Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten ja milloin pukeudut ja laittaudut miesten huomiota saadaksesi?daksesi

Vierailija
08.09.2026 |

-feministi

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEVITÄN REITENI JA SILLOIN MINULLA EI OLE MITÄÄN PÄÄLLÄNI, kaupassa se oli vähän hankalaa kun meidän komea K-kauppias tuli geimeihin mukaan. Hänellä toki on vaimo ja tenavat mutta näyttää vieras piparikin kelpaavan.

Vierailija
182/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään laittautua. Jos saan sillä positiivista huomiota se on vain plussaa. 

Useimmiten sillä saa miehiltä epätoivottua ja epämiellyttävää huomiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä mieti miehiä enää ikinä vaatteita valitessani. Olen jo 50-vuotias, eikä vaatteet saa ketään katsomaan minua. Joten vaatevalintani ovat 100% miesvapaita.

Eivätkö 50-vuotiaat naiset ole enää kiinnostuneita miehistä romanttisesti?

-feministi

Eri asia. Vaatteilla ei ole mitään merkitystä huomion saamiseksi. Kysyit siitä, vastasin siihen.

Kai niillä nyt on, koska pukeutuminen vaikuttaa ulkonäköön.

-feministi

Vierailija
184/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LEVITÄN REITENI JA SILLOIN MINULLA EI OLE MITÄÄN PÄÄLLÄNI, kaupassa se oli vähän hankalaa kun meidän komea K-kauppias tuli geimeihin mukaan. Hänellä toki on vaimo ja tenavat mutta näyttää vieras piparikin kelpaavan.

Kauppias hoitaa homman.😁

-feministi

Vierailija
185/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä mieti miehiä enää ikinä vaatteita valitessani. Olen jo 50-vuotias, eikä vaatteet saa ketään katsomaan minua. Joten vaatevalintani ovat 100% miesvapaita.

-feministi

Eri asia. Vaatteilla ei ole mitään merkitystä huomion saamiseksi. Kysyit siitä, vastasin siihen.

-feministi

Pukeutua voi täysin oman mielensä mukaan, miettimättä miehiä edes tilkun vertaa. Ei sillä ole mitään yhteyttä romantiikkaan. 

Luuletko että ylipäätään naiset pukeutuu miehiä varten? Nuorempana baariin lähtiessä mietin kyllä miehiäkin, mutta 99% ajasta vaatteet on ihan vaan itseä varten ja oman maun mukaan.

Vierailija
186/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

daksesi daksesi 

ÖÖÖÖHHHH 

daksesi

Olen nisti 

Ap

Vierailija
187/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelin fantasiat osa 9482727

Vierailija
188/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-feministi

Pukeutua voi täysin oman mielensä mukaan, miettimättä miehiä edes tilkun vertaa. Ei sillä ole mitään yhteyttä romantiikkaan. 

Luuletko että ylipäätään naiset pukeutuu miehiä varten? Nuorempana baariin lähtiessä mietin kyllä miehiäkin, mutta 99% ajasta vaatteet on ihan vaan itseä varten ja oman maun mukaan.

Juurihan tuossa kerroit nuorempana pukeutuneesi miehiäkin varten, joten voi olettaa, että tekesit niin myös nykyään, jos haluat miesseuraa. Tämän ketjun aloituksessa kysyin miten ja milloin naiset toimitte niin. :)

-feministi

Vierailija
189/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiltä kullia saa ilman pakkelia ja vaatteitakin. Joten miksi pitäisi nähdä turhaan vaivaa? 

Kiinnostus tosiaan herää, jos oot ilman vaatteita

Vierailija
190/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-feministi

Juurihan tuossa kerroit nuorempana pukeutuneesi miehiäkin varten, joten voi olettaa, että tekesit niin myös nykyään, jos haluat miesseuraa. Tämän ketjun aloituksessa kysyin miten ja milloin naiset toimitte niin. :)

-feministi

Tekesit daksesi 

niin olen nisti

Ap

Vierailija
191/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutua voi täysin oman mielensä mukaan, miettimättä miehiä edes tilkun vertaa. Ei sillä ole mitään yhteyttä romantiikkaan... 

Tottakai voi. Mutta faktaa on, että naiset ovat aina pukeutuneet miehiä varten ja miehiä ajatellen niin kauan kuin vaatteita on ollut ja muotia ja romanttisia suhteita. Yhteys romantiikaan siis todellakin on olemassa pukeutumisessa. 😄 Tämmöinen asenne, mikä sinulla on, on poikkeuksellista ja nykyajan ajattelua.

Vierailija
192/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunissa pukeudun ja laittaudun hyvin saadakseni positiivista huomiota sekä miehiltä että naisilta ammattimielessä. Vapaalla pukeudun ja laittaudun hyvin näyttääkseni hyvältä lasten kavereiden vanhempien silmissä. Koen että edistän lasteni sosiaalista elämää pysymällä kuosissa ja pukeutumalla siististi tilanteen mukaan.

