Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu on todella rasittavaa ja turhauttavaa keski-ikäisenä

Vierailija
10.08.2026 |

Mistä sen naisen sitte löytää nykyään? Käyn shoppailemas kahviloissa yökerhoissa missä vain missä liikkuu naisia, mutta aika näkymätön fiilis on. Tinderiä kokeillu mut ei oikee mun juttu ja vaikuttaa et on tosi pinnallinen paikka, ei mun juttu, mutta siis mistä noin 40 v mies voi löytää naisen?

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän vain etsi nuorempaa? Tuo on ollut naisten risti. Jos olet 40 v mies, yritäppä etsiä 41-61-vuotiasta, niin joku saattaa kiinnostuakin.

EI kiinnosta vanhemmat naiset.

Ja sä et kiinnosta nuorempia naisia. 

No en haluakkaa mitää 20 v kun oon jo 40, mutta semmonen vähä nuorempi kun minä hyvä 35-37 

Yli 35v nainen on tosi huono valinta parisuhteeseen, koska pihtaaminen voi alkaa minä hetkenä hyvänsä. Baarilöytönä käy yhdeksi illaksi tai viikonlopuksi.

Vierailija
102/126 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa menee vain sinne bingoon ja unohtaa tuollaiset hömpötykset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee osumia naisilta jotka ei pätkääkää koskaa kiinnosta, siispä parempi vaan olla yksin, eivät ole lähellekkään tyyppiäni.

Vierailija
104/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän vain etsi nuorempaa? Tuo on ollut naisten risti. Jos olet 40 v mies, yritäppä etsiä 41-61-vuotiasta, niin joku saattaa kiinnostuakin.

Huh huh, kyllä mä sanoisin että jos on 40v mies niin ei todellakaan voi harkita vanhempia naisia vaan esim 18-39v on hyvä ikähaarukka.

40v naiset ovat jo täysin rupsahtaneita, eivätkä ole myöskään enää hedelmällisiä.

Huomaa kyllä, että naisille miesten ikäkriteerit on paha paikka kun pitää ehdottaa jotain noin älytöntä että ulottaisi sen 60 vuotiaisiin :D

Vierailija
105/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu kun 40 v tuli mittarii. Naisia ei vaan enää kiinnosta ja osumat kadonneet.parempi yksin

Vierailija
106/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä tekisi mieli naista läheisyyttä ja jopa sitä seksiä.

Vierailija
107/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää ei pääse ees hirveesti juttelee naiselle.

Vierailija
108/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v nainen ja miehet ei kiinnosta enää yhtään. 

Minulla on jo perhe, harrastuksia, hyvä koulutus, hyvä ammatti ja työ, hyvä palkka, ystäviä, kiva koti, olen päihteetön ja mielenterveys hyvä, fyysisesti kunnossa. 

Aika harvalla miehellä on minulle mitään annettavaa. Olen todennut, että pärjään todella paljon paremmin sinkkuna. Ei tarvi sietää mitään toisen huonoa käytöstä tai vetää toista perässä. Seksinkin saralla oikeastaan vaan nykyään ällöttää ajatella, että olis joku ukko ähkimässä päällä. Ei kiitos. 

Ihan kiva niille, jotka ovat löytäneet aidosti hyvän kumppanin ja suhde toimii vuosia. Itse vaan koen, että tuo juna on aikalailla mennyt omalta osalta. Ehkä tuurilla voisin jonkun kultakimpaleen vielä löytää vapailta markkinoilta, mutta en vaan jaksa etsiä enää. Vastaan on tullut niin paljon kaikenlaista skeidaa. Parempi panostaa sekin aika ja energia kaikkiin kivempiin asioihin 😊

Eli vastaus, et ehkä mistään. Koska tiedän, että minunlaisia sinkkunaisia on PALJON. 

Vierailija
109/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, kyllä mä sanoisin että jos on 40v mies niin ei todellakaan voi harkita vanhempia naisia vaan esim 18-39v on hyvä ikähaarukka.

40v naiset ovat jo täysin rupsahtaneita, eivätkä ole myöskään enää hedelmällisiä.

Huomaa kyllä, että naisille miesten ikäkriteerit on paha paikka kun pitää ehdottaa jotain noin älytöntä että ulottaisi sen 60 vuotiaisiin :D

Ja 40-vuotiaat miehet on 20 vuotta myöhässä noiden perhesuunnitelmiensa kanssa. Aika harvaa naista kiinnostaa kotileikit enää 40-vuotiaana, herranjestas. Tässä iässä kuuluu käyttää aika oman itsensä hoitoon ja hemmotteluun, eikä mihinkään kakkavaipparalliin ja yövalvomisiin. 

Vierailija
110/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki ihan ok näkönen. Pitkä myös, mutta yleensä mä kiinnostun ja se nainen ei.

Vierailija
111/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka KAIKKI Tinderin naiset valitsee ja löytää itselleen sieltä miehen, niin 60-80% miehistä jää ilman, koska heitä on siellä niin paljon enemmän. Ja totta hemmetissä naiset valitsisi parhaat päältä. 

Vierailija
112/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v nainen ja miehet ei kiinnosta enää yhtään. 

Minulla on jo perhe, harrastuksia, hyvä koulutus, hyvä ammatti ja työ, hyvä palkka, ystäviä, kiva koti, olen päihteetön ja mielenterveys hyvä, fyysisesti kunnossa. 

