Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtä voisin tehdä? +Diagnoosit

Vierailija
02.09.2024 |

Minulla on reuma ja määrittämätön sidekudossairaus ,kipukohtauksia ja lisäksi ahdistusta ja paniikkihäiriö. Kärsin myös voimakkaasta väsymyksestä ja paljon muuta mutta tuossa isoimmat rajoitteet.Olen juuri valmistunut ammattiin jota en sen fyysisyyden vuoksi pysty tekemään. Nyt toistaiseksi sairauslomalla. Ideoita mihin suuntaan seuraavaksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaan.

Vierailija
2/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pärjäisin politiikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että edessä on pari vuotta jossain työkokeilu- ja saikkukierteessä ja ehkä joskus päästävät eläkkeelle. 

Vierailija
5/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suunnata paskatöiden pariin niitä riittää jokaiselle halukkaalle. Ja diagnoosiksi voisin sanoa että oireet viittaavat harhaluuloisuuteen sekä uhriutumiseen. Kuvitellaan olevan niin kipeä että ei työhön kyetä ja sillä verukkeella keskitään toinen toista kuvitteellisia oireita jotka yllätys yllätys ennen pitkää ne oireet muuttuu todeksi, mukaan tähän soppaan uhriutuminen että ruumis ei kestä tyäntekova niin ei auta muu kuin suunnata paskatöihin.

Vierailija
6/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku etänä tehtävä asiantuntijatyö tai vastaava

Vierailija
7/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suunnata paskatöiden pariin niitä riittää jokaiselle halukkaalle. Ja diagnoosiksi voisin sanoa että oireet viittaavat harhaluuloisuuteen sekä uhriutumiseen. Kuvitellaan olevan niin kipeä että ei työhön kyetä ja sillä verukkeella keskitään toinen toista kuvitteellisia oireita jotka yllätys yllätys ennen pitkää ne oireet muuttuu todeksi, mukaan tähän soppaan uhriutuminen että ruumis ei kestä tyäntekova niin ei auta muu kuin suunnata paskatöihin.

Mitä 😳??

Vierailija
8/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän uhriutumista tässä on, kun nimenomaan yritän keksiä jotain mitä pystyy tekemään, että välttäis eläkkeelle jäämiset ja työkokeilut. Kauhean iljettäviä ihmisiä täällä nykyään.

Vierailija
9/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näistä sairauksia tai rajoitteita todettu muualla kuin sinun itsesi tekemällä googlettamisella? Teitä "monisairaita" on aivan järkyttävän paljon jotka on itse diagnosoinut itsensä Google avulla

Vierailija
10/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tausta sinulla on? Toimistotyö lähinnä tulee mieleen, jos on fyysisiä rajoitteita. Itselläni alkoi kroppa sanomaan ei fyysiselle kuormitukselle ja opiskelin itseni aikuisiällä merkonomiksi. Nyt teen toimistotyötä noin puolet etänä. 

Vierailija
11/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa: Tutkinnon suorittamisessa meni aikaa reilu vuosi, jonka elin aikuiskoulutustuella. Sain sen jälkeen heti vakipaikan. Nuorempana naureskelimme merkonomeille, mutta itse olen työllistynyt hyvin, teen kevyttä ja leppoisaa työtä ja palkka työn vaativuuteen nähden ihan ok.

Vierailija
12/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näistä sairauksia tai rajoitteita todettu muualla kuin sinun itsesi tekemällä googlettamisella? Teitä "monisairaita" on aivan järkyttävän paljon jotka on itse diagnosoinut itsensä Google avulla

Ihan olen useamman erikoispolin asiakas ja lausuntoa, lääkkeitä yms.löytyy rekkalastillinen. Kiitos huolenpidosta.

Vierailija
13/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa muitakin hakukoneita kuin google, diagnooseja voi tehdä nykyään vaikkapa tik tokkia apuna käyttäen youtubea. Ei saa yleistää!

Vierailija
14/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen useamman erikoispolin asiakas ja lausuntoa, lääkkeitä yms.löytyy rekkalastillinen. Kiitos huolenpidosta.

Paljo tosta lastista sais katukaupassa?

Vierailija
15/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suosinut erikoislääkäreitä tiktokin sijaan. AP.

Vierailija
16/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut ainakin voisi kommentoinnin perusteella luokitella siten, että sairastat narsismia. Jolle empatiakyky on täysin vieras käsite. 

Sivusta 

Vierailija
17/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut ainakin voisi kommentoinnin perusteella luokitella siten, että sairastat narsismia. Jolle empatiakyky on täysin vieras käsite. 

Sivusta 

Anteeksi narsistisuuteni sekä empatia kyvyttömyyteni. Jaksuhalit!

Vierailija
18/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

Anteeksi narsistisuuteni sekä empatia kyvyttömyyteni. Jaksuhalit!

Hyi hitto mikä olio!

Vierailija
19/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs sun vahvuudet on?

Vierailija
20/20 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit mennä työkkärin psykologin kanssa puhumaan asiasta?