Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aggressivisen ihmisen kohtaaminen

Vierailija
20.11.2024 |

Minulle kävi äsken erikoinen tapaus. Näin kun vieras mies parkkeerasi suuren katumaasturinsa tukkien kokonaan toiseen autojen ajon kapealle parkkipaikalle. Sanoin hänelle täysin rauhallisesti ettei siihen saa jättää autoa mutta tuolla ylempänä on monta vapaata paikkaa.

Hänen reaktionsa yllätti täysin, sanoi ettei kiinnosta, jos tulee sakot niin sitten tulee. Sanoin etteivät toiset pääse kulkemaan tuosta jos jätät siihen, niin alkoi huutaa minulle että nyt sun on parasta jatkaa matkaa ennen kuin sattuu! Oli todella aggressiivisen ja pelottavan oloinen.

Pelästyin kauheasti ja lähdin nopeasti piis paikalta mutta asia jäi vaivaamaan. Onko ihmisiä, jotka eivät todella välitä kenestäkään muusta kuin itsestään? Olen itsekin pysäköinyt joskus väärään paikkaan ja kun joku on huomauttanut siitä, olen vastannut että okei, en tiennyt ja kertonut siirtävän auton kohta, ja näin myös tehnyt. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ollut asialla taas.

Vierailija
2/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattiraivoajat on saatava pois liikenteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa voltti.

Astut rauhallisesti sopivalle etäisyydelle ja teet voltin ja jonkun hienon potkun ilmaan ja jätät jalan ilmaan kolmeeksi sekunniksi pitäen katseen henkilössä. Sitten teet sormilla eleen että olet valmis katsomaan keneen sattuu.

Nää pellehermannit luikkii pakoon nopeasti, koska kuvittelee että olet joku masteri, vaikka opit temput lapsesi sirkuskoulussa.

Salaisuus on se että ne ei koskaan uhraa katumaasturia tai hanki itelleen sakkoja. Ne ei uskalla ottaa haatetta vastaan.

Ideana on pelata sitä kuka pelkää.

Vierailija
4/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku egotrippi ja steroidit varmaan? Parkkipirkko hoitaa nuo tahalliset tien tukkimiset helposti pois, jos on pyydetty paikalle. Kovin pienestä ei tietysti kannata, mutta tuossa oli ilmeisesti enemmän tukittu tietä. Kerrostalojen eteen pysäköiminen on myös villiä, koska pitäisi olla sillä reunalla jossa ei ole ovea ja ei tuki oikopolkua sisäpihan läpi. Ja jarrut päällä ettei mene alamäkeen.

Vierailija
5/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on ollut liian raskas päivä hänellä ja räjähti. Saattaa katua ja hävetä itsekin. Voi myös olla että on tuollainen aina. Sellainen tyyppi joka ei tule kenenkään kanssa toimeen. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
6/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voltti on aika kova ja sen jälkeen liehuttelee käsiä ilmassa kuin olisi pieraissut pahan hajuisen pierun.

Käsiliikkeet pitää tehdä mystisesti ja pehmeästi. Voltin oppii trampoliinilla.

Käytännössä kuperkeikka ilmassa. Ponnistusvoimaa pitää olla keskitason verran. Onnistuu keneltä tahansa.

Vierailija
7/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi voitti?

Jos tarina jäi tohon, niin hän voitti uhoamisen perusteella ja sinä olit pelkuri. Jos jatkuvasti alistut ja et seiso suorana, niin tuollainen henkentää itsetuntoasi ap.

Vierailija
8/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purki stressinsä sinuun. Näitä on välillä liikenteessä. Sinänsä epämiellyttävä kokemus kun kohtaa raivopään.

Vierailija
9/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä uskaltanut muuta kuin lähteä pois, isokokoinen mies isolla autolla huusi ja uhkaili 

Vierailija
10/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon potkinut sivupeilit mennessäni, oppiipahan pysäköimään (no, tuskin silti osaa yhdistää asioita mielessään).

Vierailija
11/17 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus ParkkiPetelle tai - Pirkolle heti kun ukko lakkaa näkymästä.

Käsittämätön  junttimölliäinen kyseessä.

Vierailija
12/17 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Parkki Patelle voi soittaa?

Vierailija
13/17 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä uskaltanut muuta kuin lähteä pois, isokokoinen mies isolla autolla huusi ja uhkaili 

Olisi ansainnut saada pippurisumutetta silmiin. 

Vierailija
14/17 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kohdalle osunut jokunen. Ei sitä pienikokoisena naisena muuta uskalla kuin poistua paikalta! Joskus joku h-llu teki aseella-osoitus-liikkeen minua kohti. Tämä oli karmivaa. Tuntematon ihminen jota en ollut koskaan nähnyt, tuli todella pelottava olo.

Vierailija
15/17 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

peilit paskaksi ja pyyhkijät mutkalle.

Vierailija
16/17 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivopäisiä miehiä riittää liikenteessä muutenkin. Pitää päästä äkkiä eroon tuollaisista, ellei halua käyttää kättä pitempää.Pienikokoisena naisena olenkin varautunut näihin öykkäreihin jo ennalta. 

Vierailija
17/17 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivopäisiä miehiä riittää liikenteessä muutenkin. Pitää päästä äkkiä eroon tuollaisista, ellei halua käyttää kättä pitempää.Pienikokoisena naisena olenkin varautunut näihin öykkäreihin jo ennalta. 

Asiakaspalvelutyössä ja etenkin terveydenhuollossa valitettavasti nämä näkyvät valitettavasti myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan