Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle käynyt niin, että olet joskus torjunut jonkun, joka on ollut ihastunut sinuun ja sitten jälkeenpäin on tullut ikävä?

Vierailija
17.08.2026 |

Minulle on käynyt valitettavasti näin. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta en sinänsä torjunut. En vain tajunnut ajoissa työkaverin olleen ihastunut, vaan erehdyin sitten kimppaan toisen työkaverin kanssa, joka olikin umpikahjo. Terveisiä Lauralle 😊

Vierailija
22/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 
Olen joskus kyllä leikitellyt ajatuksella, että millaista elämä olisi ollut sen ja sen ihmisen kanssa joka silloin minua yritti, mutta ei mun tunteet ole koskaan jälkikäteen heränneet. Eli jos ja kun en ole silloin alunperin kokenut mitään kipinää, niin ei se ole myöhemminkään syttynyt. 
Ainoa jolle antaisin jälkikäteen mahdollisuuden oli yksi poika, joka oli ihastunut minuun kun oltiin teinejä, mutta jolle annoin pakit, koska silloinen bestikseni oli ihastunut siihen poikaan. Heistä ei tullut mitään, sitä poikaa ei kiinnostanut bestikseni, ja minä ja tuo silloinen bestiskin oltiin etäännytty jo vuoden-parin päästä siitä :D Mutta 20+ tapahtuneista en antaisi jälkikäteen mietittynäkään mahista, jos kipinää ei ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Torjun vain ihmisiä, joiden kanssa ei ole mitään kipinää, turha niitä on sitten katuakaan. Sen sijaan olen kyllä katunut osaa niistä jotka olen huolinut. Eniten kahta viimeisintä. En minä silti niihin torjumiini tyyppeihin vaihtaisi. Ennemmin yksin kuin jonkun kanssa joka ei sytytä.

Tämä on kyllä totta. Kaikkein eniten sitä katuu niitä mahdollisuuksien antamisia. Pitäisi vain nuorenakin osata olla yksin.

Vierailija
24/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen miettiinyt ja ajatellut useammankin kerrmällä edetä parisuhtean oikeastaan jokaista naista tai mahd. tyttöystävää, jolle olen joutunut itse sanomaan, että minusta on parempi, että me jatkamme muutoin kuin yrittämällä elämistä yhdessä parisuhteessa. 

Viime aikoina tapailun päättäminen on saanut palan kurkkuun ja kysymään itseltäni, että tässäkö ja nytkö sitten hyvästelen ja sanon hyvästit viimeiselle mahdollisuudelleni olla ja elää parisuhteessa.- Jos tai kun ei aina ole ollut helppoa saada ns pakkeja, niin kuten sanottu ei niiden antaminenkaan ole ollut itselleni erityidsen helppoa. Ei edes silloin kun torjumiselle ja pakkien antamsielle on ollut -uskallan väittää,- että ihan hyvä ja perustelu syy. Ja todennäköisesti tekisin tänään aivan samalla tavoin, jos voisin palata tuohin hetkeen.

Iksinkku mies 40+

.  

Vierailija
25/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kivan näköiseksi kehuttu, mutta aina parisuhteissa minua on kohdeltu huonosti eikä kukaan ole ihastunut minuun. Yleensäkin ihmissuhteeni ovat olleet pahantahtoisia ja ilkeitä. Sekä naispuolisten ihmisten/kavereiden  kanssa että miesten kanssa. Eikä tämä johdu siitä, että olisin niin kaunis, että joku olisi mustasukkainen tai kateellinen. Erakkona elelen. En edes usko, että tulen koskaan saamaan lämpöä elämääni. Ja iän myötä olen jo rapistunutkin, että ei enää haluakaan olla kenenkään kanssa. Kaunista ja suloista yhdessä oloa olisin kaivannut, en sitä seksiä tarvi. Ja nais kavereiden kanssa hyvää kaveruutta. Tällaiset ovat jääneet minulta kokematta. 

Vierailija
26/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa ihastunut ja vastapuoli todennäköisesti ei. Olisipa joku ihastus patteri, jonka voisi ottaa irti itsestään ja nakata lopullisesti roskiin. Ja voisipa kuolettaa kaikki tunteet. Elämä olisi helpompaa. 

Vierailija
27/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan kivan näköiseksi kehuttu, mutta aina parisuhteissa minua on kohdeltu huonosti eikä kukaan ole ihastunut minuun. Yleensäkin ihmissuhteeni ovat olleet pahantahtoisia ja ilkeitä. Sekä naispuolisten ihmisten/kavereiden  kanssa että miesten kanssa. Eikä tämä johdu siitä, että olisin niin kaunis, että joku olisi mustasukkainen tai kateellinen. Erakkona elelen. En edes usko, että tulen koskaan saamaan lämpöä elämääni. Ja iän myötä olen jo rapistunutkin, että ei enää haluakaan olla kenenkään kanssa. Kaunista ja suloista yhdessä oloa olisin kaivannut, en sitä seksiä tarvi. Ja nais kavereiden kanssa hyvää kaveruutta. Tällaiset ovat jääneet minulta kokematta. 

