Eikö puolisot laita mitään ruokaa tms valmiiksi kun toinen tulee kotiin töistä?
Juttelin päivällä muutaman muun kanssa yliopiston ruokalassa. Minä laitan poikkikselle aina jotain lämmintä syötävää kun hän tulee kotiin varsinkin yövuorosta. Voi olla joku sämpylä minkä hän sitten sitten voi lämmittää mikrossa. Samoin kun on aikainen herätys niin on aamupuuro, vesi ja maito valmiiksi jääkaapissa. Ei tarvitse kun kiehauttaa ja lisätä hiutaleet niin hetken päästä pääsee syömään.
Kaksi muuta ihmetteli sitä. Niiden mielestä se ei kuulu heille. Miten te muut teette?
Kommentit (49)
Onko käynyt mielessä että aamulla väsyneenä on paljon kätevämpi kun kaikki on valmiiksi mitoitettu?
Tai että noista pikahiutaleista tulee oksennusrefleksi?
Vierailija kirjoitti:
Me yleensä kokataan yhdessä. Mä oon masterchef ja mies silppuaa ja avustaa.
Sama juttu, siinä tulee työtason äärellä samalla vaihdettua päivän kuulumiset. 😊
Sillon joskus kun vielä naisen kanssa asuin yhessä niin hän ei edes vettä keittänyt. Kyllä se olin minä joka koko porukalle kokkasin, nykyään enää lapsille.
Tosin eihän se olis voinu ees kokata kun meni töiden jälkeen aina salille, minä hain lapset tarhasta ja hoidin arkihommat.
Mie keitän eukolle teevedet iltaisin. Aamulla sen tarttee vaan lämmittää se
Vierailija kirjoitti:
Sillon joskus kun vielä naisen kanssa asuin yhessä niin hän ei edes vettä keittänyt. Kyllä se olin minä joka koko porukalle kokkasin, nykyään enää lapsille.
Tosin eihän se olis voinu ees kokata kun meni töiden jälkeen aina salille, minä hain lapset tarhasta ja hoidin arkihommat.
"Salille" 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, mutta ajattelepa sitä että monissa suhteissa tuo on naisen osa ja sitä pidetään "normaalina", että mies ei tee ns. mitään kotona. :D Eivät keitä vettä, eivät tiskaa, eivät kokkaa ja eivät varsinkaan imuroi, tai moppaa, tai pyyhi pölyjä. Puhumattakaan siitä että vessaa putsaisivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen välttänyt tuota nykyisessä suhteessa parhaani mukaan. "Poikkikselle" jos alkaa piiaksi, ei siitä pestistä pääse ikinä eroon. Kohta se kuolee täyden jääkaapin ääreen, jos ei laita naaman eteen. Been there done that.
Ukkosi onkin syystä vain poikkis eikä aviomies. Kanssasi ei haluta naimisiin, koska et tee sellaisia asioita joita vaimot tekee.
Luetunymmärtäminen? Nykyinen on aviomies. Jos ei yksi kokattu ateria päivässä riitä, niin saa mennä.
"Nykyinen suhde" kuulostaa kyllä ihan perus parisuhteelta, eikä avioliitolta.
On peräti jo toinen aviomieheni, mutta ymmärrä ihan miten haluat.
Kyllä mulla vaimo laittaa :)