Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääkö väitöskirja naisten kiinnostusta?

Vierailija
04.09.2026 |

Olen tuplamaisterimies ja isommat kehityskohteet alkavat pikkuhiljaa loppua. Jäin miettimään jatko-opintoja, kun taloudellinen tilanne sen hyvin mahdollistaisi. Mitä olette mieltä naiset: Lisäisikö väitöskirjan miehen kiinnostavuutta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kiinnostuksen latistaja: vauvapalstalla tyhmien kysely. 

Vierailija
2/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan mielenkiintoinen kyssäri itse asiassa. Saako pisteitä, jos on tohtori? (Oletan, että ei puhuta työn alla olevasta väikkäristä, se varmaankin laskee pisteitä - miksei se ole valmis?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömäksikö haluat?

Vierailija
4/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisää. Yliopisto-opinnot ovat helppo polku. Sopii joillekin, jos ei pysty olemaan työelämässä. 

Vierailija
5/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosikymmenen yrittäjänä. Nyt opiskelen AMK-tutkintoa. On mukavaa olla ryhmässä ja asiat on valmiiksi pureskeltuja. Helppoa. 

Vierailija
6/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömäksikö haluat?

Mitä tarkoitat? Minulla on virka ja voisin ottaa opintovapaata.

Ap

Vierailija
7/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tallaat jo tallattua polkua. 

Vierailija
8/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömäksikö haluat?

Mitä tarkoitat? Minulla on virka ja voisin ottaa opintovapaata.

Ap

Minun mielestäni sinulla on tavallaan helppo polku. Mutta jos saat rahaa siitä, niin mikä ettei. 

Vierailija
9/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis naisten silmissä ilmaa mutta ajattelet, että väitöskirjan jälkeen he hullaantuvat statukseesi? Tuskinpa.

Vierailija
10/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan väitöskirjan aiheesta. Jos on jotain ihan pilipali hommaa niin tuskin lisää. Jos taas joku todella kiinnostava ala ja aihe niin varmasti lisää. Ainakin samoista asioista kiinnostuneiden naisten osalta.

Vierailija
11/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai silla on jotain vaikutusta. Olethan sentään tohtori sen jälkeen. Tavallaan kunnioitettavaa. Akateemiset naiset arvostavat. Muut ei ehkä ymmärrä. Enemmän vientiä olisi, jos urheilisit enemmän ja hankkisit isommat tulot jostain. 

Vierailija
12/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset arvostavat matkoja ja tarjottuja päivällisiä. Miehen liikunnallista kroppaa. Vakaata tulotasoa. 

Vierailija
13/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai silla on jotain vaikutusta. Olethan sentään tohtori sen jälkeen. Tavallaan kunnioitettavaa. Akateemiset naiset arvostavat. Muut ei ehkä ymmärrä. Enemmän vientiä olisi, jos urheilisit enemmän ja hankkisit isommat tulot jostain. 

Urheilen jo nyt aika paljon - enemmän kuin mitä liikuntasuositukset ehdottavat. Tienaan jonkin verran mediaania enemmän enkä usko, että mätsätään henkisellä tasolla, jos naisen mielestä tienaan liian vähän.

Vierailija
14/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilen jo nyt aika paljon - enemmän kuin mitä liikuntasuositukset ehdottavat. Tienaan jonkin verran mediaania enemmän enkä usko, että mätsätään henkisellä tasolla, jos naisen mielestä tienaan liian vähän.

Akateemiset naiset kiinnostuvat. Muut ei ehkä ymmärrä. 

Vierailija
15/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen, joka tekee väikkäriä? Yhdessä voitte keskustella syvällisiä iltakaudet. 

Vierailija
16/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sinun ottavan selvää erilaisten tilastojen valossa. Mitä täältä kyselet. On kuin tuuleen huutaisi. 

Vierailija
17/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"enkä usko, että mätsätään henkisellä tasolla, jos naisen mielestä tienaan liian vähän."

Käsityksesi henkisestä yhteensopivuudesta on vähintäänkin erikoinen.

Vierailija
18/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi sinun ottavan selvää erilaisten tilastojen valossa. Mitä täältä kyselet. On kuin tuuleen huutaisi. 

Oikeesti. 

Vierailija
19/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"enkä usko, että mätsätään henkisellä tasolla, jos naisen mielestä tienaan liian vähän."

Käsityksesi henkisestä yhteensopivuudesta on vähintäänkin erikoinen.

Vakka kantensa löytää. 

Vierailija
20/30 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostatko itse, jos nainen on kosmetologi? Joidenkin miesten vaaleanpunainen unelma. Yhtä kaukana on kysymys kuin vastaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän