Tyhmimpiä tapoja, joilla olette satuttaneet itsenne?
Ei siis mitään tahallisia juttuja vaan yllättäviä tapaturmia.
Mä venäytin jokin aika sitten niskani, kun laitoin Oivariinirasian kantta kiinni :D Moneen päivään en pystynyt kääntämään päätäni, kun sattui niin paljon.
Kommentit (46)
Ja minä kun luulin, et olen maan ainoa tohelo? :)
No, kaveriporukan kanssa grillailemassa, taloyhtiön g-tuvassa. Ihan hauskaa oli. Joku keksi, et lähdetään lähiöpubiin jatkoille. Niin .... piti.
Sanoin, et olen vahtinut tulta, vaatteet haisee savulle, käyn kotona vaihtamassa. Niin tein. Siinä eteisessä pompin yhdellä jalalla, farkkuja kiskoessa pois jalasta, niin selästä vihlaisi. Kaaduin pärställeni, enkä ihan heti päässyt ylös. Sen verran sain aikaiseksi, et laitoin kaverille tekstarin: Terveisiä lattialta! :) En tule nyt.
.....
(no ei heillä nyt sen isompi hätä ollut minusta, et sen puoleen. Mulla kun synnynnäinen selkävika, niin se joskus "räppää".).
Itselle kävi samoin eri syystä. Myöhemmin armeijassa jouduin ampumaan singolla. Tunne oli ihan sama. Siis kävelin tolppaan tyttöjä katsellessa. Tikkausta vaativa haava tuli .
Peltoautost lähti pakoputki irti ja nappasin kämmenellä kii
Päätin näyttää tyttärelle miten pitkälle äiti hyppää keinusta,unohdin olevani kolmekymppinen ja ylipainoinen. Lisäksi oli crocsit jaloissa,pahimmat mahdolliset kengät tuohon hommaan. Päivystysreissu tuli.
Itselle kävi samoin eri syystä. Myöhemmin armeijassa jouduin ampumaan singolla. Tunne oli ihan sama8