Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverittomuus

Vierailija
30.08.2026 |

Mitä mieltä, kannattaako kaverittomalle miehelle antaa mahdollisuutta parisuhteeseen?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli ongelmia siinä vaiheessa kun muutin miehen luokse ja halusin olla yksin kotona eikä miehellä ollut paikkaa tai ystäviä kenen luokse mennä. Tämä oli suurin syy siihen miksi jätin sen 

Vierailija
62/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa Vainiokin oli kaveriton jossain vaiheessa, eikä koskaan ollut parisuhteessa. Luulisin, että kelpo kumppani silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vielä kehtaatte ihmetellä miksi suuri osa miehistä ei enää halua parisuhdetta. Selvästikin naiset haluaa on/off suhteen missä miestä ja parisuhdetta siedetään vain silloin tällöin kun nainen kaipaa huomiota ja läheisyyttä

Vierailija
64/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tuli ongelmia siinä vaiheessa kun muutin miehen luokse ja halusin olla yksin kotona eikä miehellä ollut paikkaa tai ystäviä kenen luokse mennä. Tämä oli suurin syy siihen miksi jätin sen 

Eli muutit miehen luokse ja halusit että mies ei saa olla omassa kodissaan? Olisithan voinu pyytää sitä käymään lenkillä tai kaupassa. Tosin jos halusit talon pidemmäksi aikaa käyttöösi niin miten ne miehen kaverit siihen olisivat auttaneet? En minä ainakaan ikinä jaksa tai edes kerkeä näkemään kavereita kuin enintää puolisen tuntia. Kaikilla kun on arkena kauhesti tekemistä, varsinkin meillä perheellisillä.

Vierailija
65/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

En näe asiassa mitään ongelmaa, jos mies ihan oikeasti viihtyy hyvin yksinkin. Eli antaisin mahdollisuuden. Mutta jos alkaa ilmetä, että ei sitten halua sinullakaan olevan kavereita, niin se olisi red flag.

Minulle taas on iso red flag kun nainen haluaa että hänen kavereistaan pitää tulla myös mun kavereita ja mun pitää viettää aikaa heidän kanssaan. Ehkä sitä hetken jaksaa jos ollaan vaikka samassa tapahtumassa mutta ei mitään viinin maistelu iltoja Virpin luona tai nyyttäreitä Maijan ja miehensä kanssa.

Miksi tämä on red flag? Minusta olisi aika outoa, jos kumppani kieltäytyisi kutsusta eikä anna edes mahdollisuutta. En jaksaisi selitellä kavereille ja heidän miehille, miksi just mun mies ei ole tullut.

Vierailija
66/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miehellä ystäviä tai ei ole miehellä ystäviä niin mikään ei kelpaa naislle

Vierailija
67/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta sinun antamiset. Itsenäinen ihminen.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe asiassa mitään ongelmaa, jos mies ihan oikeasti viihtyy hyvin yksinkin. Eli antaisin mahdollisuuden. Mutta jos alkaa ilmetä, että ei sitten halua sinullakaan olevan kavereita, niin se olisi red flag.

Minulle taas on iso red flag kun nainen haluaa että hänen kavereistaan pitää tulla myös mun kavereita ja mun pitää viettää aikaa heidän kanssaan. Ehkä sitä hetken jaksaa jos ollaan vaikka samassa tapahtumassa mutta ei mitään viinin maistelu iltoja Virpin luona tai nyyttäreitä Maijan ja miehensä kanssa.

Ymmärrän hyvin tuon enkä ajatellutkaan edellisessä kommentissani, että miehen pitäisi sitten viettää aikaansa naisen kavereiden kanssa. Ajattelin, että se on red flag, jos miehen mielestä nainenkaan ei saisi enää mennä Virpin luokse maistelemaan viinejä tai nyyttäreille Maijan ja tämän miehen kanssa. Erilaiset elämäntavat tässä suhteessa voivat hyvinkin sopia yhteen. Jos toinen haluaa olla paljon kotona yksin ja toinen taas mieluiuten on paljon josain muualla, niin sehän on pelkästään win-win tilanne. 

Vierailija
69/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaverittomuus tai kaverillisuus vaikuttaa yhtään mihinkään

Siten, että miehestä tai naisesta tulee sitten puolisoon takertuja, kun muitakaan ihmissuhteita ei ole. 

Vierailija
70/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miehellä ystäviä tai ei ole miehellä ystäviä niin mikään ei kelpaa naislle

Ei, vaan riippuu täysin miehestä. Jos mies menestyy ja tienaa, hän on vain hieman eksentrinen jos viihtyy yksin ja keräilee postimerkkejä. Jos taas matalapalkkaduunari viihtyy yksin ja keräilee postimerkkejä, hän on päämäärätön luuseri. Sama logiikka pätee myös aloitteisiin deittisovelluksissa, jos mies ei ole naisen mielestä hänen tasoaan, sama mitä hän sanoo, se on huonoa ja mielikuvituksetonta. Sitten taas jos mies on naisen mielestä hänen tasoaan, se geneerinen "miten menee" aloituskin toimii. 

Vierailija
71/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta en lähtisi uudelleen. Toisella oltava muitakin ihmisiä joihin ottaa yhteyttä, viettää aikaa ja puhua asioista. Pidemmällä päälle aiheuttaa ongelmia jos ei ole kavereita. 

Tapailin hetken tällaista miestä, jolla ei ollut kavereita. Alkoi aika nopeasti kiukuttelu siitä, että pidin yhteyttä ja tapasin ystäviäni. Oman kokemukseni mukaan siis ei, ei kannata.

Minulla sama kokemus. Mies myös kiukutteli kun kävin jumpassa tai vietin aikaa perheeni kanssa ( vanhemmat ja sisarukset).

Vierailija
72/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies on kuin USA:n tilaama jäänmurtaja. Raivaa yksikseen oman väylänsä keskellä napajäätikön ei mitään satojen kilometrien etäisyydellä muista aluksista. Naiset ovat kuin huvipuiston polkuveneitä aurinkoisena kesäpäivänä parveilemassa puolen metrin syvyisessä pikkualtaassa.

Vierailija
73/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on red flag? Minusta olisi aika outoa, jos kumppani kieltäytyisi kutsusta eikä anna edes mahdollisuutta. En jaksaisi selitellä kavereille ja heidän miehille, miksi just mun mies ei ole tullut.

En halua olla mikään naisen statusesine jota esitellään kavereille. Jos nainen on pystynet näkemään kavereitaan aiemmin ilman mua niin pystyy tekemään niin jatkossakin. Lisäksi mistä sitä lapsille hoitajankaan aina keksii jos on oltava pariskuntana jokaisessa jutussa.

Vierailija
74/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenpekka exäsi.

Vierailija
75/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla mikään naisen statusesine jota esitellään kavereille. Jos nainen on pystynet näkemään kavereitaan aiemmin ilman mua niin pystyy tekemään niin jatkossakin. Lisäksi mistä sitä lapsille hoitajankaan aina keksii jos on oltava pariskuntana jokaisessa jutussa.

Tuollainen asenne on itsessään red flag ja kertoo ihan riittävästi sun asenteista naisia kohtaan. Vai että ihan statusesine? Mitään muuta syytä et keksi kutsuille?

Vierailija
76/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta en lähtisi uudelleen. Toisella oltava muitakin ihmisiä joihin ottaa yhteyttä, viettää aikaa ja puhua asioista. Pidemmällä päälle aiheuttaa ongelmia jos ei ole kavereita. 

Suurin osa pariskunnista mökkiintyy keskenään eikä tapaa ulkopuolisia ihmisiä kuin työkuvioissa. Harva edes soittelee kellekään. Joskus saatetaan tavata jotain tuttavapariskuntaa pariskuntana.

Suomalaiset on todella epäsosiaalisia eikä kaipaa aikuisiässä muita kontakteja.

Vierailija
77/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa pariskunnista mökkiintyy keskenään eikä tapaa ulkopuolisia ihmisiä kuin työkuvioissa. Harva edes soittelee kellekään. Joskus saatetaan tavata jotain tuttavapariskuntaa pariskuntana.

Suomalaiset on todella epäsosiaalisia eikä kaipaa aikuisiässä muita kontakteja.

Miksiköhän täällä on niin korkeat itsemurhaluvut ja erittäin runsasta mielialalääkkeiden käyttöä?

Vierailija
78/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä voi pakottaa sosialisoimaan. Yritä nähdä se etu minkä saat kun mies ei ole ruikuttamassa jatkuvasti pääsyä baariin tai jääkiekko-otteluihin jätkien kanssa.

Vierailija
79/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen asenne on itsessään red flag ja kertoo ihan riittävästi sun asenteista naisia kohtaan. Vai että ihan statusesine? Mitään muuta syytä et keksi kutsuille?

No en minäkään halua olla se statusesine jota raahataan tympeisiin paikkoihin kuten Pentin saunailtaan tai Matin ja vaimonsa terassin avajaisiin. Saa ukko mennä ilman mua.

Vierailija
80/109 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin herra revenneet housut ja lohjenneet hampaat pokaalina haluan olla oikein jalustalla kun tyttöystävä minut raahaa statusesineenä ja pokaalina muitten nähtäväksi. :D

(Monet kerrat kävin exien kavereiden tykönä)

T.Kelaloinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme