Mies syö niin paljon enemmän, että pitäisi maksaa 2/3 osaa ruokakuluista
Vähintään.
Tämä on vaan usein se todellisuus.
Mitä mietteitä?
Kommentit (7)
Kun otat tämän asian keskusteluun hänen kanssaan, mitä mieltä hän itse on?
Miehen kaloritarve on keskimäärin muutama sata kaloria enemmän, eikä lihavuudessa ole suurta eroa sukupuolten välillä. Mielestäni miesten syömät makkarat ja perunat jne. ovat kaloria kohti myös usein halvempaa apetta kuin naisten avokadot ja salaatit.
Vierailija kirjoitti:
Kun otat tämän asian keskusteluun hänen kanssaan, mitä mieltä hän itse on?
Ilmaisin avauksessa itseäni huonosti. Tarkoitin yleisellä tasolla vallitsevaa tilannetta. Tällä avauksella ei ole varsinaisesti tekemistä minun parisuhteeni kanssa, koska ruokakulumme jaetaan eri lailla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaloritarve on keskimäärin muutama sata kaloria enemmän, eikä lihavuudessa ole suurta eroa sukupuolten välillä. Mielestäni miesten syömät makkarat ja perunat jne. ovat kaloria kohti myös usein halvempaa apetta kuin naisten avokadot ja salaatit.
Hyvä huomio.
Myös jos molemmat syövät yhden pihvin ja mies halpaa hiilaria enemmän, niin ei juuri nosta kuluja.
ap
Tämä sama aloitus on jo ollut täällä useamman kerran.... Poistoon spämmi!
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on kokemus, että miehelle pitää olla jääkaapissa vaikka mitä lihaa ja leikkelettä, kastikkeita, majoneeseja, maitoa, herkkuja, "ei pupu ruokaa" ja sitä menee myös haaskuuseen enemmän.
Huomattavasti halvemmaksi tulee elää yksin.
Hölmö ajatus hölmöltä