Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vessaohjeistus kuohuttaa Britanniassa: transyhteisössä herännyt huoli

Kommentit (1102)

Vierailija
1101/1102 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama kuka käyttää vessoja, on nähty miehiä ja transmiehiä. Jos jotain tulisi niin kyllä sellainen akkalaumahäly tulisi että lentäis ulos sieltä. Mutta en ymmärrä miten paskallakäyntiä nyt pitää näin rajoittaa, ihankuin näitä transihmisiä olisi joka kulmassa. Koko elämäni aikana olen yhden kerran nähnyt selvän transnaisen, miehen näköinen mutta naisen hepeneet päällä, mitä draamaa mun tästä olisi pitänyt kirkua? Siinä se pesi kätensä (mitä taas miehet eivät tee) ja lähti menee.

Sitten varmaan voit suosiolla käydä paskalla ihan biologisen sukupuolesi mukaisessa vessassa koska kun kerran "aivan sama"

Heh, en minä ole trans mutta ei kiinnosta kuka siellä vessassa käy. Naisena olen itsekin käynyt miesten vessassa hädän hetkellä ja toisinpäin, miehet saaneet kyllä tulla naisten vessan kun osa kysyy jo ovella että haittaako ketään. 

Oikeasti olet mies, joka yrittää jatkuvasti päästä miesten vessaan.

Vosuille ihan oikein. Sitä saa mitä tilaa äänestämällä woke-puolueita.

Vierailija
1102/1102 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä puhut nyt taas vaihteeksi aidanseipäästä.

Naiserityiset tilat on perustettu miesten aiheuttaman turvallisuusriskin vuoksi. Vaikka 99 miestä sadasta olisi kunnollisia, niin sen yhden mätämunan takia torpataan kaikkien pääsy. Edes homomiehet eivät ole tervetulleita naiserityisiin tiloihin, vaikka seksuaalinen aspekti puuttuu.

Naisten ja tyttöjen enemmistö ei halua hoitaa vessatoimia, kuukautisuojan vaihtoa, pukeutumista ja peseytymistä mieskehoisten läsnäollessa.

Mua ei naisena haittaa kuka kuuntelee kun repäisen siteen irti. Kuten sanottu niin heteromiehet näitä pervoja fantasioitaan toteuttaa transihmisten kustannuksella, hyökkää heidän kimppuun siittä. Tuskin olet miettinyt kuka siellä viereisessä kopissa kuuntelee pierujasi vasta kuin nyt, eli ilmeistä on ettei kyse ole edes transasiasta ylipäätään vaan siitä, että tarvitsen nyt jotain miltä suojella olematonta. Vaikka olisi mitä vessoja niin tiensä kyllä löytävät kameroineen ihan kuka tahansa, ja sinä et heitä tähänkään asti ole tunnistanut. 

"Naisena."

Täällä on tosiaan helppo anonyyminä esittää olevansa mikä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme