Nainen miten ja milloin pukeudut ja laittaudut miesten huomiota saadaksesi?daksesi
Kommentit (172)
Tällä tätipalstalla? Sama mies jo 21 v ja huomio saadaan kosketuksella. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä haluaisin saada miesten huomiota?
Tätä olen aina ihmetellyt, kun olen saanut sitä yli oman tarpeen mitenkään erityisesti huomiota hakematta.
Saadaksesi seksiä esim.
-feministi
Vierailija kirjoitti:
Harmaa burkha
Ooh musta on varatuille
En milloinkaan, ei ole tarvetta moiselle 😃
Kyllä miehiltä kullia saa ilman pakkelia ja vaatteitakin. Joten miksi pitäisi nähdä turhaan vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä elämässä eli töissä, ulkona, harrastuksissa, kaupassa, ravintolassa, joukkoliikenteessä, opiskelupaikassa jne.
-feministi
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen aina ihmetellyt, kun olen saanut sitä yli oman tarpeen mitenkään erityisesti huomiota hakematta.
Jaahas, eka kiukkuinen lesbo jo ilmoittautuikin. 😂
Pukeudun miten pukeudun. Ihanaa kun ei saa huomiota. Käyn usein laivalla. Yksikään mies ei lähesty.
Pukeudun juuri niin kuin itse tykkään, en muiden huomion takia.
En pukeudu, ja olen parisuhteessa
Huvipuistohullu kirjoitti:
Etkö deittaile tai harrasta hetero seksiä?
-feministi
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun juuri niin kuin itse tykkään, en muiden huomion takia.
En usko.
-feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä elämässä eli töissä, ulkona, harrastuksissa, kaupassa, ravintolassa, joukkoliikenteessä, opiskelupaikassa jne.
-feministi
Töissä on työvaatteet. Vapaalla olen marginaalia; pitkää helmaa kapeana ja leveänä, värikästä, liehuvaa, kukka-, medaljonki- ja paisleykuoseja, viskoosia, puuvillaa ja silkkiä, kirjailuja ja yksityiskohtia. Mies on jo tottunut ja hipahti aikanaan lopullisesti itsekin. Mukavaa kun olet kiinnostunut pukeutumisesta. Huollatin juuri 50-v Husquni, taas pystyy tuunaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaksesi seksiä esim.
-feministi
Ei mun tarvitse laittautua mitenkään saadakseni seksiä. Sen kun laitan viestin vakkaripanolle, että haluan seksiä ja sitten sitä saan jos aikataulut sopii yhteen. Jos ei sinä päivänä onnistu, niin sitten joku toinen päivä. Ei tuota miestä kiinnosta mitä mulla on päällä koska haluaa mut heti alastomaksi.
Oletko sä ap vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-feministi
Taidat olla mies. Tyhmä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-feministi
Töissä on työvaatteet. Vapaalla olen marginaalia; pitkää helmaa kapeana ja leveänä, värikästä, liehuvaa, kukka-, medaljonki- ja paisleykuoseja, viskoosia, puuvillaa ja silkkiä, kirjailuja ja yksityiskohtia. Mies on jo tottunut ja hipahti aikanaan lopullisesti itsekin. Mukavaa kun olet kiinnostunut pukeutumisesta. Huollatin juuri 50-v Husquni, taas pystyy tuunaamaan.
Olen kiinnostunut huomion hakemisesta.
-feministi
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Etkö deittaile tai harrasta hetero seksiä?
-feministi
Oon käyny kerran treffeillä järkevän miehen kans 💖 jälkimmäinen ei oo ikinä kiinnostanu
Pikkujouluihin laittaudun yleensä ja kyllä miesten huomiota saankin😋