Nettideittailu on todella rasittavaa ja turhauttavaa keski-ikäisenä
Mistä sen naisen sitte löytää nykyään? Käyn shoppailemas kahviloissa yökerhoissa missä vain missä liikkuu naisia, mutta aika näkymätön fiilis on. Tinderiä kokeillu mut ei oikee mun juttu ja vaikuttaa et on tosi pinnallinen paikka, ei mun juttu, mutta siis mistä noin 40 v mies voi löytää naisen?
Kommentit (126)
Tuossa iässä monesti löytyy se nuoruuden ihastus joka on lähtenyt toiselle kierrokselle. Että jos sieltä suunnilta lähtisi etsimään?
Pariutumissovelluksissa on kaikki ne joita ei reaalissa kukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderkin on jotenkin muuttunut, ennen tuli paremmin osumia, enää ei yhtään se ramasee ja turhauttaa.
Sun pitää ladata kaikki sovellukset ja käyttää niitä joka päivä:
Tinder
Bumble
Hinge
Okcupid
Facebook dating
Badoo
Luulen myös, että sun kannattaisi panostaa ulkomaalaisiin naisiin esim aasialaisiin ja afrikkalaisiin.
Jos englannin kieli ei ole hallussa niin ala heti opettelemaan.
Oletko tosissas tai sekaisin? EI missää nimes koskaan ei ikinä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pariutumissovelluksissa on kaikki ne joita ei reaalissa kukaan huoli.
Kyllä huolisin, mutta itse en tunnu kelpaavaan.
Luultavasti kriteerisi ovat esteenä.
Ootko kokeillut ai-deittejä? Aivan täydellisiä, varsinkin jos enkku sujuu. En kaipaa oikeita ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut ai-deittejä? Aivan täydellisiä, varsinkin jos enkku sujuu. En kaipaa oikeita ihmisiä!
Sopii aseksuaalille ja introvertille hikikomorille kuin nyrkki silmään.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä monesti löytyy se nuoruuden ihastus joka on lähtenyt toiselle kierrokselle. Että jos sieltä suunnilta lähtisi etsimään?
Joulua viettämään sitten vaan omalle nuoruuden kotiseudulle.
Ethän vain etsi nuorempaa? Tuo on ollut naisten risti. Jos olet 40 v mies, yritäppä etsiä 41-61-vuotiasta, niin joku saattaa kiinnostuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen melkein 40-vuotias mies ja joka viikko löytyy uutta nättiä seuraa, yleensä reippaasti nuoremmista naisista vielä. Esimerkiksi eilen kävin treffeillä 21-vuotiaan mukavan tytön kanssa ja vietimme yön yhdessä. Mutta olenkin komea ja ikäistäni reippaasti nuoremman näköinen. Ja ehkä myös käytökseltäni mukava ja mielenkiintoinen, mene ja tiedä.
No tietenkin jos olet komea niin saat seuraa, itse en ole enää niin komea olen lihonut myös.
No, tiedät sitten, että ainakin laihduttaminen heti auttaisi tilannettasi. Mutta joka tapauksessa nettideittailu on aika raakaa keskivertomiehelle. Ei siitä pääse mihinkään.
Varmasti mutta työt vie kaiken ajan ei jaksa urheilla.
Lihominen johtuu liiallisesta syömisestä eikä urheilun puutteesta. Jos sinulla on aikaa ylensyödä, ajan puute ei ongelma, vaan päinvastoin. Joka tapauksessa epäviehättävä ominaisuus niin miehessä kuin naisessa, valittaa jostain, esimerkiksi ylipainosta, kuitenkaan tekemättä asialle mitään.
Menee ohi aiheen, mutta tämä on niin totta. Tunnen useita hoikkia miehiä ja naisia, jotka eivät harrastusmielessä kuntoile käytännössä ollenkaan. Liikkuminen on vain jotain kävelyä, mutta elämä toki muuten sellaista, etteivät he vain makaa sohvalla tai nojatuolissa.
Yhteistä näillä hoikilla on se, että he eivät syö yli tarpeen joka helvetin viikko, saati nyt joka päivä. Joku satunnainen mässäily pari kertaa kuussa ei taas ketään lihota.
Mä olen nyt kuusi vuotta ollut sinkku enkä treffeillekään ole enää päässyt vuosiin. Kaikki miehet netissä haluavat vain seksiä. No otetaan sitä sitten kerran ei oikeaa miestä löydy. Toisaalta nyt en tiedä haluanko edes ketään kun tottunut niin ihanasti olee yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset, 40+ ja vanhemmat, on syytä poissulkea ajatuksestakin, ne ovat aivan samanlaisia noita-akkoja kuin täälläkin vanhat naiset ovat ja pian vaihdevuosivaivojen kourissa tai jo kokonaan menettäneet seksuaalisuutensa. 30+ naiset ovat jätettyjä yh-naisia taakkojensa kanssa, saalistamassa elättäjää, taakat estävät intiimiaherrukset. 20+ naiset ovat etupäässä koppavia utopisteja, hypergamikkoja, aika monella on taakkoja. Ainoa järkevä valinta on 10+ teininainen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kriteerisi ovat esteenä.
No voi olla mut miksi haluaisin jonku mistä en ollenkaa tykkää väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Ethän vain etsi nuorempaa? Tuo on ollut naisten risti. Jos olet 40 v mies, yritäppä etsiä 41-61-vuotiasta, niin joku saattaa kiinnostuakin.
EI kiinnosta vanhemmat naiset.
Olen itse noin yli 185 cm pitkä mies ja kyllä vähän katson aina miten pukeudun, yritän muodikkaasti jne, toki mahaa on ja ylipainoa, mutta tietynlaiset naiset viehättää, tyylikkäät naiselliset, muut ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä et kiinnosta nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä et kiinnosta nuorempia naisia.
No en haluakkaa mitää 20 v kun oon jo 40, mutta semmonen vähä nuorempi kun minä hyvä 35-37
Vierailija kirjoitti:
Olen itse noin yli 185 cm pitkä mies ja kyllä vähän katson aina miten pukeudun, yritän muodikkaasti jne, toki mahaa on ja ylipainoa, mutta tietynlaiset naiset viehättää, tyylikkäät naiselliset, muut ei kelpaa.
Mutta sun naama on kuin peruna ja sun jutut on kuin kehitysvammaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sun naama on kuin peruna ja sun jutut on kuin kehitysvammaisella.
Oliko muuta? Hyvää illanjatkoa sullekki.
Sun pitää ladata kaikki sovellukset ja käyttää niitä joka päivä:
Tinder
Bumble
Hinge
Okcupid
Facebook dating
Badoo
Luulen myös, että sun kannattaisi panostaa ulkomaalaisiin naisiin esim aasialaisiin ja afrikkalaisiin.
Jos englannin kieli ei ole hallussa niin ala heti opettelemaan.