Deittipalstalle salaa puolisolta?
Mitäs mieltä olette, miten tuomittavaa olisi mennä deittipalstalle puolisolta salaa, jos tarkoitus ei kuitenkaan ole löytää muuta kuin juttelu- ja kaveriseuraa? Olen hyvin yksinäinen, ja kavereiden ja ystävien löytäminen on ollut aivan mahdotonta. Ihmisiä ei vaan tunnu kiinnostavan, vaikka mitä tekisi. Sen sijaan deittipalstalta löytyy kiinnostavaa seuraa ja kiinnostavia keskusteluita. Olen sieltä löytänyt (ennen nykyistä parisuhdetta) ihan kavereita ja ystäviäkin. Puoliso ei tähän ole suostunut ja tilanteesta on vaikea edes keskustella. Mitä mieltä olette? Salaa palstalle vai kärsiä yksinäisyydestä ja olla katkera puolisolle, joka rajoittaa elämää?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja mene sen jälkeen deittipalstalle, äläkä enää aloita uutta parisuhdetta.
Heh, ehkä ennemmin niin, että pitäisi löytää puoliso, joka luottaa niin paljon, ettei tuollainen häiritsisi. Itse en ymmärrä, mitä haittaa on, jos keskustelen muiden ihmisten kanssa. -ap
Olen kyllä ollut lupaa kysymättä. Yksi nainen sattui että halusi vaan kirjoitella. Selvisi myöhemmin että asutaan saman tien varrella.
Provohsn tämä on, mutta on myös sellaisia keskustelu- ja ystävienhakupalstoja, joissa oikeasti haetaan ystäviä, ei mitään salasuhdetta. Kokeile sellaista?
Salaisuudet ei kuulu parisuhteeseen.
Se loukkaisi sinun puolisoa. Jos arvostat parisuhdettasi, et tee mitään salaista.
Vierailija kirjoitti:
Salaisuudet ei kuulu parisuhteeseen.
Salaisuudet eivät kuulu puolisolle.
Hyvässä parisuhteessa ei ole salaystäviä.
Miksi sinulla on se ihmissuhde, jos et osaa/kykene keskustelemaan hänen kanssaan?
Tuleehan siitä kivaa vipinää, kun leikkii tulella.
En ole provo. Olisinkin!
Yhdessä ollaan pitkälti tottumuksesta, taloudellisista ja muista syistä... ollaan ihan hyvä tiimi arjessa, mutta kyllä ihminen tarvitsee muitakin ihmissuhteita kuin parisuhteen.
Jotain ystäväpalstoja olen testannutkin, mutta siellä on todella nihkeää se keskustelu... Sellaista tylsää ja ylimalkaista jutustelua. Deittipalstoilla ihmiset antaa itsestään paljon enemmän ja paljon nopeammin, on paljon helpompaa löytää niitä ihmisiä, joiden kanssa juttu luistaa.
Ei salailu toki kivaa ole, mutta ei yksinäisyyskään ja ihmissuhteiden puute tee kovin hyvää suhteelle. Olen huomannut jo vähän katkeroituneeni, sillä koen puolisoni rajoittavan vapauttani ja elämääni.
-ap
Taitaa olla enemmän noita varattuja deittipalstoilla kuin aitoja sinkkuja, ja etsivät sieltä lähinnä sivusuhteita.
Parempi onkin mun pysyä poissa.
Eroa ja mene sen jälkeen deittipalstalle, äläkä enää aloita uutta parisuhdetta.