Tuota aina toisinaan ihmettelen, miten osa onnistuu ja pystyy ja aki vielä haluaakin luomaan ja elämään parisuhteessa, jossa ei ole edes ihastunut parisuhde kumppaniinsa. - Luulsi, että tuolloin olisii helpompaa elää yksin. Mutta näinhän sitä  luulisi. Kun siinä missä min

itse parisuhdetta kokemattomana haaveksin ja toivon löytäväni kumppanin, jonka kanssa olsimme tasavertaiset ja jossa molemmilla olsi ainakin enimmäkseen hyvä ja luonteva olla, niin sitten on niitä kusipäitä kai sitten vain haluavat, että heidän vierellä on joku jota sasiivat alistaa ja halveksi tai muutoin loukata. - Ja ilm aina tosinaan  onnsituvatkin. - Ja ei  en seuraavaksi ajatellut ripotella tuhkaa päälleni ja uriutua ja miksi naiset suostuvat tällaisiin siuhteisiin eikä anna mahdollsiuutta meille k......l.e 

Ikisinkku mies 40+

Vierailija
28/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Kaksi miestä oli minuun ihastunut samaan aikaan. Päätin sitten edetä toisen kanssa.

Joskus olen miettinyt, millaista elämä olisi ollut sen toisen kanssa. Lähinnä, kun omassa suhteessa on ollut kriisejä.

Mitä seksiä teillä on?

Asennot.

Miten usein.

Missä.

Sun ikä.

Vierailija
29/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasin, että minulla oli paljon todella hyviä puolisokandidaatteja, jotka olivat kiinnostuneita minusta, ja menin ja valitsin narsistin. 🤮

Sitten tajusin, että tämmösen kelaamisessa ei ole mitään järkeä ja satutan vaan itseäni. Elämää on elettävä tässä ja nyt, niin ettei tarvitse taas tätäkin aikaa katua jälkeenpäin.

Vierailija
30/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olisi ollut mahdollisuus seksisuhteeseen järkyttävän komean lääkärin kanssa. Torjuin, valitettavasti. Olisi pitänyt ottaa kaikki ilo irti. 

Seksisuhteet ei kannata. Niissä polttaa näppinsä ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
31/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelasin, että minulla oli paljon todella hyviä puolisokandidaatteja, jotka olivat kiinnostuneita minusta, ja menin ja valitsin narsistin. 🤮

Sitten tajusin, että tämmösen kelaamisessa ei ole mitään järkeä ja satutan vaan itseäni. Elämää on elettävä tässä ja nyt, niin ettei tarvitse taas tätäkin aikaa katua jälkeenpäin.

Narsistit veivittää raa'asti. 

Vierailija
32/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti, mutta kerran sanoin paniikissa ihanalle miehelle, että en ole kiinnostunut hänestä, vaikka todellisuudessa olin aivan lääpälläni. Nyt taittaa sitten mahiksen olla menneet:(

Vierailija
33/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta ei siinä ollut muuta vaihtoehtoa, olin liian rikki. Piti keskittyä parantelemaan itseään.

Vastuullista. Läheisriipoilla pitää aina olla joku.

Vierailija
34/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti, mutta kerran sanoin paniikissa ihanalle miehelle, että en ole kiinnostunut hänestä, vaikka todellisuudessa olin aivan lääpälläni. Nyt taittaa sitten mahiksen olla menneet:(

😂

Vierailija
35/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöelämässä näin jatkuvasti erästä, mutta en koskaan lähtenyt jatkoille syystä, jota en oikein itsekään tiedä. Olen myös jättänyt lähestymättä kiinnostavia tapauksia, vaikka olisi ollut tilaisuus.

Eniten kaduttaa kuitenkin ne kerrat, jolloin olen antanut mahdollisuuden minuun ihastuneelle, vaikka tiesin, että ei pitäisi. Yhtä kadun erityisesti, koska en edes yrittänyt hänen kanssaan vaan tavoitteenani oli vain näyttää, että et todellakaan halua olla kanssani. Hän olisi ansainnut parempaa.

Vierailija
36/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei, en kadu mitään tekemiäni päätöksiä enkä kattele taakse jätettyjä. Syystäkin on tyyppi jätetty. Kattokoon peiliin jos ei ymmärrä.

Vierailija
37/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää. 

Vierailija
38/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. 90-luvun puolella torjuin yhden kivan naisen tyhmyyttäni. Hän yritti lähestyä minua ajoittain vielä vuosienkin päästä kirjeitse ym. Omat tilanteet eivät vain sallineet enää asian edistämistä. Harmittaa, olisimme varmasti olleet sopivat toisillemme. Hän kummittelee edelleen mielessäni usein.

Vierailija
39/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ja mukava mies kertoi että on kiinnostunut. Annoin pakit, kun seurustelin. Poikaystävä jätti vähän myöhemmin. Harmitti että annoin pakit.

Vierailija
40/51 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset yksinkertaisesti kerro hänelle, että muutit mielesi? Jos hän ei ole jotenkin erityisen hankala tai herkkähipiäinen tyyppi, saattaisi hyvinkin ymmärtää, että tunteet voivat tulla eri tahtiin.

Useimmst on mrlko herkkähipiäisiä tuossa kohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän