Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!

Vierailija
20.08.2026 |

Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj

Kommentit (2745)

Vierailija
2481/2744 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Willsille asia ilmoitettiin.

Mikä veljesten välillä oikeastaan hiertää? Mulle on jäänyt tuo vähän epäselväksi.

Vierailija
2482/2744 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa jo valmiiksi kaikki skandaalit ja lööpit ja salakuvat. Kaikki se mitä ne pakeni. 

Oli hölmöä lähteä ja vielä hölmömpää palata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/2744 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu ei halunnut hoviin paitsi amerikkalainen Meghan, joka lähti viettämään Disney-prinsessan lokoisia oloja, syömään kakkua silkkisohvalla timantit korvissa säkenöiden ja haukkumaan palvelijoita. 

Oli taatusti syvä pettymys huomata, mitä moderni kuninkaallisuus oikein onkaan. 

Se on nauhojen leikkaamista Lontoon rankkasateissa.

Amerikassa on kyllä paremmat kakut kuin  Brittilässä.

Vierailija
2484/2744 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy yhä enemmän sääliksi Harrya. Hänen elämänsä on hyvä esimerkki siitä, mikä voi mennä monarkiassa pieleen. Siksi vastustan koko instituutiota. Sillä saadaan vain ihmisten elämät pilattua.

Vierailija
2485/2744 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä veljesten välillä oikeastaan hiertää? Mulle on jäänyt tuo vähän epäselväksi.

Kertokaa nyt, jos kerran tiedätte.

Vierailija
2486/2744 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Megs unohtanut, millainen sää siellä Cotswaldissakin on? Ei ole lähellekään Kaliforniaa. 

Vierailija
2487/2744 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy yhä enemmän sääliksi Harrya. Hänen elämänsä on hyvä esimerkki siitä, mikä voi mennä monarkiassa pieleen. Siksi vastustan koko instituutiota. Sillä saadaan vain ihmisten elämät pilattua.

Nykyaikana on mahdollisuuksia ja paljon. Harry ei käyttänyt niitä hyväkseen. Kultapoika luotti titteliinsä kuin pässi uusiin sarviinsa. Eikä vieläkään näytä tajuavan kupletin juonta.

Vierailija
2488/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että William valitsi vaimon, joka on lämmin ihminen ja kuninkaallisiin piireihin sopiva edustusvaimo.

Harry taas valitsi tyrkyn amerikkalaisen näyttelijän, joka käyttäytyy kuin olisi kuningatar, ei pidä ihmisiä arvossa, ja on saanut Harryn tuntemaan, kuin olisi jokin syrjitty "varamies".

William ei itse valinnut syntyä kruununperilliseksi, joten tuntee varmasti Harryn käytöksen ja syytökset epäreiluiksi.

Vierailija
2489/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että William valitsi vaimon, joka on lämmin ihminen ja kuninkaallisiin piireihin sopiva edustusvaimo.

Harry taas valitsi tyrkyn amerikkalaisen näyttelijän, joka käyttäytyy kuin olisi kuningatar, ei pidä ihmisiä arvossa, ja on saanut Harryn tuntemaan, kuin olisi jokin syrjitty "varamies".

William ei itse valinnut syntyä kruununperilliseksi, joten tuntee varmasti Harryn käytöksen ja syytökset epäreiluiksi.

Minä näen asian niin, että William yksinkertaisesti rakastui, ja tajusi, että nyt löytyi juuri se oikea ja samalla myös hänen asemaansa sopiva. Tuo "valitsi" kuulostaa kovin laskelmoidulta ja tunteettomalta, kuten "edustusvaimokin". 

Camilla roikkui Charlesin liitossa pitkään kakkosena, vaikka oli hyvin kaukana "edustusvaimosta". Ja silti tuli häät.

Jos kaikki olisi perustunut pelkkään valintaan, olisi Walesien liitto solmittu paljon nopeammin. He halusivat olla varmoja siitä, että ovat myös onnellisia yhdessä, vuosikymmeniä.

