Nainen miten ja milloin pukeudut ja laittaudut miesten huomiota saadaksesi?daksesi
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunissa pukeudun ja laittaudun hyvin saadakseni positiivista huomiota sekä miehiltä että naisilta ammattimielessä. Vapaalla pukeudun ja laittaudun hyvin näyttääkseni hyvältä lasten kavereiden vanhempien silmissä. Koen että edistän lasteni sosiaalista elämää pysymällä kuosissa ja pukeutumalla siististi tilanteen mukaan.
Toisin sanoen esität. Säälittävää.
En koe esittäväni. Pukeudun ja meikkaan oman mieleni ja vartaloni mukaan. En esimerkiksi käytä jotain vaatetta josta en pidä. Mutta koen, että huomioin tällä tavalla muutkin. Eli en sano tekeväni sitä vain itseni takia.
Eli esität. Mä ainakin pukeudun kuten itse haluan enkä välitä paskan vertaa hiertääkö joitakin mun vaatteet. En pukeudu muita varten.
Se on sun vapaus. Itse ihailen hyvin pukeutuvia, kauniisti laitettuja ja normaalipainoisia ihmisiä kadulla. Usein näyttävät onnellisemmilta kuin ne joita ei pätkääkään kiinnosta.
Ei luoja. Et voi olla tosissasi. Mua kiinnostaa pukeutuminen omalta kannalta. Ei muiden. Sä et voi päätellä ihmisten onnellisuudesta yhtään mitään vain näkemällä heidät. Onnelliselta vaikuttava voi ihan hyvin esittää ja kulissien takana on masentunut yms. Tympääntyneeltä vaikuttava voi oikeasti olla onnellinen ja perusilmeensä vai ei ole sun mielestä mitä pitäisi muka olla.
Olen tosissani. Olet oikeassa, että huoliteltu fasardi voi peittää alleen vaikka mitä surua, menetystä ja sairauksia. Se ei ollut pointti. Mutta itsestään huolta pitäminen on muiden huomioon ottamista. Ja varsinkin jos on lapsia tai puoliso, pitäisi miettiä asiaa heidänkin kannalta.
Sä nyt tyhmänä käänsit asian ihan väärin. Se, että pukeutuu kuten itse haluaa orjailematta muita ei tarkoita sitä, että ei huolehtisi itsestään. Koita jo tajuta.
No sittenhän me ollaan samaa mieltä. Puhetapasi tosin kertoo itsekkyydestä ja vähäisestä älykkyysosamäärästä, vinkkinä.
Ei luoja. Lopeta jo lapsellinen oletusten tekeminen ihmisistä. Et tunne mua joten et voi päätellä yhtään mitään. Säälittävää käytöstä tuollainen.
No sittenhän me ollaan samaa mieltä. Puhetapasi tosin kertoo itsekkyydestä ja vähäisestä älykkyysosamäärästä, vinkkinä.
Ihan vain vinkkinä, että itse vaikutat todella yksinkertaiselta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En milloinkaan.
Ennemminkin pukeudun niin että saisin huomiota vähemmän kuin mitä saisin jos pukeutuisin aidosti siten kuin mistä itse pidän.
Täytyy siis yrittää tehdä itsestäni enemmän hiirulaista kuin haluaisin.
Toivottavasti löydät tilaisuuden alkaa pukeutua kuten oikeasti haluat, se tekee elämästä paljon mukavampaa. Itseilmaisu on eräänlaista luksusta. -marginaalitäti
Samaa toivon, luksustahan se olisi.
Huomiota vain tulee liikaa nytkin vaikka yritän itseäni tehdä huomaamattomaksi ja vähemmän viehättäväksi.
No jos huomiota tulee joka tapauksessa liikaa, eikö kannattaisi lopettaa himmailu ja uskaltaa olla juuri sellainen kuin haluaa? Mitä en ymmärrä?
Sitten sitä tulee vielä enemmän, ja vieläkin epätoivotumpaa laatua. Ei sellaista jaksa.
Ymmärrän. Harmillista millaiseksi maailma on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
-eri
Voin ollakin, vaikka koulutustaso ja palkkaus kertoo muusta. Mutta kauneuden vaalija, ehdottomasti. Oma boomeriäitini aina mainitsi, että fiksut ihmiset eivät mieti pukeutumista ja meikkaamista. Päätin, että voin olla sekä fiksu että ulkoisesti viehättävä.
En koskaan hae miesten huomiota yleisesti, joten tuollaista tilannetta ei ole. En mitenkään kaipaa tai tarvitse kenen tahansa miehen huomiota, tai se on minulle ihan yhdentekevää.
Tykkään laittautua. Jos saan sillä positiivista huomiota se on vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunissa pukeudun ja laittaudun hyvin saadakseni positiivista huomiota sekä miehiltä että naisilta ammattimielessä. Vapaalla pukeudun ja laittaudun hyvin näyttääkseni hyvältä lasten kavereiden vanhempien silmissä. Koen että edistän lasteni sosiaalista elämää pysymällä kuosissa ja pukeutumalla siististi tilanteen mukaan.
