MIEHET , onko teille turn off yh-äiti
Voisitko lähteä parisuhdetta rakentamaan yh-äidin kanssa, jolla on lapsia kolmen eri miehen kanssa, vai onko tämä ihan ehdoton turn off?
Kommentit (102)
Kyllä voisin, mutta en adoptoisi lapsia itselleni.
On aivan ehdottomasti. Harvoja kriteereitä mistä en jousta.
No lähtökohtaisesti ei se yh ole poissulkeva tekijä. "Turn offeja" sitä on minussakin.
Jos on yh ja lapsia vielä kolmelle miehelle, nainen on liian impulsiivinen ja kykenemätön luotettavaksi ja omilla jaloillaan seisovaksi kumppaniksi kenellekään itseään kunnioittavalle miehelle. Jos on kaunis ja upporikas perijätär, ehkä...
Kannattaa hoitaa lapset ja ostaa vain tuotteita Kaalimato.comista.
Joo, AP, entäs miehet, joilla on itsellään lapsia ympäri pitäjää? Niitä on varmasti pilvin pimein ollut aina!
Amerikkalaisissa rikossarjoissa tuollaiset ovat aina pääosissa, uhrina tai syyllisenä. Mummi hoitaa aina lapset.
Mä tiedän naisen jolla oli kakaroita viiden eri miehen kanssa. Ei vaikuttanut kovin vakaalta mammalta muutenkaan. Eli ei.
Riittppuusiitä, miksi on yksinhuoltaja. Jos on jäänyt leskeksi, niin kyllä voisin. Paitsi jos on jäänyt leskeksi kolme kertaa, niin pistäisi miettimään, mitä miehille tapahtui..
Usein se jolla on lapsi(a) ei rakasta sitä uutta kumppania koska hän on jo löytänyt rakkauden, uusi kumppani on aina laastari.
Kuinkahan yleistä tuollainen on? Eiköhän tyypillisin "yh" ole nykyään eronnut vuoroviikkoäiti jolla on lapsi(a) yhden miehen kanssa. Miksi muuten ne eronneet vuoroviikkoisät eivät ole koskaan yksinhuoltajia kuten äidit tuntuu olevan?
Ei mitään mahiksia. Lapset ylipäätänsä korkea kynnys ja kolmen miehen kiertopalkinto 🥴
Olen tapaillutkin naista ,jolla oli kolmen miehen kanssa lapsia. Ei siis ole este. Tuolla naisella oli kyllä muita vakavia ongelmia, mihin tapailu loppuikin.
Turn off! Turn off! Housuissas on turn off!
Mun nuoreni sanoi että heti särähtää anglismit! Ja kiitos ei!
Onhan se. Käyn kyllä pökkimässä heitä kun ovat usein kullin tarpeessa enkä tällä naamalla muutakaan saa.
Naisen pitää olla neitsyt jotta suhteellamme olisi tulevaisuus. En huoli mitään kiertopalkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Usein se jolla on lapsi(a) ei rakasta sitä uutta kumppania koska hän on jo löytänyt rakkauden, uusi kumppani on aina laastari.
Tämä on totta. Olen nainen ja eräs mies tunnusti, että hän on yh-isä, joka ei edes etsinyt kumppania itselleen, vaan laastarisuhdetta. Kaipaisi oikeasti lapsen äitiä. Kiva oli kuulla tämä jälkikäteen.
Ei kiitos sekä lapsille ja lemmikeille.