Vierailija
2490/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin, kun hartsa sanoi, että muut ovat valinneet vaimon, jotka sopivat homeeseen eli kuninkaalliseen perheeseen ja hän rakkaudesta. eikö charlesin ja camillan suhde mihin se sitten perustuukaan, ole todiste siitä, että he saivat toisensa ja jaksoivat pitää suhdetta yllä vaikka camilla sai aivan hirveää kuraa päälleen, toisaalta aiheestakin, mutta silti.

Vierailija
2491/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana on mahdollisuuksia ja paljon. Harry ei käyttänyt niitä hyväkseen. Kultapoika luotti titteliinsä kuin pässi uusiin sarviinsa. Eikä vieläkään näytä tajuavan kupletin juonta.

Mikä kupletin juoni on?

Vierailija
2492/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kupletin juoni on?

Se, että spare voi tehdä muutakin, kuin elää elämäänsä, katkeruudesta pakahtuen, monarkialla ratsastamalla ja paljastuksilla tienaamalla. Esimerkkejä löydät muista hoveista, eilenkin niitä täällä lueteltiin. Ja tämä oli siis Harryn oma ehdotus Sussexien toimeentulolle, mitä ei Elisabet hyväksynyt, eli puoliksi maailmalla huitelua.

Kun Harry vanhenee, hän kenties tajuaa sen kupletin juonen itsekin. Mahtaneeko muistella näitä itsestään johtuvia riitaisia vuosia mitenkään lämmöllä tai ylpeydellä. 

Perhe- ja sukuriitoja kannattaa ratkoa suljettujen ovien takana. Nyt hänellä on hyvin epämiellyttävän miehen maine, ja Amerikassa näyttivät seurapiirit olevan aika varuillaan  ja näennäisen ystävällisiä. Kaikki tuo valtava uutisoinnin määrä ei mitenkään voi olla "espanjalaisen nannyn aikaansaamaa", kyllä sieltä se totuuden siemen löytyy.

Vierailija
2493/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmettelin, kun hartsa sanoi, että muut ovat valinneet vaimon, jotka sopivat homeeseen eli kuninkaalliseen perheeseen ja hän rakkaudesta. eikö charlesin ja camillan suhde mihin se sitten perustuukaan, ole todiste siitä, että he saivat toisensa ja jaksoivat pitää suhdetta yllä vaikka camilla sai aivan hirveää kuraa päälleen, toisaalta aiheestakin, mutta silti.

No eipä ole oikein uskottavaa, että Camilla olisi rotikkana tapellut noita pitkiä paskantäyteisiä vuosia, jos jonnekin homeeseen olisi päätynyt. Mitä on palatseja ja asumuksia näytetty, niin modernit rempat niihin on tehty ja omissa oloissaan he kaikki asuvat, edustaessakaan ei tarvitse nokatusten olla muiden kanssa. 

Omasta halustaan näyttävät kokoontuvan jouluna ja kirkkoreissuilla näyttää olevan jopa hilpeä tunnelma. 

Totta kai tuo kaikki oli Harrylle, homeista ja ahdistavaa, kun ei voinut juhhla ja pössytellä kaatokännissä ja humalainen pärstä päätyi aamun lööppeihin. "Ikävät" läheiset tekivät töitä, että se kunnostautuisi. Bilettäjä haluaa olla vapaa ja kahleitta, ei kuunnella mitään saarnoja tai ehtoja.

Vierailija
2494/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kupletin juoni on?

Se, että spare voi tehdä muutakin, kuin elää elämäänsä, katkeruudesta pakahtuen, monarkialla ratsastamalla ja paljastuksilla tienaamalla. Esimerkkejä löydät muista hoveista, eilenkin niitä täällä lueteltiin. Ja tämä oli siis Harryn oma ehdotus Sussexien toimeentulolle, mitä ei Elisabet hyväksynyt, eli puoliksi maailmalla huitelua.

Kun Harry vanhenee, hän kenties tajuaa sen kupletin juonen itsekin. Mahtaneeko muistella näitä itsestään johtuvia riitaisia vuosia mitenkään lämmöllä tai ylpeydellä. 

Perhe- ja sukuriitoja kannattaa ratkoa suljettujen ovien takana. Nyt hänellä on hyvin epämiellyttävän miehen maine, ja Amerikassa näyttivät seurapiirit olevan aika varuillaan  ja näennäisen ystävällisiä. Kaikki tuo valtava uutisoinnin määrä ei mitenkään voi olla "espanjalaisen nannyn aikaansaamaa", kyllä sieltä se totuuden siemen löytyy.

Harryyn ei ole luottamista. Kukaan ei uskalla kertoa hänelle pitää koska se päätyy todennäköisesti lehteen.

Harry on tällä hetkellä täysin ulkona hovin sisäisistä tapahtumista. Hän saa lukea kaiken lehdistä, niin kuin muutkin.

Vierailija
2495/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen asian niin, että William yksinkertaisesti rakastui, ja tajusi, että nyt löytyi juuri se oikea ja samalla myös hänen asemaansa sopiva. Tuo "valitsi" kuulostaa kovin laskelmoidulta ja tunteettomalta, kuten "edustusvaimokin". 

Camilla roikkui Charlesin liitossa pitkään kakkosena, vaikka oli hyvin kaukana "edustusvaimosta". Ja silti tuli häät.

Jos kaikki olisi perustunut pelkkään valintaan, olisi Walesien liitto solmittu paljon nopeammin. He halusivat olla varmoja siitä, että ovat myös onnellisia yhdessä, vuosikymmeniä.

Jos on kyseessä prinssi, niin ne kyllä valitsee, pitipä sanasta tai ei.

Se ei poista sitä, että luultavasti William ja Kate rakastavat toisiaan.

Charles rakasti Camillaa, mutta silti VALITSI Dianan, sillä se katsottiin sopivaksi siinä ajassa.

Kuninkaallisten avioliitot on ihan toista lajia, mutta onneksi moni voi valita sen, ketä rakastaa, kuten itse Elisabet.

Vierailija
2496/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles rakasti Camillaa, mutta silti VALITSI Dianan, sillä se katsottiin sopivaksi siinä ajassa.

Kuninkaallisten avioliitot on ihan toista lajia, mutta onneksi moni voi valita sen, ketä rakastaa, kuten itse Elisabet.

Sille odotusajalle on kyllä syynsä. Victorian Daniel, Carl Philipin Sofia ja Williamin Kate saivat odottaa pitkään kihlausta ja hyväksyntää, koska ensin saadaan koulutus hovista, elämästä siellä, protokollista, etiketistä jne. Siksi nämö pärjää, saivat kunnon koulutuksen ja tiesivät mihin ryhtyivät.

Meghanin etsikkoaika oli ihan liian lyhyt. Lisäksi hän kieltäytyi avusta, eikä piitannut koulutuksesta. Kuningatar valitsi hänelle kouluttajaksi Sophian. Mutta ei kelvannut neuvot, Sophia tästä loukkaantuikin. Ja sitten Meghan vielä kehtasi väittää, että mitään opastusta ja apua ei saanut. Hovi mokasi siinä, että antoi naimaluvan ihan liian aikaisin Harrylle. Mutta kyllähän se tiedetään, kuka painosti taustalla. 

Vierailija
2497/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt tuntuu ainoastaan saman toistolta, valitsi ja valitsi. Elämä on täynnä valintoja. Ei tätä silti tarvitse uudelleen ja uudelleen lämmittää.

Vierailija
2498/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokieltojen rikkominen: Helikopterit ja dronet lensivät matalalla tontin yllä aamusta iltaan asti.

Meluhaitta: Lentely herätti naapurit ja pariskunnan pienen Archie-pojan päivittäin.

Aitojen tärveleminen: Osa kuvaajista jopa leikkasi reikiä suoja-aitoihin nähdäkseen paremmin pihalle. 

Myöhemmin kun pari muutti rauhallisemmalle Monteciton alueelle, naapurit olivat aluksi erittäin turhautuneita paparazzien tuomaan hurlumheihin. Alueen asukkaat kuitenkin liittoutuivat suojelemaan paria ja tilanne rauhoittui

Vierailija
2499/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto han ei ole pysyvä 

Vierailija
2500/2744 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto han ei ole pysyvä 

Vain tv-dokumentin verran.