En tajua mistä kohtaa vyötärönympärys kuuluisi mitata
Mulla on selkeä kapea kohta pari senttiä navan yläpuolella, mutta siinä kohtaa mulla on vielä kylkiluut, joten ei mittaa ei saisi siitä kohtaa sitten ottaakaan?
Kommentit (28)
Vaatteita varten: Kapeimmasta kohdasta
Terveysmittaus: 2 cm navan yläpuolelta.
Sinulla ap nämä ovat näemmä sama asia.
Riippuu, onko lantio- val mattinykäs-farkut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, onko lantio- val mattinykäs-farkut.
En käytä farkkuja.
Ap
Googlaa vähän. Sieltä löytyy opastetta.
Siitä kohtaa mistä vartalo taittuu kaksinkerroin. Koeta kumartua.
mittaa siitä ohuimmasta kohdasta. Ihmisillä on eri mittaisin keskivartaloita, siksi nuo 2 senttiä sieltä ja täältä-mitat voivat heittää pahastikin.
Mulla paksuin kohta on noin 2cm naval alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
mittaa siitä ohuimmasta kohdasta. Ihmisillä on eri mittaisin keskivartaloita, siksi nuo 2 senttiä sieltä ja täältä-mitat voivat heittää pahastikin.
Mun ohuin kohta on aina ollut rintojen alapuolella. Mulla ne lonkkaluut on ihan älyttömän korkealla ja vastaavasti alimmat kylkiluut on lähellä niitä.
Olen vain 158 cm pitkä, pitemmillä ihmisillä se vyötärö varmasti erottuu paremmin. Olen monen mielestä hassun mallinen, mutta ei voi mitään, tällä on menty vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Kapea vyötärö, navankin kohdalla vielä suht kapea, mutta heti navan alapuolelta levenee karsean kokoiset jenkkakahvat. Mutta mitataan sitten kapeimmasta kohdasta navan yläpuolelta, niin olen huippumitoissa 💁
Vierailija kirjoitti:
Siitä kohtaa mistä vartalo taittuu kaksinkerroin. Koeta kumartua.
En pysty.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ohuin kohta on aina ollut rintojen alapuolella. Mulla ne lonkkaluut on ihan älyttömän korkealla ja vastaavasti alimmat kylkiluut on lähellä niitä.
Olen vain 158 cm pitkä, pitemmillä ihmisillä se vyötärö varmasti erottuu paremmin. Olen monen mielestä hassun mallinen, mutta ei voi mitään, tällä on menty vuosikymmeniä.
Mä olen 175 cm ja mulla on kuulemma "aivan valtavan pitkä selkä" ja silti on luut kiinni toisissaan, joten ei tuohon pituus taida vaikuttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ohuin kohta on aina ollut rintojen alapuolella. Mulla ne lonkkaluut on ihan älyttömän korkealla ja vastaavasti alimmat kylkiluut on lähellä niitä. Olen vain 158 cm pitkä, pitemmillä ihmisillä se vyötärö varmasti erottuu paremmin. Olen monen mielestä hassun mallinen, mutta ei voi mitään, tällä on menty vuosikymmeniä.
Senkin pikku friikki! Mene sirkukseen.
Lainapeitettäkö varten mittailet? Ei se ole niin justiinsa mistä kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Kapea vyötärö, navankin kohdalla vielä suht kapea, mutta heti navan alapuolelta levenee karsean kokoiset jenkkakahvat. Mutta mitataan sitten kapeimmasta kohdasta navan yläpuolelta, niin olen huippumitoissa 💁
Kyllä jokainen näkee, että olet plösö, mutta vyötärö mitataan yleensä eri tarkoituksia varten, esim. sitä varten mihin vaatteen vyötärökohta asettuu. Toki joku voi mittailla siksikin että voi sitten kehuskella sillä mitallaan, mutta eipä se paljon auta jos on muuten huonon mallinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella naisella ei ole vyötäröä - siinä ongelma. AP:stakin on mahdotonta sanoa, missä tissit loppuvat ja vatsa alkaa: hän on vain kuin iso säkillinen paskaa.
Kuvitteleekohan tääkin kommentoija, että pystyy loukkaamaan näillä aivottomilla jutuillaan jotakuta? Kyllä täytyy olla köyhä elämä, kun jaksaa päivästä toiseen yrittää saada huomiota naisten keskustelupalstalla. Opettele kirjoittamaan edes vähän kekseliäämpiä juttuja, niin voi joskus onnistaakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen näkee, että olet plösö, mutta vyötärö mitataan yleensä eri tarkoituksia varten, esim. sitä varten mihin vaatteen vyötärökohta asettuu. Toki joku voi mittailla siksikin että voi sitten kehuskella sillä mitallaan, mutta eipä se paljon auta jos on muuten huonon mallinen.
Olen tiimalasimallinen, suuret rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio. Leveys alkaa niistä jenkkakahvoista. Kapein kohta rintojen alta/navan yltä n.75cm, navan alta jenkkojen kohdalta n.85cm ja lantio onkin sitten vähän reilu metri, vhän reilumpi kuin rinnanympärys. Huonon mallinen, en omasta mielestäni 🤷 Toki niistä löysistä jenkoista haluaisin eroon, mutta ne on ollut minulla aina, myös silloin kun mitat oli 54kg/168cm, nyt 66/168.
Se taitaa olla ongelmistasi niitä pienimpiä.
Mittaa siitä. Kylkiluut tulee melkeinpä lonkkiin asti, ei niistä voi vyötäröä katsoa. Pari senttiä navan yläpuolelta on hyvä.