Aika harvalla miehellä on minulle mitään annettavaa. Olen todennut, että pärjään todella paljon paremmin sinkkuna. Ei tarvi sietää mitään toisen huonoa käytöstä tai vetää toista perässä. Seksinkin saralla oikeastaan vaan nykyään ällöttää ajatella, että olis joku ukko ähkimässä päällä. Ei kiitos. 

Ihan kiva niille, jotka ovat löytäneet aidosti hyvän kumppanin ja suhde toimii vuosia. Itse vaan koen, että tuo juna on aikalailla mennyt omalta osalta. Ehkä tuurilla voisin jonkun kultakimpaleen vielä löytää vapailta markkinoilta, mutta en vaan jaksa etsiä enää. Vastaan on tullut niin paljon kaikenlaista skeidaa. Parempi panostaa sekin aika ja energia kaikkiin kivempiin asioihin 😊

Eli vastaus, et ehkä mistään. Koska tiedän, että minunlaisia sinkkunaisia on PALJON. 

Sinulla on selvästi ollut huonolaatuisia miehiä elämässäsi, koska olet itse huonolaatuinen nainen. Hyvä nainen kyllä löytää hyvän miehen ja on myös parisuhteestaan iloinen. 

Vierailija
113/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 40-vuotiaat miehet on 20 vuotta myöhässä noiden perhesuunnitelmiensa kanssa. Aika harvaa naista kiinnostaa kotileikit enää 40-vuotiaana, herranjestas. Tässä iässä kuuluu käyttää aika oman itsensä hoitoon ja hemmotteluun, eikä mihinkään kakkavaipparalliin ja yövalvomisiin. 

Niin, 40-vuotias mies ei etsikään perheen perustamiseen vanhaa 40-vuotiasta naista, joka ei välttämättä edes ole enää hedelmällinen. Nyt kun vielä oppisit shokeeraavan perustotuuden miesten ja naisten välisistä merkittävistä biologisista eroista, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi 40-vuotiaalle miehelle perheen perustaminen voi vielä olla relevantti asia, toisin kuin suurimmalle osalle tuon ikäisistä naisista. Ja ajatella, että sinäkin olet oletettavasti "aikuinen". Pelottavaa.

Vierailija
114/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva 20-vuotias mies on todellakaan kiinnostunut lasten hankkimisesta, toisin kuin moni tuon ikäinen nainen. Miksi projisoit naisilmiöitä miehiin? 

Vierailija
115/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sinä naisella mullkvisti?

Vierailija
116/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No on hiljasta keskustelua, mistä naiset löytää nykyää kumppanin?"

Itse en ainakaan edes halua löytää. Viihdyn yksin, enkä enää halua miehiä riesoikseni, kun lapset on jo kauan sitten tehty, eikä seksikään enää oikein nappaa, esivaihdevuosien alettua 42-vuotiaana.

Vierailija
117/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No on hiljasta keskustelua, mistä naiset löytää nykyää kumppanin?"

Itse en ainakaan edes halua löytää. Viihdyn yksin, enkä enää halua miehiä riesoikseni, kun lapset on jo kauan sitten tehty, eikä seksikään enää oikein nappaa, esivaihdevuosien alettua 42-vuotiaana.

Tässä hyvin näkee, miksi ikäisesi naiset eivät kiinnosta miehiä. Olet suorastaan mummo. 

Vierailija
118/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä seksiseuraa voisi sitten saada?

Vierailija
119/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, 40-vuotias mies ei etsikään perheen perustamiseen vanhaa 40-vuotiasta naista, joka ei välttämättä edes ole enää hedelmällinen. Nyt kun vielä oppisit shokeeraavan perustotuuden miesten ja naisten välisistä merkittävistä biologisista eroista, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi 40-vuotiaalle miehelle perheen perustaminen voi vielä olla relevantti asia, toisin kuin suurimmalle osalle tuon ikäisistä naisista. Ja ajatella, että sinäkin olet oletettavasti "aikuinen". Pelottavaa.

+40-vuotiaat miehet saa mun puolesta etsiä ihan mitä haluaa, vaikka maailman tappiin. 

Ymmärrän biologiaa ihan hyvin ja sperman laatu heikkenee miehillä kun aletaan lähestyä neljääkymmentä. Etenkin suomalaisten miesten elintavoilla (lihavuus, alkon ja nikotiinin käyttö). 

Olen myös ollut 20- ja 30-vuotias nainen, eli tiedän aika tarkkaan ettei siinä iässä naisia keskimäärin kiinnosta vanhat (+40v) isäehdokkaat, kun nuorempiakin on tarjolla. 

Naisten ja miesten erot on siinä, että miehet ei suostu uskomaan tosiasioista itsestään. 40-vuotias nainen hyväksyy keskimäärin paremmin sen faktan, että vaihdevuodet on alkamassa ja elämässä uusi sivu. Miehet taas.. no. Kyllähän te kaikki tiedätte, mitä miehet vaihdevuosipäissään tekee. Kyllä, myös miehille tulee vaihdevuodet neljänkympin korvilla. 

Vierailija
120/126 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen komea mies, mutta en saa seksiä mistään, on ylipainoa mutta sekö on sitten syy, no näillä mennään, ja pitkä 188 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän