Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö niin paljon enemmän, että pitäisi maksaa 2/3 osaa ruokakuluista

Vierailija
09.08.2026 |

Vähintään.

Tämä on vaan usein se todellisuus.

Mitä mietteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ajatus hölmöltä

Vierailija
2/7 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otat tämän asian keskusteluun hänen kanssaan, mitä mieltä hän itse on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaloritarve on keskimäärin muutama sata kaloria enemmän, eikä lihavuudessa ole suurta eroa sukupuolten välillä. Mielestäni miesten syömät makkarat ja perunat jne. ovat kaloria kohti myös usein halvempaa apetta kuin naisten avokadot ja salaatit. 

Vierailija
4/7 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otat tämän asian keskusteluun hänen kanssaan, mitä mieltä hän itse on?

Ilmaisin avauksessa itseäni huonosti. Tarkoitin yleisellä tasolla vallitsevaa tilannetta. Tällä avauksella ei ole varsinaisesti tekemistä minun parisuhteeni kanssa, koska ruokakulumme jaetaan eri lailla.

ap

Vierailija
5/7 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaloritarve on keskimäärin muutama sata kaloria enemmän, eikä lihavuudessa ole suurta eroa sukupuolten välillä. Mielestäni miesten syömät makkarat ja perunat jne. ovat kaloria kohti myös usein halvempaa apetta kuin naisten avokadot ja salaatit. 

Hyvä huomio.

Myös jos molemmat syövät yhden pihvin ja mies halpaa hiilaria enemmän, niin ei juuri nosta kuluja.

ap

Vierailija
6/7 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus on jo ollut täällä useamman kerran.... Poistoon spämmi!

Vierailija
7/7 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on kokemus, että miehelle pitää olla jääkaapissa vaikka mitä lihaa ja leikkelettä, kastikkeita, majoneeseja, maitoa, herkkuja, "ei pupu ruokaa" ja sitä menee myös haaskuuseen enemmän.

Huomattavasti halvemmaksi tulee elää yksin.