Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10014)
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tuossa olet minäminänirppis, kun toisen pitää valita sama annos kuin sinulla. 😁
Joo kiva tosiaan mennä ravintolaan ja odottaa kun perheen pää käyttää aivosoluaan kylkiluunsa parhaaksi ja valitsee tällekin annoksen, kooska tietäähän paremmin. Kotona sitten voi kurittaa jos hymyilee väärin miestarjoilijalle. Oikein romantiikka alkaa kukkia. Not. Sivu.
Kaivattua täällä metsästetään. Muut riista-asiat muihin ketjuihin.
Koska autosi kyydissä? Viikkoja..vuosia?
Nainen ei kestä kovinkaan runsasta rakkautta.
Emilialle hyvää viikonloppua! Muistatko, kun sanoin sinulle ’Oot ihana!’ Olin aika rohkea. Enää en niin tekisi kenellekään vastaavassa tilanteessa. Pusuja, XOX.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausia...
Erilaisuuden suvaitsemattomuus ja halu kontrolloida toista parisuhteessa, vihreitä vai punaisia lippuja? Kaksi samoin näihin suhtautuvaa voivat toki muodostaa hyvän suhteen keskenään, mutta siinä tulee hankalaksi se, kuinka tiheällä seulalla samankaltaisuus pitää seuloa. Saako toinen syödä Fazerin leipää, jos toinen on Vaasanin miehiä? Helpompaa on keskittyä olennaiseen ja antaa toisen huolehtia itse omat asiansa itselleen parhaaksi kokemallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausia...
Liian monta...
Sinä sairaanhoitaja mennäänkö naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miehet, joilla ei ole munaa esimerkiksi ajaa ulkomailla. En koe miehekkäänä. Samoin neitimäinen arvuuttelu tai pelko ajaa suuremmissa kaupungeissa on ehdoton no no.
Kyllä se ulkomailla ajaminen aikamoista arvuuttelua välillä on, kun kyltissä lukee vaan ^$| ja huomaat et kaikki edellä olevat autot tekee uukkarin. Tähän vois todeta, että riippuu jokaisella maasta että kuinka mukavaa se ajaminen on tai ei ole.
Älyllä pärjää.
Tarkoitit varmaankin tekoäly?
Vierailija kirjoitti:
Erilaisuuden suvaitsemattomuus ja halu kontrolloida toista parisuhteessa, vihreitä vai punaisia lippuja? Kaksi samoin näihin suhtautuvaa voivat toki muodostaa hyvän suhteen keskenään, mutta siinä tulee hankalaksi se, kuinka tiheällä seulalla samankaltaisuus pitää seuloa. Saako toinen syödä Fazerin leipää, jos toinen on Vaasanin miehiä? Helpompaa on keskittyä olennaiseen ja antaa toisen huolehtia itse omat asiansa itselleen parhaaksi kokemallaan tavalla.
Sellaset terveiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tuossa olet minäminänirppis, kun toisen pitää valita sama annos kuin sinulla. 😁
Joo kiva tosiaan mennä ravintolaan ja odottaa kun perheen pää käyttää aivosoluaan kylkiluunsa parhaaksi ja valitsee tällekin annoksen, kooska tietäähän paremmin. Kotona sitten voi kurittaa jos hymyilee väärin miestarjoilijalle. Oikein romantiikka alkaa kukkia. Not. Sivu.
odottaa kun perheen pää käyttää aivosoluaan 😂😂😂
En tiedä nimeäsi sairaanhoitaja vain random faktoja. Mennäänkö naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kestä kovinkaan runsasta rakkautta.
Nainen kestää runsaasti rakkautta, mutta hyvin heikosti alentamista, pilkkaamista ja hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miehet, joilla ei ole munaa esimerkiksi ajaa ulkomailla. En koe miehekkäänä. Samoin neitimäinen arvuuttelu tai pelko ajaa suuremmissa kaupungeissa on ehdoton no no.
Ala ulkomaalaisen miehen kanssa joka osaa ajaa hyvin siellä ulkomailla, niin ei tarvi ärsyyntyä
Tulisitko uudestaan mun kyytiin olis vähän asioita..?
Vierailija kirjoitti:
Emilialle hyvää viikonloppua! Muistatko, kun sanoin sinulle ’Oot ihana!’ Olin aika rohkea. Enää en niin tekisi kenellekään vastaavassa tilanteessa. Pusuja, XOX.
Sinähän oot itse varattu? Eli emilia on todellinen onnen tyttö 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tror att hon inte är här.
Men..?
Tror att han tror någon annan för fru speciallärare.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattua täällä metsästetään. Muut riista-asiat muihin ketjuihin.
Olisipa kaivattu vapaata riistaa 🥺
Hänel ei varmaan ollu asiaa. Eikä siten tarvetta vinkua palstalla. Se puhuu, jolla on asiaa, sanos järki. Sivusta