Miehen kaverittomuus
Mitä mieltä, kannattaako kaverittomalle miehelle antaa mahdollisuutta parisuhteeseen?
Kommentit (96)
En olisi kaverittoman miehen kanssa. Sille on lähes aina hyvä syy, miksi kavereita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Joudut karsimaan omia menojasi kun kaveritonta miestäsi alkavat ne ärsyttää. Hän haluaa sinun pysyvän itseään viihdyttämässä.
Tämähän se. Sitä kotona olevaa tympii puolison meneminen jos itsellä ei ole mitään. Kohta mies mököttää kun nainen kulkee harrastuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo muka vaikuttaa olennaisesti parisuhteeseen?
Parisuhteen onnistumisen ja toimimisen todennäköisyys on suoraan verrannollinen kavereiden määrään. Jos kavereita ei ole, ei voi olla parisuhdettakaan. Koska kaverit on ehto parisuhteelle. Ei sillä miehellä mitään merkitystä ole tuossa asiassa. Sitä paitsi, kaveriton mieshän on automaattisesti incel.
Vierailija kirjoitti:
En olisi kaverittoman miehen kanssa. Sille on lähes aina hyvä syy, miksi kavereita ei ole.
Haluaisitko kuulla, miksi minulla ei ole kavereita? Työkavereita en laske tähän.
Syy on yksinkertaisesti se, että ne "kaverit" jotka eivät minua pahoinpidelleet fyysisesti tai henkisesti, katsoivat vierestä kun minua pahoinpideltiin. Parhaimmillaan vielä puolustivat niitä pahoinpitelijöitä, jos erehdyin suuni avaamaan puolustuksekseni.
Eipä ole sittemmin tehnyt mieli kavereita.
Jos on semmonen luonne, kuten itsekin, et ei vaan kaipaa vapaa-ajalla hirveesti seuraa, niin anna mennä! Sit jos johtuu vaikka päihteidenkäytöstä, surkeista ihmissuhdetaidoista tms., niin ei tietenkään kannata. Mies, joka ei osaa luoda kaverisuhteita, mutta kaipaisi niitä, erittäin usein takertuu takiaisen lailla naiseen ja alkaa elää elämäänsä ns. naisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kuulla, miksi minulla ei ole kavereita? Työkavereita en laske tähän.
Syy on yksinkertaisesti se, että ne "kaverit" jotka eivät minua pahoinpidelleet fyysisesti tai henkisesti, katsoivat vierestä kun minua pahoinpideltiin. Parhaimmillaan vielä puolustivat niitä pahoinpitelijöitä, jos erehdyin suuni avaamaan puolustuksekseni.
Ei mua silti kiinnosta. Älytöntä luovuttaa tuollaisen, vaikkakin traumaattisen kokemuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Miesten normaali kaverittomuus muodostuu vasta parisuhteessa, ei ennen sitä.
Mutta jos hän on jo ollut parisuhteessa ja menettänyt siinä kavernsa ja ei ole ehtinyt vielä hankkia uusia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Miesten normaali kaverittomuus muodostuu vasta parisuhteessa, ei ennen sitä.
Mutta jos hän on jo ollut parisuhteessa ja menettänyt siinä kavernsa ja ei ole ehtinyt vielä hankkia uusia?
Miten kukaan menettää kaverinsa parisuhteen myötä?
Miksi mulla pitäis olla kavereita ylipäätään? Nuorena niitä oli mutta ei kukaan meistä jäänyt siihen kaupunkiin asumaan ja aikusena ei ole ollut pienintäkään halua hommata kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla pitäis olla kavereita ylipäätään? Nuorena niitä oli mutta ei kukaan meistä jäänyt siihen kaupunkiin asumaan ja aikusena ei ole ollut pienintäkään halua hommata kavereita.
Haluan seurustella ihmisen kanssa, jolla on ihmiselle normaalit sosiaaliset tarpeet. En yksinkertaisesti kaipaa jotain erakkoa. Miksi tällainen ihminen olisi miellyttävä seurustelukumppani? Miksi hän kaipaisi sosiaalisuutta parisuhteessakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan seurustella ihmisen kanssa, jolla on ihmiselle normaalit sosiaaliset tarpeet. En yksinkertaisesti kaipaa jotain erakkoa. Miksi tällainen ihminen olisi miellyttävä seurustelukumppani? Miksi hän kaipaisi sosiaalisuutta parisuhteessakaan?
Mitkä on "normaalit" sosiaaliset tarpeet?
Naisenkin on ymmärrettävä ettei seurustellessa tai avioliitossa eletä enää sinkkuelämää. Aikuiselle kaverit ovat vain kavereita eivät elämän tärkein asia. On säälittävää kun aikuinen amismies ei voi hakeutua hyväpalkkaiseen vuorotyöhön. Koska siihen kuuluu viikonloppuvuorojakin ja ei voi tavata aina kavereita. Tällainen aikuinen on jäänyt teinin tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on ystävä tai ystäviä, tai edes joku kaveri jonka kanssa keskustella. Ylipäätään kyky käydä vastavuoroista keskustelua on normaalia. Tuppisuun kanssa olisi mahdotonta seurustella. Mistä ihmeestä keskustelutaidot tulisivat parisuhteeseen, jos ystäviä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö sinä puolustamaan jotain muita jos itseäsikään et voi? Pisti vaan miettimään. Osa ihmisistä on hyviä vaikka ne ei puolustaa pystykkään. Ihmisissä on hyviä ja huonoja puolia. Suurin osa ihmisistä ei pysty mitään väkivaltatilanteen sattuessa ja valehtelee että voisi.
T.Kelaloinen
Vierailija kirjoitti:
Naisenkin on ymmärrettävä ettei seurustellessa tai avioliitossa eletä enää sinkkuelämää. Aikuiselle kaverit ovat vain kavereita eivät elämän tärkein asia. On säälittävää kun aikuinen amismies ei voi hakeutua hyväpalkkaiseen vuorotyöhön. Koska siihen kuuluu viikonloppuvuorojakin ja ei voi tavata aina kavereita. Tällainen aikuinen on jäänyt teinin tasolle.
Kuulostat tosi onnelliselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Joudut karsimaan omia menojasi kun kaveritonta miestäsi alkavat ne ärsyttää. Hän haluaa sinun pysyvän itseään viihdyttämässä.
Enemmänkin toisinpäin. Kuka mies haluaa naista joka kulkee kavereidensa kanssa siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on ystävä tai ystäviä, tai edes joku kaveri jonka kanssa keskustella. Ylipäätään kyky käydä vastavuoroista keskustelua on normaalia. Tuppisuun kanssa olisi mahdotonta seurustella. Mistä ihmeestä keskustelutaidot tulisivat parisuhteeseen, jos ystäviä ei ole?
Miksi kaveriton ei osaisi keskustella? Monella menee työpäivät jatkuvaan keskusteluun työkavereiden kanssa mutta vapaalla ei ole kavereita eivätkä sellaisia edes kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö sinä puolustamaan jotain muita jos itseäsikään et voi? Pisti vaan miettimään. Osa ihmisistä on hyviä vaikka ne ei puolustaa pystykkään. Ihmisissä on hyviä ja huonoja puolia. Suurin osa ihmisistä ei pysty mitään väkivaltatilanteen sattuessa ja valehtelee että voisi.
T.Kelaloinen
Ne pahoinpitelijöitten puolustajat tosin on psk sakkia jos sinä et oikeasti ole mitään tehnyt.
T.Kelaloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin toisinpäin. Kuka mies haluaa naista joka kulkee kavereidensa kanssa siellä sun täällä.
Ilmeisesti aika monet. Minkälainen mies edes pahastuu siitä, että nainen viettää aikaa ystäviensä kanssa? Hyvä vain jos miehen sairalloinen luonne tulee esiin.
Gängbäng ja wife swapping ei onnistu jos miehellä ei ole kavereita.