Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 78 kg eli ylipainoa on, mutta onko tämä niin paha?

Vierailija
20.08.2026 |

Kun ajattelee, että monilla ylipainoa on kymmeniä kiloja. Mulla normaalipainoon olisi miinus 9 kg. Silti terveysriski? Kuinka paha? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 113 kg

Vierailija
2/7 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se normaalipainon välikin on liki 20kg, aina porukka tähtää sinne ylärajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on aina terveysriski. 

Vierailija
4/7 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtää nyt kuitenkin siihen normaalipainoon. 

Vierailija
5/7 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin nuorempana noin 55-57 kg. Pituus 169 cm. Nyt vähän yli 70-vuotiaana paino on ollut jo vuosia 78-79 kg, joten ylipainoa on. Olen paljon terveemmän tuntuinen ja voin kaikin puolin paremmin kuin nuorena. Oikeastaan voin hyvin, ei mitään lääkkeitä, hoidan kaikki kotityöt itse. Nuorena kävin pubeissa noin kerran viikossa ja söin mitä sattui. Pullat, valmisruoka, makkarat, kaikki meni. Nyt en ole juonut alkoholia yli kahteenkymmeneen vuoteen, en syö valmisruokia enkä käytä lisättyä sokeria. Eivät nämä painojutut niin yksioikoisia ole. Olen aina liikkunut paljon mutta nykyisin ehkä kuitenkin vähemmän kuin nuorena. Joka tapauksessa ainakin kaksi ulkoilua päivässä. Yhteensä 5 km. Mutta useinhan väitetään, ettei sillä liikunnalla ole ratkaiseva merkitys.

Vierailija
6/7 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän herkkuja. Muuta ohjetta ei tule.

Vierailija
7/7 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 172, paino 80, peilistä kalsarit jalassa tai munasillaan ei huomaa "ylipainoa" Eli läski puuttuu kuten pitääkin.

M59 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän