HS: Varakkaat syövät muita todennäköisemmin lapsille tarkoitetut karkit
Kommentit (11)
Tutkijat huomasivat myös, että samat ihmiset kiilasivat todennäköisemmin muiden autojen eteen risteyksissä ja vaikuttivat olevan valmiimpia valehtelemaan työpaikalla.
Olen pienituloinen ja todellakin syön lasten karkit. Lapsia hyysätään niin paljon muutenkin, että minä en halua osallistua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat huomasivat myös, että samat ihmiset kiilasivat todennäköisemmin muiden autojen eteen risteyksissä ja vaikuttivat olevan valmiimpia valehtelemaan työpaikalla.
Lapsiperheelliset ovat yleensä niitä kiilareita ja valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienituloinen ja todellakin syön lasten karkit. Lapsia hyysätään niin paljon muutenkin, että minä en halua osallistua siihen.
Kukaan tollasen kanssa haluiskaan lisääntyä. Onko kuivahtanut rusina alapäässä
Tuolla oli paljon kiinnostavimpiakin ja huolestuttavimpia tutkimustuloksia. Esim. se, että ihmiset arvostavat ystävissään sitä, jos ystävä kohtelee huonosti niitä, joista henkilö ei itse pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheelliset ovat yleensä niitä kiilareita ja valehtelijoita.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku yllättynyt?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tollasen kanssa haluiskaan lisääntyä. Onko kuivahtanut rusina alapäässä
Syön sunkin lasten karkit että edes toinen pää kuolaa.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000012251352.html
HS: Varakkaat syövät muita todennäköisemmin lapsille tarkoitetut karkit