Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu on todella rasittavaa ja turhauttavaa keski-ikäisenä

Vierailija
10.08.2026 |

Mistä sen naisen sitte löytää nykyään? Käyn shoppailemas kahviloissa yökerhoissa missä vain missä liikkuu naisia, mutta aika näkymätön fiilis on. Tinderiä kokeillu mut ei oikee mun juttu ja vaikuttaa et on tosi pinnallinen paikka, ei mun juttu, mutta siis mistä noin 40 v mies voi löytää naisen?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä otan yhteyttä ja äskenkin katsoin mutta nainen ei ees voinu vastata, mut sellasta deittailu on, välil tuntuu et parempi yksin

Kuule Allu olet tässäkin keskustelussa selittänyt että painat itse suoraan vaan rastia jos nainen ei mahdu sinun vaatimuksiisi. Sitten valitat kun joku nainen jonka sinä kelpuuttaisit ei edes vastannut. No tajusi varmaan että sinä et vastaa tuon naisen kriteereitä. Teki samalla tavalla sinulle mitä sinä teet naisille joista et kiinnostu.

Ja jos ollaan rehellisiä niin Suomessa ei nyt vaan ole paljoa naisia jota ovat kasvoiltaan kauniita, meikkaavat, pukeutuvat naisellisesti kireisiin vaatteisiin, omaavat kaljamahan ja ovat vähintään normaali älyäisivät. Ja sitten sen kauniin naisen pitäisi innostua sinusta joka haluat käyttää alkoholia ja olet ollut naisille väkivaltainen. Lisäksi se naisen tulisi hyväksyä että sinä haluat naiselta läheisyyttä, vieressä nukkumista ja seksiä silloin kun sinä haluat. Naisen tulisi mukautua sinun toiveisiin pukeutumisestaan, meikkaamisestaan jne. Mutta olet monta kertaa selittänyt täällä että sinun pitää kelvata sellaisena kuin olet et halua muuttua. Et luovu esim ryyppäämisestä. Ja haukut naiset nirsoiksi ja ties millä tavoin. 

Jatka vaan etsimistä…

Vierailija
62/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ulkomaat mukaan. Siis länsi.

Väärä suunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 lisää. Ai niin se tärkein unohtui. Allun naisen pitää olla paitsi kaunis niin hoikka. Tosin kaljamahaa saa olla. Tämä myönnytys sen jälkeen kun Allu tajusi ettei taida saada kaunista hoikkaa naista. Se oli se alkuperäinen tavoite josta ei voinut tinkiä yhtään. 

Vierailija
64/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ja moni muu asia on pilannut treffailun. Olen huomannut että vaikka netissä on miljoonia ihmisiä etsimässä seuraa, sitä löytää silti todennäköisemmin esim. työpaikalta. Miksi? Koska siellä ei käytetä nettiä vaan nähdään ihan oikeasti livenä. Toisaalta netissä naiset tajuaa että täällähän on älyttömästi miehiä ja omaa rimaa nostetaan taivaaseen, joka takaa sen että ne miehet jotka nainen kelpuuttaa vastaavasti kelpuuttavat naisen vain seksiin, koska miehillä on kaksi rimaa. On se matalalla oleva rima seksiin ja sitten se korkealla oleva rima parisuhteeseen. Naisilla ne kaksi on lähellä toisiaan eivätkä ymmärrä miehiä.

Vierailija
65/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä otan yhteyttä ja äskenkin katsoin mutta nainen ei ees voinu vastata, mut sellasta deittailu on, välil tuntuu et parempi yksin

Kuule Allu olet tässäkin keskustelussa selittänyt että painat itse suoraan vaan rastia jos nainen ei mahdu sinun vaatimuksiisi. Sitten valitat kun joku nainen jonka sinä kelpuuttaisit ei edes vastannut. No tajusi varmaan että sinä et vastaa tuon naisen kriteereitä. Teki samalla tavalla sinulle mitä sinä teet naisille joista et kiinnostu.

Ja jos ollaan rehellisiä niin Suomessa ei nyt vaan ole paljoa naisia jota ovat kasvoiltaan kauniita, meikkaavat, pukeutuvat naisellisesti kireisiin vaatteisiin, omaavat kaljamahan ja ovat vähintään normaali älyäisivät. Ja sitten sen kauniin naisen pitäisi innostua sinusta joka haluat käyttää alkoholia ja olet ollut naisille väkivaltainen. Lisäksi se naisen tulisi hyväksyä että sinä haluat naiselta läheisyyttä, vieressä nukkumista ja seksiä silloin kun sinä haluat. Naisen tulisi mukautua sinun toiveisiin pukeutumisestaan, meikkaamisestaan jne. Mutta olet monta kertaa selittänyt täällä että sinun pitää kelvata sellaisena kuin olet et halua muuttua. Et luovu esim ryyppäämisestä. Ja haukut naiset nirsoiksi ja ties millä tavoin. 

Jatka vaan etsimistä…

Ei tietenkään kaikki kelpaa, sehän ois tosi epätoivosta.

Vierailija
66/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tuntuu turhauttavalta ja paha mieli ku ei vaa naiset millää kiinnostu, ja se on aina yksipuolista et aina itse vaan kiinnostuu ei tässä järkeä ole.

Vierailija
67/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti ja moni muu asia on pilannut treffailun. Olen huomannut että vaikka netissä on miljoonia ihmisiä etsimässä seuraa, sitä löytää silti todennäköisemmin esim. työpaikalta. Miksi? Koska siellä ei käytetä nettiä vaan nähdään ihan oikeasti livenä. Toisaalta netissä naiset tajuaa että täällähän on älyttömästi miehiä ja omaa rimaa nostetaan taivaaseen, joka takaa sen että ne miehet jotka nainen kelpuuttaa vastaavasti kelpuuttavat naisen vain seksiin, koska miehillä on kaksi rimaa. On se matalalla oleva rima seksiin ja sitten se korkealla oleva rima parisuhteeseen. Naisilla ne kaksi on lähellä toisiaan eivätkä ymmärrä miehiä.

Juu moni asia pilannut, ja naisetki on muuttunut.

Vierailija
68/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melkein 40-vuotias mies ja joka viikko löytyy uutta nättiä seuraa, yleensä reippaasti nuoremmista naisista vielä. Esimerkiksi eilen kävin treffeillä 21-vuotiaan mukavan tytön kanssa ja vietimme yön yhdessä. Mutta olenkin komea ja ikäistäni reippaasti nuoremman näköinen. Ja ehkä myös käytökseltäni mukava ja mielenkiintoinen, mene ja tiedä. 

Vierailija
69/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen melkein 40-vuotias mies ja joka viikko löytyy uutta nättiä seuraa, yleensä reippaasti nuoremmista naisista vielä. Esimerkiksi eilen kävin treffeillä 21-vuotiaan mukavan tytön kanssa ja vietimme yön yhdessä. Mutta olenkin komea ja ikäistäni reippaasti nuoremman näköinen. Ja ehkä myös käytökseltäni mukava ja mielenkiintoinen, mene ja tiedä. 

No tietenkin jos olet komea niin saat seuraa, itse en ole enää niin komea olen lihonut myös.

Vierailija
70/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on aika turhanpäiväistä, jos et ole ulkonäöllisesti top 20% miehiä. Tavallisempien miesten kannattaa panostaa tapaamiseen tosielämässä.

Vierailija
71/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 66 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen.

Vierailija
72/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin jos olet komea niin saat seuraa, itse en ole enää niin komea olen lihonut myös.

No, tiedät sitten, että ainakin laihduttaminen heti auttaisi tilannettasi. Mutta joka tapauksessa nettideittailu on aika raakaa keskivertomiehelle. Ei siitä pääse mihinkään. 

Vierailija
73/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu on aika turhanpäiväistä, jos et ole ulkonäöllisesti top 20% miehiä. Tavallisempien miesten kannattaa panostaa tapaamiseen tosielämässä.

Olen sen huomannut ihan turhanpäivästä.

Vierailija
74/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 66 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen.

Mikä on pointtisi? Tavallisena naisena tapailet miehiä, jotka ovat sinua pari pykälää viehättävämpiä, joten ei ihme, että tulee usein pakit. Oman tasoisesi miehet taas ovat varmaan yleensä sinulle täysin näkymättömiä. 

Vierailija
75/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siksi onkin erikoista, kun miehet väittävät, että sovellusdeittailu on hankalaa ja kukaan ei halua heitä parisuhteeseen, ja silti nämä samat miehet antavat herkästi pakkeja naisille jo heti ensimetreillä.

Vierailija
76/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tiedät sitten, että ainakin laihduttaminen heti auttaisi tilannettasi. Mutta joka tapauksessa nettideittailu on aika raakaa keskivertomiehelle. Ei siitä pääse mihinkään. 

Varmasti mutta työt vie kaiken ajan ei jaksa urheilla.

Vierailija
77/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihominen johtuu liiallisesta syömisestä eikä urheilun puutteesta. Jos sinulla on aikaa ylensyödä, ajan puute ei ongelma, vaan päinvastoin. Joka tapauksessa epäviehättävä ominaisuus niin miehessä kuin naisessa, valittaa jostain, esimerkiksi ylipainosta, kuitenkaan tekemättä asialle mitään. 

Vierailija
78/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihominen johtuu liiallisesta syömisestä eikä urheilun puutteesta. Jos sinulla on aikaa ylensyödä, ajan puute ei ongelma, vaan päinvastoin. Joka tapauksessa epäviehättävä ominaisuus niin miehessä kuin naisessa, valittaa jostain, esimerkiksi ylipainosta, kuitenkaan tekemättä asialle mitään. 

Varmaa pitää sit laihduttaa niin alkais naiset kiinnostuun.

Vierailija
79/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderkin on jotenkin muuttunut, ennen tuli paremmin osumia, enää ei yhtään se ramasee ja turhauttaa.

Vierailija
80/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kovin paljoo tavallisia hieman pyöreitä ammattikoulun käyneitä naisia olla missää, vain pelkkiä korkeasti koulutettuja missejä koko tinder täynnä ja vielä hoikkia ja urheilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä