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tuossa olet minäminänirppis, kun toisen pitää valita sama annos kuin sinulla. 😁
Joo kiva tosiaan mennä ravintolaan ja odottaa kun perheen pää käyttää aivosoluaan kylkiluunsa parhaaksi ja valitsee tällekin annoksen, kooska tietäähän paremmin. Kotona sitten voi kurittaa jos hymyilee väärin miestarjoilijalle. Oikein romantiikka alkaa kukkia. Not. Sivu.
Miksi olette suhteissa tuollaisten miesten kanssa?
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ero tulee. En halua enää itse jatkaa.
Tuota liirumlaarumia on kuultu jo monta vuotta
Ei tarvitse eroa toitottaa sinkkuna😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tuossa olet minäminänirppis, kun toisen pitää valita sama annos kuin sinulla. 😁
Joo kiva tosiaan mennä ravintolaan ja odottaa kun perheen pää käyttää aivosoluaan kylkiluunsa parhaaksi ja valitsee tällekin annoksen, kooska tietäähän paremmin. Kotona sitten voi kurittaa jos hymyilee väärin miestarjoilijalle. Oikein romantiikka alkaa kukkia. Not. Sivu.
-mies
Koska minun kaltaisen hu**ra perseen maineElla ei saa sitä kunnon miestä 😭😭
En pystyisi ikinä millään tasolla alistumaan miehelle. Sori siitä. Jos odotat sellaista niin ei onnistu.
Hymyilet melkein aina kun puhut mulle, mutta katselet kaukaisuuteen. Tänäänkin. Hyvää viikonloppua sulle. En tohtinut käydä lähtiessäni sanomassa, vaikka ajattelin kyllä. "Tulin ylityön päätteeksi koko työyhteisön läpi tänne sinun luoksesi vain ja ainoastaan toivottaakseni nimenomaan juuri sinulle hyvää ja levollista viikonloppua. Hyvää ja levollista viikonloppua sinulle siis, heihei ja näkemisiin." Tuitui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Miehellä voi olla haastetta parisuhteessa nähdä toista osapuolta erillisenä henkilönä. Silloin ravintolassa esim. pettyy jos valitset väärän ruokalajin tai et pidä samasta ruoasta kuin hän.
Onkohan mut hylätty.