Toisin sanoen esität. Säälittävää.

En koe esittäväni. Pukeudun ja meikkaan oman mieleni ja vartaloni mukaan. En esimerkiksi käytä jotain vaatetta josta en pidä. Mutta koen, että huomioin tällä tavalla muutkin. Eli en sano tekeväni sitä vain itseni takia.

Eli esität. Mä ainakin pukeudun kuten itse haluan enkä välitä paskan vertaa hiertääkö joitakin mun vaatteet. En pukeudu muita varten. 

Se on sun vapaus. Itse ihailen hyvin pukeutuvia, kauniisti laitettuja ja normaalipainoisia ihmisiä kadulla. Usein näyttävät onnellisemmilta kuin ne joita ei pätkääkään kiinnosta. 

Ymmärrättekö te että te esineellistätte naisia omalla toiminnallanne ja tuhoatte meidän muiden tulevaisuuden.

Miksi rönttäpekkoja pitäisi puolustaa? Sukupuoleen katsomatta. 

Ymmärrän, jos ihmisellä on vakavat mt- ja päihdeongelmat, ettei sitten jaksa huolehtia ulkomuodostaan, mutta tällainen nykyaikaan pesiytynyt suomalaisten yleinen ruokkoamattomuus ja epäsiisteissä vaatteissa julkisilla paikoilla kuljeskelu on vain ällöttävää. 

Sinua varmaan häiritsee vielä enemmän kun tiedät ettei heitä itseään häiritse yhään, koska he eivät ole pukeutuneet ketään muuta kuin itseään varten.

Ei se minua häiritse, pyrin kiinnittämään huomioni vain kauniisiin näkymiin. 
Mutta kyllähän sen aina Suomeen tullessa kuitenkin huomaa, ei voi mitään. En kuitenkaan halua jäädä sen enempää katselemaan, vaan muuttuvat heti ilmaksi minulle. 

Vierailija
193/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

Miksi ventovieraat kiinnostaisivat, minulla on jo yksi enkä tarvitse mitään haaremia itsetuntoni, viehätykseni tai haluttavuuteni pönkittämiseen. Kyllä sinä sen huomaat kun sitten joskus parisuhteen itsellesi onnistut luomaan (mitä vahvasti epäilen koska femakkolehmät eivät parisuhdetta haluavia miehiä kiinnosta, mutta senhän sinä jo tiesitkin).

eri

Vierailija
194/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-feministi

Rumat ne vaatteilla koreilee. Sinä siis luultavasti joudut tekemään niin.

Vierailija
195/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän me ollaan samaa mieltä. Puhetapasi tosin kertoo itsekkyydestä ja vähäisestä älykkyysosamäärästä, vinkkinä.

Ihan vain vinkkinä, että itse vaikutat todella yksinkertaiselta. 
-eri

Sinä vaikutat hyvin yksinkertaiselta. Tyypillistä että kaltaisesti menee sen juttuihin mukaan joka huutaa koviten. Koska se huutaa, sen on pakko olla oikeassa. 

Ei tässä ole kukaan huutanut. Sinä itse kuvittelit, että ihminen ei huolehdi itsestään jos pukeutuu kuten itse haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä. Tuoko on fiksun ihmisen ajattelua?

Vastaaja ei ollut alkuperäinen kommentoija. Varmaan itsekin huomaat eron kirjoitustyylissä.

Vierailija
196/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta taitaa harmittaa kun joutuu pynttäämään itseään ihan urakalla ja silti ei saa huomiota eikä munaakaan.

Ap on mies. 

Sitä suuremmalla syyllä, homot ovat melkoisia huomioh*oria.

Vierailija
197/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-feministi

Lause, jota yksikään kaunis ihminen ei ole koskaan sanonut :D 

Eikä perunan näköisistäkään muut kuin ne katkerat ja happamat tyypit. 

Vierailija
198/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-feministi

-feministi

Suurin osa naisista ei toimi niin. Siksi se lieneekin pelkästään joku femakoiden juttu.

Vierailija
199/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-feministi

Minä en baariin lähtiessä mieti miehiä, sillä ei suurin osa miehistä kiinnosta minua. 

Mutta tietty haluan näyttää omaan silmääni hyvältä, ja mun maku on naisellinen. 
Ei mitenkään ultranaisellinen, mutta mekot, hameet, pitsimateriaalit, koristeelliset korut, korolliset kengät yms. on mulle ihan normaali juttu. 

Vierailija
200/208 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-feministi

-feministi

Lause, jota yksikään kaunis ihminen ei ole koskaan sanonut :D 

Eikä perunan näköisistäkään muut kuin ne katkerat ja happamat tyypit. 

Sama se minulle on kuka sen sanoi, koska edelleen pukeudun  vain itseäni, en ketään muuta varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi