Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen olla seksuaalinen tekemättä itsestään keskipistettä?

Vierailija
03.09.2026 |

Siis siten, että mielessä ei koko ajan olisi se, että miltä minä nyt näytän, olenko hyvä, olenko seksikäs, haluatko minua nyt paljon jne.

Luin ketjua kiihottavimmista tilanteista ja muusta ja aika usein nainen jollain tavalla palautti kertomuksen itseensä eli miten seksikkääksi hän itse tunsi itsensä. 

Jokainen tietysti haluaa tuntea turvallisuutta omasta viehättävyydestään, mutta naisilla se usein tuntuu menevän aika pitkälle ja mies on ikään kuin sivunäyttelijä, joka vahvistaa naiselle tämän ihmeellisyyden (Menninkäinen ja Päivänsäde). 

Pystyykö nainen katsomaan ja haaveilemaan miehestä ilman, että se liittyy jotenkin siihen, miten nainen tulee siinä imarrelluksi tai mitä mies tekisi hänelle? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkään naisen ei tarvitse korostaa itseään eikä ominaisuuksiaan. Itsevarmuus on itsessään seksikästä.

Vierailija
2/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuudessa on aina vain yksi nainen joka pääsee keskipisteasemaan, hän jolla on tilaisuudessa olevista naisista suurin seksuaalinen markkina-arvo (SMV).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkään naisen ei tarvitse korostaa itseään eikä ominaisuuksiaan. Itsevarmuus on itsessään seksikästä.

Ei tarvitse korostaa, mutta tekeekö hän silti niin?

Vai riittääkö, että mies keskittyy häneen eikä molempien tarvitse ihailla naista yhtä aikaa?

Vierailija
4/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin voin. Mä oon mielestäni tavallinen ja oon vaatimaton. Kiimainen ja halukas nainen mutta en tee siitä numeroa. Ihmiset luulee että oon kiltti perheen äiti. Mutta eräät tietää totuuden eikä sitä tartte mitenkään korostaa. En ymmärrä miesten kaikkia kuuma ja kaunis ja seksikäs juttuja, no se on niiden silmässä. Tiedän että ne haluaa mua ja se riittää enkä odota niiltä mitään ihmeellistä. Nähdään rennosti ja pannaan ja on hauskaa. En mieti oonko hyvä tai kaunis tai mitään. Nautin vaan tilanteesta

Vierailija
5/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai riittääkö, että mies keskittyy häneen eikä molempien tarvitse ihailla naista yhtä aikaa?

Itsevarma seksikäs nainen ei korosta seksaalisuuttaan!

Vierailija
6/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisuudessa on aina vain yksi nainen joka pääsee keskipisteasemaan, hän jolla on tilaisuudessa olevista naisista suurin seksuaalinen markkina-arvo (SMV).

Harvinaisen keskenkasvuinen väite, joka olettaa, että kaikilla miehillä on sama naismaku.

Vierailija
7/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kyseessä' on terveen seksuaalisuuden omaavat ihmiset, "seksikäs nainen" on arvonimi/kuvaus jonka ainoastaan mies/miehet voivat antaa naiselle.

Vierailija
8/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on lupa olla seksikäs (=objekti), mutta seksuaalista naista (=subjekti) katsotaan karsaasti.

Vierailija
9/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin voin. Mä oon mielestäni tavallinen ja oon vaatimaton. Kiimainen ja halukas nainen mutta en tee siitä numeroa. Ihmiset luulee että oon kiltti perheen äiti. Mutta eräät tietää totuuden eikä sitä tartte mitenkään korostaa. En ymmärrä miesten kaikkia kuuma ja kaunis ja seksikäs juttuja, no se on niiden silmässä. Tiedän että ne haluaa mua ja se riittää enkä odota niiltä mitään ihmeellistä. Nähdään rennosti ja pannaan ja on hauskaa. En mieti oonko hyvä tai kaunis tai mitään. Nautin vaan tilanteesta

Näin.

Tervettä itsekkyyttä, ja seksuaalisuutta!

Vierailija
10/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kyseessä' on terveen seksuaalisuuden omaavat ihmiset, "seksikäs nainen" on arvonimi/kuvaus jonka ainoastaan mies/miehet voivat antaa naiselle.

Ja vitut

Vierailija
11/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillekin tekisi monasti hyvää nauttia omasta ihanuudestaan! 

Vierailija
12/44 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin mun krvän ihanuudesta joka päivä.

Vierailija
13/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin mun krvän ihanuudesta joka päivä.

Sepä hyvä 

Vierailija
14/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”mielessä ei koko ajan olisi se, että miltä minä nyt näytän, olenko hyvä, olenko seksikäs, haluatko minua nyt paljon jne”

Naisena täytyy tunnustaa, ettei tämä tunnu ollenkaan tutulta. 
Totta kai haluan olla seksikäs ja kokea itseni halutuksi noin muutoin, mutta en minä rehellisesti sanottuna mieti seksin aikana mitään. No okei, viimeksi yöllä ulkona seksiä harrastaessa havahduin yhtäkkiä siihen, että onpa kaunis tähtitaivas ja kuutamo. Mutta en muuta. Yleensä olen vaan siinä seksikuplassa enkä ajattele mitään. 

Vierailija
15/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunnetuimman naisten seksuaalisuutta käsitelleen asiantuntijan, Esther Perelin mukaan naisten seksuaalisuus on hyvin narsistista, toisin kuin miehen. Näin se vaan ainakin yleisesti ottaen on, joitakin poikkeustapauksia saattaa tietysti olla. Perelin asiaa koskevia videoita löytyy mm. Tiktokista.

Vierailija
16/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi asiaan liittyvä Perelin kommentti:  https://vm.tiktok.com/ZN8Y9MjYe/

Vierailija
17/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tunnetuimman naisten seksuaalisuutta käsitelleen asiantuntijan, Esther Perelin mukaan naisten seksuaalisuus on hyvin narsistista, toisin kuin miehen. Näin se vaan ainakin yleisesti ottaen on, joitakin poikkeustapauksia saattaa tietysti olla. Perelin asiaa koskevia videoita löytyy mm. Tiktokista.

Siis millaista miehen seksuaalisuus sitten hänen mielestään on? Minulla ei ole TikTokia enkä tue TikTokia, joten en ole katsomassa TikTok-linkkiä. 

Miehethän perinteisesti haluavat tyydyttää itseään seksissä, ja hakevat naisvartalon kautta seksuaalista kiihoketta ja tyydykettä itselleen. Tietysti poikkeuksia on, mutta tämä miesten itsekkyys seksissä on niin klassinen juttu, että olisi naurettavaa alkaa väittämään miesten olevan yleisesti altruistisia ja naisen halua palvelevia seksissä :D 

Vierailija
18/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli sellainen mieleen, että minä (nainen) haluaisin joskus seksiä ihan pimeässä, että keskityttäisiin vain fyysiseen ja mentaaliseen puoleen. Mutta mieheni haluaa aina nähdä minut. Asutaan kaupungissa, ja pimeälläkin ikkunasta kajastaa katulamppujen valoa niin, ettei koskaan ole täysin pimeää, siksi ei ole tullut toteutettua asiaa. Mutta ei varmaan koskaan olla kokonaan ilman valoja rakasteltu, aina mies napsauttaa jonkun lampun palamaan että saa katsella.

Vierailija
19/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki, koskettelut, hyväilyt kiihoittaa siis sua pimeässä.

Tunnelataus...

Vierailija
20/44 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millaista miehen seksuaalisuus sitten hänen mielestään on? Minulla ei ole TikTokia enkä tue TikTokia, joten en ole katsomassa TikTok-linkkiä. 

Miehethän perinteisesti haluavat tyydyttää itseään seksissä, ja hakevat naisvartalon kautta seksuaalista kiihoketta ja tyydykettä itselleen. Tietysti poikkeuksia on, mutta tämä miesten itsekkyys seksissä on niin klassinen juttu, että olisi naurettavaa alkaa väittämään miesten olevan yleisesti altruistisia ja naisen halua palvelevia seksissä :D 

Näinhän sitä arkijärjellä helposti tulee ajateltua, jos on omia huonoja kokemuksia, ja varsinkin jos tähän ajatteluun vielä ymppää feministisiä uskonkappaleita miesten kaiken kattavasta itsekkyydestä patriarkkaalisessa yhteiskunnassa.

Perelin mukaan kuitenkin naisen suurin kiihokkeen lähde on usein se, että hän itse on halun kohde (to be the turn on). Miestä puolestaan kiihottaa usein se, että hän näkee kumppaninsa nauttivan ja olevan innoissaan.