Tupakoiva rollaattorimummo parveketupakointikiellosta: "Idioottimaista!"
Huhhuh, tun näköiseksi sitä sit tulee kun on koko elämänsä polttanut, eikä voi millään lopettaa. 😵💫
Kommentit (132)
Häkä- ja savuvaroittimet pelastavat ihmishenkiä, tuossa mummotarinassa sellaiset olisivat olleet tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä laki on perseestä. Itse en tupakoi, mutta emme voi kieltää ihmisten omia valintoja.
Sopii heti kun tupakoitsijat hoitavat parvekkeella tupakointinsa niin, ettei tule ollenkaan savua naapureiden parvekkeille tai asuntoihin. Näin ei ole tapahtunut, ja nyt sitten tuli tämä lakimuutos kun itsekkäät tupakoitsijat eivät pidä ihmisen oikeutta puhtaaseen ja myrkyttömään hengitysilmaan minään.
Ihme ja kumma, kun mun lasitetulle parvekkeelle tai asuntoon ei tule savua. Puhdasta ja myrkytöntä hengitysilmaa ei kaupungeissa olekaan.
-Liikenteen pienhiukkaset aiheuttavat merkittäviä haittoja terveydelle tunkeutumalla hengitysilman mukana syvälle keuhkoihin ja verenkiertoon.Turvallista pitoisuusrajaa ei ole pystytty määrittämään, sillä haitalliset vaikutukset alkavat jo hyvin pienistä pitoisuuksista.
Ai katsos vaan, sehän on liikenteen pienhiukkas -jankaaja. Entäs kun minä esimerkiksi asun kaukana teistä?
Hengitä syvään, mutta rauhallisesti!
Vierailija kirjoitti:
Tämä laki on perseestä. Itse en tupakoi, mutta emme voi kieltää ihmisten omia valintoja.
Kai monet muistavat kun tuli tupakointikiellot, ravintolaan, juniin, lentokoneisiin jne niin varsinkin monet luulivat tai pelkäsivät että ravintolat menee konkurssiiin. No aika on tehnyt tehtävänsä ja ihmiset tottuneet erillisiin tupakointikoppeihin. Eikä kukaan ole vaatinut vanhaan palaamista. Tupakoijat, käyttäkää muita nikotiinivalmisteita. Niistä ei tuu savua eikä hajua.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voimme. Ihmisen omat valinnat on kategorisesti kielletty laissa siltä osin kun ne vahingoittavat muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Ihan idioottimaista. Ihmisellä pitää olla oikeus tupakoida omalla pihallaan, jos hän maksaa siitä vuokran, rivitalossa asuva Karesti sanoo.
Tuollaiset ihmiset ei tajua, että se tupakansavu ei pysy siellä omalla alueella vaan vahingoittaa myös niiden naapureiden terveyttä.
En ole kuullut että yhtään kuollut naapurin tupakoinnin takia.
Alapeukuttajilla on varmasti linkki noihin passiivikuolemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii heti kun tupakoitsijat hoitavat parvekkeella tupakointinsa niin, ettei tule ollenkaan savua naapureiden parvekkeille tai asuntoihin. Näin ei ole tapahtunut, ja nyt sitten tuli tämä lakimuutos kun itsekkäät tupakoitsijat eivät pidä ihmisen oikeutta puhtaaseen ja myrkyttömään hengitysilmaan minään.
Ihme ja kumma, kun mun lasitetulle parvekkeelle tai asuntoon ei tule savua. Puhdasta ja myrkytöntä hengitysilmaa ei kaupungeissa olekaan.
-Liikenteen pienhiukkaset aiheuttavat merkittäviä haittoja terveydelle tunkeutumalla hengitysilman mukana syvälle keuhkoihin ja verenkiertoon.Turvallista pitoisuusrajaa ei ole pystytty määrittämään, sillä haitalliset vaikutukset alkavat jo hyvin pienistä pitoisuuksista.
Ai katsos vaan, sehän on liikenteen pienhiukkas -jankaaja. Entäs kun minä esimerkiksi asun kaukana teistä?
Ei tulisi mielernkään muuttaa moottoritien viereen. Yhtä vähän haluan parveketupakoitsijan naapuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voimme. Ihmisen omat valinnat on kategorisesti kielletty laissa siltä osin kun ne vahingoittavat muita.
Näytä se tutkimus, joka osoittaa parveketupakoinnin vaarat naapureille.
T: Huomaavainen tupakoimaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai monet muistavat kun tuli tupakointikiellot, ravintolaan, juniin, lentokoneisiin jne niin varsinkin monet luulivat tai pelkäsivät että ravintolat menee konkurssiiin. No aika on tehnyt tehtävänsä ja ihmiset tottuneet erillisiin tupakointikoppeihin. Eikä kukaan ole vaatinut vanhaan palaamista. Tupakoijat, käyttäkää muita nikotiinivalmisteita. Niistä ei tuu savua eikä hajua.
Ihmettelen että kielto koskee myös sähkötupakkaa josta tulee höyryä joka häviää saman tien, ei savua.
Onneksi kukaan ei tiedä jos poltat sisällä sähkötupakkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että kielto koskee myös sähkötupakkaa josta tulee höyryä joka häviää saman tien, ei savua.
Kertoo luulosairaiden höperyydestä.
Pitää mennä naapurin partsille röökille, se on omistuskämppä
Haluan tietää miten saat ulkomailta tupakat, kun niitä ei saa tilata ja varmaan jää tulliin jos yrittää. Sätkäpaperit vielä saa tilata, toistaiseksi...