Toisin sanoen esität. Säälittävää.
En koe esittäväni. Pukeudun ja meikkaan oman mieleni ja vartaloni mukaan. En esimerkiksi käytä jotain vaatetta josta en pidä. Mutta koen, että huomioin tällä tavalla muutkin. Eli en sano tekeväni sitä vain itseni takia.
Eli esität. Mä ainakin pukeudun kuten itse haluan enkä välitä paskan vertaa hiertääkö joitakin mun vaatteet. En pukeudu muita varten.
Se on sun vapaus. Itse ihailen hyvin pukeutuvia, kauniisti laitettuja ja normaalipainoisia ihmisiä kadulla. Usein näyttävät onnellisemmilta kuin ne joita ei pätkääkään kiinnosta.
Ymmärrättekö te että te esineellistätte naisia omalla toiminnallanne ja tuhoatte meidän muiden tulevaisuuden.
Miksi rönttäpekkoja pitäisi puolustaa? Sukupuoleen katsomatta.
Ymmärrän, jos ihmisellä on vakavat mt- ja päihdeongelmat, ettei sitten jaksa huolehtia ulkomuodostaan, mutta tällainen nykyaikaan pesiytynyt suomalaisten yleinen ruokkoamattomuus ja epäsiisteissä vaatteissa julkisilla paikoilla kuljeskelu on vain ällöttävää.
Sinua varmaan häiritsee vielä enemmän kun tiedät ettei heitä itseään häiritse yhään, koska he eivät ole pukeutuneet ketään muuta kuin itseään varten.
En kyllä mieti miehiä enää ikinä vaatteita valitessani. Olen jo 50-vuotias, eikä vaatteet saa ketään katsomaan minua. Joten vaatevalintani ovat 100% miesvapaita.
En laittaudu, koska en halua miesten romanttista huomiota osakseni.
Mutta jos haluaisin jonkun kumppanin löytää, niin käyttäisin istuvia vaatteita ja värejä, joissa itse viihdyn ja joissa koen olevani oma itseni, etten ainakaan anna mitään väärää kuvaa itsestäni tai ole jossain epämukavuutta aiheuttavissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sasirasta ja sahaat meidän naisten oksaa. Olemme taistelleet viimeiset pari vuosikymmentä sen puolesta ettei kukaan tuota tekisi. Huomiohuoraamisesi vaikuttaa meihin kaikkiin ja antaa oletuksen että meidän muidenkin pitäisi näyttää laitetulta. Lopeta!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä mieti miehiä enää ikinä vaatteita valitessani. Olen jo 50-vuotias, eikä vaatteet saa ketään katsomaan minua. Joten vaatevalintani ovat 100% miesvapaita.
Eivätkö 50-vuotiaat naiset ole enää kiinnostuneita miehistä romanttisesti?
-feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-feministi
Eri asia. Vaatteilla ei ole mitään merkitystä huomion saamiseksi. Kysyit siitä, vastasin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriSinä vaikutat hyvin yksinkertaiselta. Tyypillistä että kaltaisesti menee sen juttuihin mukaan joka huutaa koviten. Koska se huutaa, sen on pakko olla oikeassa.
Ei tässä ole kukaan huutanut. Sinä itse kuvittelit, että ihminen ei huolehdi itsestään jos pukeutuu kuten itse haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä. Tuoko on fiksun ihmisen ajattelua?
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta taitaa harmittaa kun joutuu pynttäämään itseään ihan urakalla ja silti ei saa huomiota eikä munaakaan.
Ap on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriVoin ollakin, vaikka koulutustaso ja palkkaus kertoo muusta. Mutta kauneuden vaalija, ehdottomasti. Oma boomeriäitini aina mainitsi, että fiksut ihmiset eivät mieti pukeutumista ja meikkaamista. Päätin, että voin olla sekä fiksu että ulkoisesti viehättävä.
Mustavalkoisesti näet vain oman tapasi elää ja olla.
LEVITÄN REITENI JA SILLOIN MINULLA EI OLE MITÄÄN PÄÄLLÄNI, kaupassa se oli vähän hankalaa kun meidän komea K-kauppias tuli geimeihin mukaan. Hänellä toki on vaimo ja tenavat mutta näyttää vieras piparikin kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten sillä saa miehiltä epätoivottua ja epämiellyttävää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-feministi
Eri asia. Vaatteilla ei ole mitään merkitystä huomion saamiseksi. Kysyit siitä, vastasin siihen.
Kai niillä nyt on, koska pukeutuminen vaikuttaa ulkonäköön.
-feministi
Vierailija kirjoitti:
LEVITÄN REITENI JA SILLOIN MINULLA EI OLE MITÄÄN PÄÄLLÄNI, kaupassa se oli vähän hankalaa kun meidän komea K-kauppias tuli geimeihin mukaan. Hänellä toki on vaimo ja tenavat mutta näyttää vieras piparikin kelpaavan.
Kauppias hoitaa homman.😁
-feministi
Kokeile vaihteeksi esiintyä stripparina, se sopisi kaltaisellesi huomioh*oralle varsin hyvin.