Poliisi: mopo suistui tieltä. Mopoilijan kamera paljastaa: auto tuuppasi mopon tieltä ja lähes ajoi päälle.
Mopoilijalla kävi sairaan hyvä tuuri kun jäi henkiin ja oli kamera. Aivan mielipuolista, että viranomainen valehtelee tilanteesta!!
https://www.iltalehti.fi/palat/7edfe7b3-245c-4e43-bcfa-ec0175c1c0ff
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ping MTV3
Valehtelevan poliisin kommentin julkaisivat toimittajat
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-mtv-lle-tuusulan-tapahtumis…"poliisilta pakeneminen etenkin viritetyillä mopoilla on yleistynyt viime vuosien aikana."
"tapahtumia tallennetaan usein kypärään kiinnitetyillä kameroilla ja videot julkaistaan eri sosiaalisen median alustoille."
GTA-wannabe-jonnet asialla
Onneksi oli kypäräkameraa ja muiden nuorten kameraa. Muutenhan tämä olisi ollut sana sanaa vasten ja kaikki olisi uskonut poliisia kuinka poika itse ajoi aidan tolppaa vasten.
Itsehän se yritti karata eikä pysähtynyt. Ja itse se kiihdytti vielä siinäkin kohtaa kun olisi jo pitänyt jarruttaa ja ajoi ulos tieltä. Eli itse se tuon aiheutti omilla valinnoillaan.
Ja poliisi omilla valinnoillaan kiihdytti ja ajoi ulos tieltä, jopa niin, että samalla toinen ihminen jäi tieltä suistuneen poliisiauton ja metallisen kontin väliin. Samalla metalliaita ja metallitolppakin vääntyi auton suistumisen voimasta. Suojaton nuori Ihminen siinä välissä.
Eiköhän ammattitaitoisen poliisin olisi pitänyt ymmärtää mitä uurta vaaraa teollaan aiheuttaa ja aiheutti? Kumpikohan aiheutti tuossa tilanteessa enemmän vaaraa ihmiselle? Ja kumpi oli aikuinen ammatti-ihminen. Ei tosin ammattitaitoinen. Mutta ammatti-intoinen sitäkin enemmän.
Spandexit vetää aseillaan (pyörä) sellaista vauhtia, että kaipaisin kyllä poliisia niitä opettamaan aseellaan (auto). Itse kun olen pyörätiellä ulkoiluttamassa asettani (koira), niin tulee monesti yllättäviä tilanteita. Pyörään kun ei kuulu ilmeisesti edes soittokello. Onkohan soittokello ase?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Poliisi siis pysäytti kilvettömällä mopolla ajaneen teinin aseellisesti. Aika rajua.
Oppiipahan olemaan. Ja tapaus oli samalla opiksi muillekin pe r sseiliä teineille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelin nuorena paljon mopolla ja poliisi ei kertaakaan pysäyttänyt minua.. Minulla oli suzuki pv jonka ostin uutena. En minä laittomasti ajanut. Oli kilvet tietenkin.
Minun pojilla oli kilvet mopoissa, ne huollettiin säännöllisesti, kerran poika sai sakot kun noin 50 metrin matkan oikaisi siinä missä ei saanut mopolla ajaa. Mopo oli muuten kunnossa eli poliisi sen tarkisti, poika maksoi itse sakkonsa ja oppi ettei toista kertaa oikaise.
Onko presidentti palkinnut sinut joskus vuoden vanhempana?
Okei, poika toimi väärin kiihdyttäessään. Poliisi kiilatessa. Lisäksi lopputilanne herättää ison kysymysmerkin. Poika vaan takapenkille rautoihin. Sitten sanotaan, että ensihoito kävi ja paljastuu ettei käynytkään? Sivulliset soittaneet ambulanssin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Poliisi siis pysäytti kilvettömällä mopolla ajaneen teinin aseellisesti. Aika rajua.
Oppiipahan olemaan. Ja tapaus oli samalla opiksi muillekin pe r sseiliä teineille
Toivottavasti tämä poliisi oppii olemaan. Ja tapaus oli samalla opiksi muillekkin perseileville poliiseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopo jonnella oli aika hyvin mahdollisuuksia hiljentää ja pysäyttää kulkuneuvo. Hän päätti tehdä toisin, asioilla on yleensä seuraamukset ja toiset oppii vasta virheistään ja seuraamusten kautta, jos kerran kotona ei ole kasvatettu.
Jonne sitä ja koti tätä. Mitä sanot aikuisesta poliisista, joka rikkoi lakia?
Mitä sanot tulevasta MC kerholaisesta ja huumeista?
