Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmimpiä tapoja, joilla olette satuttaneet itsenne?

Vierailija
12.08.2026 |

Ei siis mitään tahallisia juttuja vaan yllättäviä tapaturmia.

Mä venäytin jokin aika sitten niskani, kun laitoin Oivariinirasian kantta kiinni :D Moneen päivään en pystynyt kääntämään päätäni, kun sattui niin paljon.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin kylkiluun poikki.

Haukotellessa jäi leuat jumiin.

Yläkertaan mennessä astuin portaan etureunan ohi, kaatuessa otin käsillä vastaan ja mursin ranteen.

Ruokaa laittaessa puhelin soi, vastasin ja nojasin samalla hellaan, poltin kämmenen valurautalieteen.

Siinä muutama tapahtuma viimeisen 15v aikana.

Vierailija
22/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin, kylkiluu katkesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ettäon kohtalotovereita. Olen myös niitä ihmisiä, jotka kotonakin törmäilevät seiniin ja ovenkarmeihin ja ties mihin. Kerran onnistuin jättämään molempien käsien sormet auton takaluukun väliin luukkua sulkiessani. Onneksi en ollut tilanteessa yksin.

Vierailija
24/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin puhelinta ja kävelin pää edellä liikennemerkkiin. Hävetti ihan sikana. Olin 14. 

Vierailija
25/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastaessa meni kylkiluu. Kuului vaan hemmetinmoinen napsaus ja järkky kipu päälle.

Vierailija
26/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin kahvakuulalla ja sain kumautettua sillä otsaani. Onneksi vauhtia oli maltillisesti.

Vierailija
27/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vtuttaa, ei pitäisi käytellä saksia tai mitään muitakaan teräviä esineitä. Suuttuneena noiden käsittely ei välttämättä ole riittävän huolellista, en ilkeä edes kertoa miten onnistuin telomaan saksilla itseni hampurilaispakkausta auki leikatessa  :/

'

Vierailija
28/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena mustasukkaisen tyypin kanssa jolta otin monta selkäsaunaa ennen kuin tajusin lähteä lätkimään.

Vierailija
29/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin puhelinta ja kävelin pää edellä liikennemerkkiin. Hävetti ihan sikana. Olin 14. 

Mulle kävi melkein sama :D Sillä erotuksella, että kumarruin juuri ajoissa liikennemerkin ali, mutta mun huppu jäi siihen kiinni ja kaaduin perseelleni. :D  olin kans aika nuori, oisinko ollut n. 17v…

Vierailija
30/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenasin kahvakuulalla ja sain kumautettua sillä otsaani. Onneksi vauhtia oli maltillisesti.

Vedin kerran painotankoa nostaessa (ylös suorille käsille) tangolla nenään. 

Vierailija
31/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä olen niitä jotka pamauttaa olkapään ovenkarmiin-selvinpäin ja talossa jossa on asunut 10 vuotta tai puree syödessä poskeen niin, että veri lentää. En edes meinaa muistaa mitä kaikkea olen säheltänyt:

- Join kahvilassa  lattea ja se pitkä lusikka työntyi suoraan nenään, verta alkoi valua nenästä ja vettä silmistä

- Astuin kissan pienen muovisen pallon päälle ja nilkka kääntyi ympäri

- Iskin suihkussa tissini hanaan niin,että koko tissi mustui

- Poltin tupakkaa selälläni ja tulipää tippui nenälle

- Otin miesystävältä suihin ja jokin niskassa niksahti pahasti.

Vierailija
32/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä ja sen takia sain lapsia. Pahemmin en ole itseäni loukannut, kärsin yhä tästä vaikka tapahtumasta on kohta 18 vuotta.

Vierailija
33/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopolla poliisia karkuun

Vierailija
34/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laihduttaa ja menin vesijuoksuun jota meinostetiin hellänä nivelille.

Päädyin päivystykseen epäillyn nilkkamurtuman kanssa. 

Vierailija
35/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin mökillä pimeässä portaiden alapäässä olevan kapeamman apukorokkeen reunaan ja nilkka nyrjähti.

Toisen kerran tapahtui vastaava toisissa portaissa ihan eri paikassa.

Vierailija
36/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, arpia olen kerännyt lapsesta saakka, polvissa, kyynärpäässä, kämmenissä, otsassa ja huulessa ovat näköjään elinikäisiä. Viimeisin töpeksintä oli kun sain mustansilmän iskemällä polven silmääni. Nousin sohvalta mukamas tosi ketteränä. Kyllä rasittaa olla minä!

Vierailija
37/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi melkein sama :D Sillä erotuksella, että kumarruin juuri ajoissa liikennemerkin ali, mutta mun huppu jäi siihen kiinni ja kaaduin perseelleni. :D  olin kans aika nuori, oisinko ollut n. 17v…

Jotain 13-14 vuotiaana tuli turhan tarkkaan silmäiltyä erästä lehteä kävellessä parkkipaikalla, sitten törmäsin semmoiseen renkaan / vanteen päälle laitettuun tilapäiseen liikennemerkkiin, pysäköintikielto tms. ja se alkoi kaatua kohti autoa. Onneksi sain sen kiinni ennenkuin se kaatui autoa päin ja käänsin merkin takaisin pystyyn. Lehti repeytyi, mutta ei muita vaurioita. Myöhemmin jotain 15 vuotiaana jaoin mainoksia pyörällä ja painava mainoskassi ohjaustangolla kerran melkein kaatoi pyörällä autoa päin, mutta jotenkin ihmeen kaupalla sain pysäytettyä kaatumisen ennenkuin ohjaustanko osui autoon, olisi varmaan melko lommo tullut jos olisi osunut.

Vierailija
38/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotellessa kerran leuka meni pois paikaltaan enkä saanut enää suuta kiinni. Meinas iskeä paniikki, mutta onneksi olin kotona eikä kukaan nähnyt. Sain sen jotenkin muljuteltua takaisin, mutta sen jälkeen olen haukotellen tosi varovasti. 

Tyypillinen suomalainen. Tärkeintä on se ettei kukaan nähnyt. 😄

Vierailija
39/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kauheassa kännissä miehen mukaan baarista,oli ns kuiva kausi takana  ja kovat himot.

Mä olin kontallani sohvalla,mies takana teki työtä käskettyä kun kiljuin naapurien iloksi mm nussimaan kovempaa. Tunsin että mun otsa kopsahteli seinään mutta se ei meno haitannut kuten ei sekään, että miehellä oli oikeasti valtava muna tai se, että mies puri ihan kunnolla kun käsky kävi. Siinä kännikiimassa olisin varmaan ollut onnessani, vaikka olisi moottorisaha tungettu toosaan.

Klo 4 aamulla hoipertelin ulos.. ja pyörryin. Taksikuski tuli apuun ja huolehti mut sairaalaan. Sairaalassa todettiin aivotärähdys,repeämiä emättimessa, mustelmia,puremajälkiä.. hävetti helvetisti krapulassa selittää että " pyysin sitä!"

Vierailija
40/46 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koiralleni on käynyt vastavaa. Katseli toisen koiran perään ja samalla käveli toiseen suuntaa, kunnes törmäsi pää edellä lamppu pylvääseen. En voinut sille mitään vaan nauroin kunnolla. Koirani ilme oli nyrpeä ja häpeän näköinen. Ja sen jälkeen mökötti minulle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi