Nainen miten ja milloin pukeudut ja laittaudut miesten huomiota saadaksesi?daksesi
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Monet täällä kertovat kuinka seksiä saa ilman efforttia. Kaikkeen pitää panostaa, jopa parisuhteissa pitää panostaa. Muuten ei seksiä irtoa. Eikö nämä persoonat huomaa, että tätä halutessa myös he joutuvat jollain tavalla näkemään vaivaa asiam eteen.
En laske pukeutumista vaivannäöksi tai panostamiseksi. Toinen on aina haluttava, oli hänellä mitä tahansa päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun ja meikkaan itseni kauniiksi kun menen oopperaan tai teatteriin. Siellä muutkin hyvin pukeutuneita.
Sinä pukeudut loppupeleissä itsesi vuoksi, jotta kokisit olevasi muiden veroinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaajista suurin osa on niin kiukkuisia? Ei se ole mitään salatiedettä, että naiset ovat pariutumisessa passiivisempia kuin miehet, joten turha suuttua.
-feministi
Itseasiassa olet täysin väärässä. Esim tänään tuli viestiä naiselta, tutusteltiin kesällä ja ollaan oltu nyt viikkokausia hiljaa, ajattelin että on jo unohtanut kokonaan. Nyt tuli pitkä viesti erilaisiin tunteisiin liittyen ja selkeästi kiinnostaa kuitenkin. Mä olen miehenä vain fiksu oma itseni, nainen on aina se joka joko tekee aloitteen tai sitten saa olla
#miesvihanäkyväksi
#rajatonfeminismi
Nukahtiko kiukkiuset virtahaposet unille kuin meuhkaaminen loppui.
Miesten huomion saa vaikka pukeutuisi jätesäkkiin!
Ihme vouhotusta jollakin. Minä vain sanoin että saan huomiota puolisoltani. 😄
Nainen pukeutuu vain naista varten tunteakseen itsensä toista naista paremmaksi
Vierailija kirjoitti:
ja sen vuoksi muut eivät pysty laittautumista hyväksymään.
Tyylikkäästi ja asianmukaisesti pukeudun. Oli miehiä tai naisia tarkoitus kohdata.
Kesällä käytän paljon hameita ja joskus ilman pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pukeudun itseäni varten. Pukeuden vaatteisiin mistä itse pidän ja sopii mulle. Aivan sama mitä mieltä muut niistä on. En elä elämääni hakien miesten huomiota ja kuvitellen olevani parempi kuin muut. Lapsellistahan tuollainen olisi.
Aika tekopyhää väittää, ettei joskus tuntuisi hyvältä saada huomiota naisena. Mutta on sillä aikansa ja paikkansa. Töissä en halua ottaa mitään riskiä siitä että saisin pukeutumisestani epätoivottua huomiota. Kesällä pukeuduin kauniisiin mekkoihin, mutta en paljastele. Jo pikkutyttönä laittauduin kerran vähän ja laitoin kauniit hiussoljet ja sanoin äidille, että kutsutaan päiväkodista yksi kaveripoika kylään. Olimme olleet useasti kylässä toistemme luona, mutta silloin halusin vain näyttäytyä hänelle nättinä. Huh, onko aivan kamalaa?
Anteeksi vaan, mutta en tajua näitä naisia, jotka kehuvat olleensa miehen kanssa treffeillä tyyliin T-paita päällä, lippis päässä farkuissa ja lenkkareissa. Jokin raja ja käytöstavat pitäisi olla. Opetatteko tuon saman lapsillennekin, että pukeutumisella ei ole koskaan yhtään mitään väliä?
Minua alettiin iskeä viimeksi ja itse asiassa todella pitkästä aikaa kun olin täysin ränsistyneen, laittamattoman ja suunnilleen metsästä tulleen näköinen kaikkine matkatavaroineni joissakin mökkikuteissa. Sateessa ja huonosti nukkuneena kaiken lisäksi. Aika huvittavaa.
Täällä moni kertoo saavansa miehiltä huomiota laittautumatta yhtään mitenkään. He ovat varmaan aikamoisia luonnonkauniita söpöläisiä heti herättyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika tekopyhää väittää, ettei joskus tuntuisi hyvältä saada huomiota naisena. Mutta on sillä aikansa ja paikkansa. Töissä en halua ottaa mitään riskiä siitä että saisin pukeutumisestani epätoivottua huomiota. Kesällä pukeuduin kauniisiin mekkoihin, mutta en paljastele. Jo pikkutyttönä laittauduin kerran vähän ja laitoin kauniit hiussoljet ja sanoin äidille, että kutsutaan päiväkodista yksi kaveripoika kylään. Olimme olleet useasti kylässä toistemme luona, mutta silloin halusin vain näyttäytyä hänelle nättinä. Huh, onko aivan kamalaa?
Aika tekopyhää väittää, että kaikki naiset ovat samanlaisia.
Ei mua ainakaan enää jaksa kiinnostaa miesten huomio. Mulle on ihan veen sama huomioiko tuolla ulkona mut joku. Haluan olla rauhassa. Kesällä pukeudun mekkoon, jos siltä tuntuu enkä todellakaan hae sillä mitään huomiota. En elä miesten huomiosta.
Ap-trolli siis jankkaa, että naiset käyttäbät vaatteita ainoastaan siksi, että saisivat huomiota miehiltä. Ja ei usko, kun niin moni kertoo, että ei, miehillä ei ole mitään tekemistä pukeutumisen kanssa.
Syitä käyttää erilaisia vaatteita:
- talvi - talvivaatteet pitävät lämpimänä
- urheilu - urheiluvaatteissa on hyvä liikkua, eri vaatteet eri lajeihin
- sade - sadevaatteet estävät kastumasta
- ulkoilu - säähän sopivat vaatteet tekevät ulkoilusta mukavaa
- rantaloma - uikkarit uimista varten, kevyet kesävaatteet suojaavat auringolta mutta eivät ole liian kuumat
- työ - asialliset vaatteet asiallisiin hommiin
- yö - yövaatteet, jos niistä tykkää, pitää lämpimänä ja toisaalta estää hikoontuvia ruumiinosia olemasta suorassa kontaktissa
- koti-arki - mukavissa pehmeissä vaatteissa on kiva rentoutua ja puuhastella
- juhlat - kauniit vaatteet juhlistavat tilannetta ja kunnioittavat juhlittavaa
Huomaatko, miehillä ei ollut merkitystä missään kohdassa! Itse asiassa kun mietin miehiä ja vaatteitani, niin eniten huomiota olen saanut ihan ilman vaatteita.
Millä tavalla järkky? Luettele ne järkyttävät asiat mitä naisella on juhlissa.