Mistä huumeista? Poikaa ei epäillä edes käyttörikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppivat vihaamaan poliisia ja muistavat asian aikuisenakin.
Tuo lause "oppiipahan olemaan" on niin ärsyttävä. Mitään muuta nuoriso ei tästä oppinut muutakuin sen, että poliisiin ei voi luottaa. Poliisi perseilee ohjesäännön vastaisesti saalistuskiimassaan, laiminlyö onnettomuuden uhrin ensiavun ja kuin kirsikkana kakkussa valehtelee mediassa tapahtuneesta useaan kertaan. Lisäksi tapahtuneen vähättely: mopoilija SUISTUI tieltä, kun puusilmäkin näkee, että auto osuu mopoon ja työntää sen ulos. Oppiipahan olemaan, hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopo jonnella oli aika hyvin mahdollisuuksia hiljentää ja pysäyttää kulkuneuvo. Hän päätti tehdä toisin, asioilla on yleensä seuraamukset ja toiset oppii vasta virheistään ja seuraamusten kautta, jos kerran kotona ei ole kasvatettu.
Jonne sitä ja koti tätä. Mitä sanot aikuisesta poliisista, joka rikkoi lakia?
Mitä sanot tulevasta MC kerholaisesta ja huumeista?
Mistä huumeista? Poikaa ei epäillä edes käyttörikoksesta.
Jollain on aika villi näkemys moottoripyöräkerhoista.
Montako ketjua te ajattelitte vielä tehdä samasta aiheesta? Eikö niissä aiemmissa voi keskustella vai pitääkö teillä jokaisella olla oma ketju?
Vierailija kirjoitti:
Tuo lause "oppiipahan olemaan" on niin ärsyttävä. Mitään muuta nuoriso ei tästä oppinut muutakuin sen, että poliisiin ei voi luottaa. Poliisi perseilee ohjesäännön vastaisesti saalistuskiimassaan, laiminlyö onnettomuuden uhrin ensiavun ja kuin kirsikkana kakkussa valehtelee mediassa tapahtuneesta useaan kertaan. Lisäksi tapahtuneen vähättely: mopoilija SUISTUI tieltä, kun puusilmäkin näkee, että auto osuu mopoon ja työntää sen ulos. Oppiipahan olemaan, hinnalla millä hyvänsä.
Saalistus ja saalistus. Sinä olet nyt tuota saalistusta jankuttanut päivätolkulla. Jäikö levy päälle vai oletko innoissasi kun olet oppinut uuden sanan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saalistus ja saalistus. Sinä olet nyt tuota saalistusta jankuttanut päivätolkulla. Jäikö levy päälle vai oletko innoissasi kun olet oppinut uuden sanan?
Ai, joku muukin on samaan mieltä. Itse tämän yhden viestin kirjoitin enkä todellakaan ole päivätolkulla näitä palstan juttuja seurannut. Kommenttisi kertoo siis enemmän sinusta kuin minusta.
Minun mielestäni voi puhua saalistuskiimasta, kun muutaman sekunnin takaa-ajo saa aikaan tällaisen reaktion. Päässä sumenee, logiikka pettää ja säännöt unohtuu. Mitä muuta se mielestäsi on kuin saalistus- tai metsästysviettiä? Tästä todistaa myös tilanteen jälkimmäinen osa, kun poika sullotaan loukkaantuneena auton takapenkille. Tänään juuri poliisi myönsi, että poika oli vakavammin loukkaantunut mitä aikaisemmin kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, joku muukin on samaan mieltä. Itse tämän yhden viestin kirjoitin enkä todellakaan ole päivätolkulla näitä palstan juttuja seurannut. Kommenttisi kertoo siis enemmän sinusta kuin minusta.
Oletko skitsofreninen?
Vierailija kirjoitti:
Siksipä juuri, tuo lause "oppiipahan olemaan" on niin loistava.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa paskaa, kun se luupääjonnen kypärävideo juuri näytettiin miljoonannen kerran telkussa. Eikä poliisiauto ollut muuta kuin vähän näpäytti kusipäätä persiiseen. Oikeastaan ihmettelen, miksei poliisi vetänyt ihan kunnon vauhdilla mopon perään? Olis koko paskakasa lentänyt varmaan sen merikontin yli?
Psykiatri jo iltapäivälehdessä totesikin, että monet somekirjoittelijoista ovat henkisesti sairaita. Yksinäisyys tappaa hitaasti mutta varmasti. Löydyt lopulta kiikusta tai tukehtuneena omaan oksennukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppivat vihaamaan poliisia ja muistavat asian aikuisenakin.
Nooh, poliisi opettaa sitten lisää. Kyllä niitä konsteja löytyy...
?? No mitä siitä?