Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Mikä meidän nuoria miehiä vaivaa? Nuoret miehet eivät saa lapsia, he eivät mene naimisiin. Minä olen huolissani heistä”, Varhila sanoo.

Vierailija
11.08.2026 |

Kelan johtaja Varhila on ihan asian ytimessä.

Kommentit (905)

Vierailija
901/905 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee fudut, lähtee parempi puolisko toisen matkaan. Tai jos näkee komeamman etelänmatkalla hotellin hississä. Riskaabelia on perheen perustaminen. 

Olen kokenut. Pidetään yhteyttä, mutta jokainen sana siitä tyttöjen illasta, joka johti eroon, ja mitä sitten tapahtui, on kuin tikari sydämeen. Olen kuulemma parempi kaikessa, erosivatkin, mutta oli jotain tunnetta mitälie, pettikin ja oli huono sängyssä. Mutta kemia.

Vierailija
902/905 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä nimisiä pelejä nuoret pelaavat netissä? Minäkin voisin keski-ikäisenä alkaa niitä pelaamaan, kun ei ole rahaa muihin harrastuksiin. 

Pelaaminen koneella voisi olla itse asiassa hemmetin kivaa.

On siellä kavereitakin. Ainakin mahdollisuus saada jos haluaa.  

Hienoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/905 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällainen mummo paasaa nuorille ihmisille? Herranpieksut, lapset tehdään muutenkin nykyään vasta kolmekymppisenä eikä vielä kaksikymppisenä. Sitä paitsi ihmisiä - myös suomalaisia - on liikaa ja on vain hyvä asia, että lapsia ei synny entiseen malliin.

Vierailija
904/905 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällainen mummo paasaa nuorille ihmisille? Herranpieksut, lapset tehdään muutenkin nykyään vasta kolmekymppisenä eikä vielä kaksikymppisenä. Sitä paitsi ihmisiä - myös suomalaisia - on liikaa ja on vain hyvä asia, että lapsia ei synny entiseen malliin.

Niinpä. Eikä me tarvita armeijaa, kun nykyään asutaan vuokralla eikä omisteta kiinteistöjä Suomesta.

Vierailija
905/905 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastahan joku mies ihmetteli lehdessä, mikseivät naiset halua muuttaa pienelle paikkakunnalle, kun hän itse viettää siellä kaiken vapaa-aikansa."

Niin no miksi? Osaatko vastata?

Minä en keksi mitään mikä olisi paremmin kaupungissa asuessa kuin täällä maalla.

Opiskeluaikoina ei ollut kaupungissa juuri muuta tekemistä kuin katsoa elokuvia ja juoda kaljaa. Täällä maalla tekemistä ja harrastetta riittää enemmän kuin on aikaa.