Miehen kaverittomuus
Mitä mieltä, kannattaako kaverittomalle miehelle antaa mahdollisuutta parisuhteeseen?
Kommentit (96)
Miten tuo muka vaikuttaa olennaisesti parisuhteeseen?
Kokemuksesta en lähtisi uudelleen. Toisella oltava muitakin ihmisiä joihin ottaa yhteyttä, viettää aikaa ja puhua asioista. Pidemmällä päälle aiheuttaa ongelmia jos ei ole kavereita.
Miten kaverittomuus tai kaverillisuus vaikuttaa yhtään mihinkään
Joudut karsimaan omia menojasi kun kaveritonta miestäsi alkavat ne ärsyttää. Hän haluaa sinun pysyvän itseään viihdyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Joudut karsimaan omia menojasi kun kaveritonta miestäsi alkavat ne ärsyttää. Hän haluaa sinun pysyvän itseään viihdyttämässä.
Voi olla yksin viihtyvää.
Jos toisen kanssa on hyvä olla, niin on.
Voi tulla yhteistäkin kavereita.
Kun aapee menee, niin kumppani voi tehdä omiaan.
Tietty on ongelma, jos aapee itse tekee itselleen ongelman toisen ihmisen kavereista.
Mieluummin mä ottaisin introvertin, joka hoitaa kanssani kotia ja perhettä ja minua ja suhdettamme kuin kuppilassa viihtyvän.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Onhan tähänkin saakka osannut mennä ja toinen osannut olla ittekseen. Varmaan varsin hyvin pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta en lähtisi uudelleen. Toisella oltava muitakin ihmisiä joihin ottaa yhteyttä, viettää aikaa ja puhua asioista. Pidemmällä päälle aiheuttaa ongelmia jos ei ole kavereita.
Ehkä voi tulla kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee aina sosiaalisen todisteen miehestä, taas vahvistus incelteorioille🤔🤔
Mitä sinä itse haluat?
Olla tämän ihmisen kanssa vai et?
Vierailija kirjoitti:
Tapailin hetken tällaista miestä, jolla ei ollut kavereita. Alkoi aika nopeasti kiukuttelu siitä, että pidin yhteyttä ja tapasin ystäviäni. Oman kokemukseni mukaan siis ei, ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee aina sosiaalisen todisteen miehestä, taas vahvistus incelteorioille🤔🤔
Mikä on sosiaalinen todiste? Joku uusi lakitermi?
Samaa mieltä. Parempi että alat myös potkimaan tätä tyyppiä itsekin. Ettei hän vahingossakaan kokisi itseään ihmiseksi.
Näin introverttina, minulla ei ole kavereita joihin pitäisin aktiivisesti yhteyttä, mutta nimenomaan haluaisin ekstrovertin puolison jolla olisi omat kaverit, jotta saisin sitä omaa tilaa. Musta olisi iso plussa, että hän menisi kavereitten kanssa (kunhan ei kännissä kotiudu, kuse nurkkiin, kuten yksi aloitus oli täällä :D) VIelä isompi plussa olisi, että puoliso tekisi reissutöitä.
Tietenkin kavereiden pitää olla jotain huippu tyyppejä ja muista tulee hienoinen kehotus pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Näin introverttina, minulla ei ole kavereita joihin pitäisin aktiivisesti yhteyttä, mutta nimenomaan haluaisin ekstrovertin puolison jolla olisi omat kaverit, jotta saisin sitä omaa tilaa. Musta olisi iso plussa, että hän menisi kavereitten kanssa (kunhan ei kännissä kotiudu, kuse nurkkiin, kuten yksi aloitus oli täällä :D) VIelä isompi plussa olisi, että puoliso tekisi reissutöitä.
Eikö sit suosiolla kannattas molemmilla olla omat kodit?
Tottakai miehellä pitää olla kavereita ja niiden pitää olla myös komeita ja mukavia. Kenen kanssa sitä miestään pettää jos ei sen kavereiden?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä itse haluat?
Olla tämän ihmisen kanssa vai et?
Ei suinkaan. Hän haluaa, että joku muu olisi tämän miehen kanssa. Miksi muuten kyselisi kavereista.
Ei kannata. Miesten normaali kaverittomuus muodostuu vasta parisuhteessa, ei ennen sitä.