Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (10049)

Vierailija
9401/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei sun kärsivällisyys riittäis mun kanssa, että päästäis alkun kiusallisuuksien yli.

Vierailija
9402/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä toisen vaiheen hakemusta ensi viikolla, kun määräaika päättyy.

Kuulostaa järkevältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9403/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten kaiken voi ymmärtää puhumattakin.

Niin, ymmärtää väärin. Kumma juttu. 😂

Vierailija
9404/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, ei sun kärsivällisyys riittäis mun kanssa, että päästäis alkun kiusallisuuksien yli.

Miksei muka?

Vierailija
9405/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua. Nähdäänköhän me enää koskaan? Viimeinen tapaaminen oli hyvä, antoi toivoa ja jäin odottamaan innolla jatkoa. Sitä ei tullutkaan. 

Ei kannata odottaa. Eikä ollu kummoinen tapaaminen, joten ohi varmaankin. Kiva kuitenkin, että joillakin on ollut toiveikkaita tapaamisia.

Vierailija
9406/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muka?

Hän tietää kyllä.

Vierailija
9407/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin kerran kaivatun kyydissä autossa. Hän oli ihanan rauhallinen kuski. En yleensä viihdy autossa, mutta hänen kyydissään tuntui turvalliselta 🥰

Ihana! Kaivattu on kerran ollut mun kyydissä. Voisitko olla hän? Olin kyllä aika hermona, mutta kiva jos viihdyit. Niitä hetkiä sinä päivänä en unohda ikinä..💗

Vierailija
9408/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä menisi yhteen kasvissyöjän kanssa. Yhteen kannattaa mennä vain sellaisen kanssa, jonka kanssa jakaa samat arvot ja elämäntavan. 

Mitä just luin. Ei kasvisruokavalio ole mikään uskonto tai elämän peruskysymys. Ruoka on vaan ruokaa. Jotain pitää jokaisen laittaa sinne napaansa. 😅

Vierailija
9409/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sivu. 🤎💙

Vierailija
9410/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tror att hon inte är här.

Vierailija
9411/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä menisi yhteen kasvissyöjän kanssa. Yhteen kannattaa mennä vain sellaisen kanssa, jonka kanssa jakaa samat arvot ja elämäntavan. 

Mitä just luin. Ei kasvisruokavalio ole mikään uskonto tai elämän peruskysymys. Ruoka on vaan ruokaa. Jotain pitää jokaisen laittaa sinne napaansa. 😅

Joillekin se on. 

Vierailija
9412/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se  menit eteenpäin ennen kuin ehdin kissaa sanoa. 

Kyllä olisit ehtiny sanoa "kissa" vaikka miljoona kertaa, mutta etpä sanonut ja hyvä niin. 

Vierailija
9413/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sullakin esteet. 

Vierailija
9414/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka on ollut kaivatun kyydissä kerran. Hän haki mut rautatieasemalta ja vei mm. syömään. 

Vierailija
9415/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollaisissa asioissa paremmat hermot kuin kellään 😊 tai ei siinä edes hermoja tarvita. Pidän hassuna sekä omia että toisten alkukiusallisuuksia, niin ne tilanteet on jännittäviä mukavalla tavalla. Ihmisiä me kaikki ollaan.

Vierailija
9416/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää miehet, joilla ei ole munaa esimerkiksi ajaa ulkomailla. En koe miehekkäänä. Samoin neitimäinen arvuuttelu tai pelko ajaa suuremmissa kaupungeissa on ehdoton no no. 

Ajatko itse? 

Vierailija
9417/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä se vain on.

Vierailija
9418/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on rakkautta. On ihanaa voida jakaa yhteinen ateria tai tilata ravintolassa sama annos ja jakaa yhteinen kokemus. Ei kiinnosta minäminänirppanokat maailmanparannusaatteineen. Kunnon pihviä pöytään, kermakastiketta ja punaviiniä. Mitään seitaneita tai tofuja tai muita saatanallisia valemömmöjä ei minuun kotiini osteta. 

Vierailija
9419/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on rakkautta. On ihanaa voida jakaa yhteinen ateria tai tilata ravintolassa sama annos ja jakaa yhteinen kokemus. Ei kiinnosta minäminänirppanokat maailmanparannusaatteineen. Kunnon pihviä pöytään, kermakastiketta ja punaviiniä. Mitään seitaneita tai tofuja tai muita saatanallisia valemömmöjä ei minuun kotiini osteta. 

Pystytkö tappamaan sian tai lehmän?

Vierailija
9420/10049 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olisi riittänyt kanssasi mihin vain, mut kaikki meni ihan vtuiksi... -Sivusta kuin kaivatulle vastaten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme