Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten myydä ihan järjetön määrä siistejä räsymattoja?

Vierailija
22.03.2025 |

Olen aiemmin pitänyt räsymatoista ja siksi haalinut niitä isot määrät sekä mökille että kotiin. On ollut varamattojen varamattoja joka huoneeseen ja käytävään.

Nyt olen luopunut räsymatoista, koska niiden imurointi koirankarvoista on ärsyttävää. Muutenkin tuntuvat keräävän paljon pölyä. Ajatus kierrätyskeskukseen viemisestä vähän kirpaisee, koska olen maksanut noista melkoiset summat. En halua kkeskuksen niitä rahoja saavan 😄 Mitään hyväntekeväisyyskirppistä täällä ei ole.

Onko hölmö idea ilmoittaa vaikka paikallissomessa, että päivänä X.X. saa tulla hakemaan 10-20€/matto? Vai miten myydä? Matot on pestyjä, ei tosin mäntysuovalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ilmoita vaan jos haluat olla paikallisten narsistien, psykopaattien, kerjäläisten, hyväksikäyttäjien ja idioottien sylkykuppina kunnes vaihdat numeroa. 🤣

Vierailija
2/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus tosiaan johonkin, mutta siihen prepaid, jonka pystyy helposti tuhoamaan niin halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ostanut torista montakin räsymattoa, laita sinne.

Vierailija
4/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ilmoita vaan jos haluat olla paikallisten narsistien, psykopaattien, kerjäläisten, hyväksikäyttäjien ja idioottien sylkykuppina kunnes vaihdat numeroa. 🤣

En siihen numeroani ajatellut laittaa. Ihan vaan ilmoituksen. Ap

Vierailija
5/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin! :)

Vierailija
6/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus: räsymatto on helpoin pitää puhtaana.

Vierailija
7/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ruokapaikkoja tms.joilla sisustuksessa räsymattoja. Tarjoa niille, niin voit tuurilla saada myytyä kaikki yhteen paikkaan.

Vierailija
8/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset mummola-räsymatot taitavat vielä tehdä ihan hyvin kauppansa, mutta sellaiset kudotut siistit ja isot matot (joita ennen pidettiin ns. parempina mattoina) eivät taida kovin haluttuja enää olla. 

Vierailija
9/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt tietenkin! Minä ostaisin sinulta, jos olisi tarvetta. Räsymatot, varsinkin hyvin tehdyt, kauniit, pestyt ja hyväkuntoiset ovat suosittuja ja nyt keväällä varsinkin kun talven sisustusta aletaan siirtää varastoon.

Askeleet: 

1. Ota HYVÄT kuvat. Tarvitset kuvat kaikista tai kuvaat sitämukaa kun myyt ja päivität kuvia.

Hyvät kuvat ovat Hyvässä luonnonvalossa, jos esim voit kuvata verannalla tsm. aina parempi. Kuvia tarvitaan: kokokuva, tai osittainen kokokuva, ja muutama lähikuva.

2. Maton kuvailu: koko, materiaali, ikä ja hinta ja jos voit lähettää ja paljonko se maksaa (postin paketin hinnan saat helposti tutkittua).

3. Hinnoittelu, jos haluat nopeasti myydä niin hinta esim kahdelle-kolmelle tai viidelle matolle. 

Seuraa ilmoituksia ja vastaa ystävällisesti tai siis kuten nyt inhimillisesti keskenämme asioimme. 

Olen itse myynyt valtavat määrät kodintavaraa ja mattojakin kun olen muuttanut vuosien aikana pienempään ja minulla ei ole ollut huonoja kokemuksia ihmisistä. 

Olisiko että ilmoitukseni ovat tosi huolellisesti tehty, ja niissä on tiedot niin ostajan ei tarvitse kysellä koko ym. tietoja. 

Onnea kaupoille. 

Vierailija
10/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muut ehdottivatkin jo, tarjoa jonnekin paikkaan jossa voisi olla tarvetta. Tai esim jollekin alueen kesämökkiläisten palstalle, ei vain tavaroiden myyntipalstalle. 

Vierailija
11/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi ruokapaikkoja tms.joilla sisustuksessa räsymattoja. Tarjoa niille, niin voit tuurilla saada myytyä kaikki yhteen paikkaan.

Täällä ei sellaisia ole, ja kauemmas ei kyllä kannata lähteä etsimään. Ap

Vierailija
12/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori jos haluaa myydä erikseen. Alkuperäinen ajatus jos haluaa myydä kerralla mahdollisimman paljon ja vie loput kierrätykseen.

Vierailija
13/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset mummola-räsymatot taitavat vielä tehdä ihan hyvin kauppansa, mutta sellaiset kudotut siistit ja isot matot (joita ennen pidettiin ns. parempina mattoina) eivät taida kovin haluttuja enää olla. 

Nämä on ihan niitä mummola-mattoja. Millaisia on pirtin lattialla ollut monta vierekkäin. Osa todella pitkiä, osa vähemmän. Ap

Vierailija
14/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita löytöeläinkotiin, jos ei mene muualle. 

Vierailija
15/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoita löytöeläinkotiin, jos ei mene muualle. 

No ei sinne hyväkuntoisia kannata lahjoittaa 

Vierailija
16/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ne Venäjälle sille huopa tyypille 

Vierailija
17/17 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran karvat ei lähde normaali pesussa eikä imurilla.  Painepesurilla lähtee, mutta hidasta silläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän