Nettideittailu on todella rasittavaa ja turhauttavaa keski-ikäisenä
Mistä sen naisen sitte löytää nykyään? Käyn shoppailemas kahviloissa yökerhoissa missä vain missä liikkuu naisia, mutta aika näkymätön fiilis on. Tinderiä kokeillu mut ei oikee mun juttu ja vaikuttaa et on tosi pinnallinen paikka, ei mun juttu, mutta siis mistä noin 40 v mies voi löytää naisen?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Välil tulee osumia tinderis semmosilta naisilta jotka ei yhtää kiinnosta, et mieluite sinkkuna ruksia vaan.
Jos haluat naisen niin sinua pitää kiinnostaa jokainen joka ottaa kontaktia. Ymmärrätkö että silloin on paremmat mahdollisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et monet naiset näyttää lähinnä et olisivat varakkaita, matkustellaan, uutta autoa löytyy, pätäkkää löytyy, kaikilla se elämä ei ihan sellasta ole.
Ei kaikilla, mutta keskiluokkaisilla elämä on tuota. Ja monet ovat keskiluokkaisia, siksi monen naisenkin elämä on tuollaista. Tuo on ihan taviselämää kuitenkin.
Ei pidä paikkaansa, toisilla on paljon velkaa ja ei oo rahaa matkustella ja kaikki palkka menee velkaan. Eikä ole uutta bemaria.!!
En mä tiedä, mutta tulee aina tosi paha mieli kun nään vakavamielisiä miehiä jotka etsii naisia. Voiko sulla olla vaikka asperger?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et monet naiset näyttää lähinnä et olisivat varakkaita, matkustellaan, uutta autoa löytyy, pätäkkää löytyy, kaikilla se elämä ei ihan sellasta ole.
Ei kaikilla, mutta keskiluokkaisilla elämä on tuota. Ja monet ovat keskiluokkaisia, siksi monen naisenkin elämä on tuollaista. Tuo on ihan taviselämää kuitenkin.
Ei pidä paikkaansa, toisilla on paljon velkaa ja ei oo rahaa matkustella ja kaikki palkka menee velkaan. Eikä ole uutta bemaria.!!
670 € kk lyhennys ja ei kovin iso palkka, niin ei ole varaa matkustella tai ostaa hienoa autoa, vanhalla rötiskällä ruosteisella vaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välil tulee osumia tinderis semmosilta naisilta jotka ei yhtää kiinnosta, et mieluite sinkkuna ruksia vaan.
Jos haluat naisen niin sinua pitää kiinnostaa jokainen joka ottaa kontaktia. Ymmärrätkö että silloin on paremmat mahdollisuudet?
Annan kyl osumia juuri sellaisille jotka mua kiinnostavat, mutta mä en saa vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua ei löydy kahviloista, baareista, yökerhoista, tinderiä en käytä.
Käyn vain luonnossa harvoin kävelyllä ja välttelen muutenkin kaikkia ihmisiä. Käyn kaupungilla vain kun on asiaa esim kauppaan. Suurimmaksi osaksi lymyilen kotona ja reissaan ystävien luona toisella paikkakunnalla. En harrasta porukoissa olemista vaan viihdyn itsekseni.
Toisaalta olenkin aika lihava ja aloitan pian urheilemisen,mutta silloin en halua ketään seuraksi. Viihdyn hyvin yksin. Eli aika hankala löytää.
Et kyllä ole mieleiseni, mut mistä naiset löytää miehen nykyään?
En tiedä kun en hakemalla hae ketään. Kyllä kai se mies löytyy sitten kun löytyy jos löytyy.
No vois ajatella niin itsekki löytyy jos tullakseen.
Noh ei ketään voi muutenkaan pakottaa parisuhteeseen ja jos kemiat ei mätsää niin ei mätsää. Sitten kun törmää oikeaan ja kemiat mätsää nii on toivottavasti oikealla polulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
670 € kk lyhennys ja ei kovin iso palkka, niin ei ole varaa matkustella tai ostaa hienoa autoa, vanhalla rötiskällä ruosteisella vaan töihin.
Puhe oli keskiluokkaisista. Jos elämä on noin niukkaa, ei taida kuulua keskiluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä johtuuko siitä että olen hieman ylipainonen mies ja mahaa vähän, mutta ei sen pitäisi siitä olla kiinni.
Pukeudu treffeille tosi kivasti, kampaa hiukset, ja tuo kukkia. Ole kiinnostunut treffikumppanistasi enemmän kuin raportoi omia asioitasi.
Tää on se sama mies, joka valittaa, että kahvilatreffit tulee kalliiksi.
Ei oikeesti halua ilahduttaa ketään naista vaikka jostain kumman syystä kokee tarvitsevansa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Osumaa ei tuu jos et oo itse tykännyt.