Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstalle salaa puolisolta?

Vierailija
19.06.2025 |

Mitäs mieltä olette, miten tuomittavaa olisi mennä deittipalstalle puolisolta salaa, jos tarkoitus ei kuitenkaan ole löytää muuta kuin juttelu- ja kaveriseuraa? Olen hyvin yksinäinen, ja kavereiden ja ystävien löytäminen on ollut aivan mahdotonta. Ihmisiä ei vaan tunnu kiinnostavan, vaikka mitä tekisi. Sen sijaan deittipalstalta löytyy kiinnostavaa seuraa ja kiinnostavia keskusteluita. Olen sieltä löytänyt (ennen nykyistä parisuhdetta) ihan kavereita ja ystäviäkin. Puoliso ei tähän ole suostunut ja tilanteesta on vaikea edes keskustella. Mitä mieltä olette? Salaa palstalle vai kärsiä yksinäisyydestä ja olla katkera puolisolle, joka rajoittaa elämää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja mene sen jälkeen deittipalstalle, äläkä enää aloita uutta parisuhdetta.

Vierailija
2/12 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja mene sen jälkeen deittipalstalle, äläkä enää aloita uutta parisuhdetta.

Heh, ehkä ennemmin niin, että pitäisi löytää puoliso, joka luottaa niin paljon, ettei tuollainen häiritsisi. Itse en ymmärrä, mitä haittaa on, jos keskustelen muiden ihmisten kanssa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut lupaa kysymättä.  Yksi nainen sattui että halusi vaan kirjoitella.  Selvisi myöhemmin että asutaan saman tien varrella.

Vierailija
4/12 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohsn tämä on, mutta on myös sellaisia keskustelu- ja ystävienhakupalstoja, joissa oikeasti haetaan ystäviä, ei mitään salasuhdetta. Kokeile sellaista?

Vierailija
5/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuudet ei kuulu parisuhteeseen.

Vierailija
6/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loukkaisi sinun puolisoa. Jos arvostat parisuhdettasi, et tee mitään salaista. 

Vierailija
7/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisuudet ei kuulu parisuhteeseen.

Salaisuudet eivät kuulu puolisolle.

Vierailija
8/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa ei ole salaystäviä. 

Vierailija
9/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on se ihmissuhde, jos et osaa/kykene keskustelemaan hänen kanssaan?

Vierailija
10/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siitä kivaa vipinää, kun leikkii tulella.

Vierailija
11/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo. Olisinkin!

Yhdessä ollaan pitkälti tottumuksesta, taloudellisista ja muista syistä... ollaan ihan hyvä tiimi arjessa, mutta kyllä ihminen tarvitsee muitakin ihmissuhteita kuin parisuhteen. 

Jotain ystäväpalstoja olen testannutkin, mutta siellä on todella nihkeää se keskustelu... Sellaista tylsää ja ylimalkaista jutustelua. Deittipalstoilla ihmiset antaa itsestään paljon enemmän ja paljon nopeammin, on paljon helpompaa löytää niitä ihmisiä, joiden kanssa juttu luistaa.

Ei salailu toki kivaa ole, mutta ei yksinäisyyskään ja ihmissuhteiden puute tee kovin hyvää suhteelle. Olen huomannut jo vähän katkeroituneeni, sillä koen puolisoni rajoittavan vapauttani ja elämääni. 

-ap

Vierailija
12/12 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enemmän noita varattuja deittipalstoilla kuin aitoja sinkkuja, ja etsivät sieltä lähinnä sivusuhteita.

Parempi onkin mun pysyä poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan