Mies syö niin paljon enemmän, että pitäisi maksaa 2/3 osaa ruokakuluista
Vähintään.
Tämä on vaan usein se todellisuus.
Mitä mietteitä?
Kommentit (24)
Kun otat tämän asian keskusteluun hänen kanssaan, mitä mieltä hän itse on?
Miehen kaloritarve on keskimäärin muutama sata kaloria enemmän, eikä lihavuudessa ole suurta eroa sukupuolten välillä. Mielestäni miesten syömät makkarat ja perunat jne. ovat kaloria kohti myös usein halvempaa apetta kuin naisten avokadot ja salaatit.
Vierailija kirjoitti:
Kun otat tämän asian keskusteluun hänen kanssaan, mitä mieltä hän itse on?
Ilmaisin avauksessa itseäni huonosti. Tarkoitin yleisellä tasolla vallitsevaa tilannetta. Tällä avauksella ei ole varsinaisesti tekemistä minun parisuhteeni kanssa, koska ruokakulumme jaetaan eri lailla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaloritarve on keskimäärin muutama sata kaloria enemmän, eikä lihavuudessa ole suurta eroa sukupuolten välillä. Mielestäni miesten syömät makkarat ja perunat jne. ovat kaloria kohti myös usein halvempaa apetta kuin naisten avokadot ja salaatit.
Hyvä huomio.
Myös jos molemmat syövät yhden pihvin ja mies halpaa hiilaria enemmän, niin ei juuri nosta kuluja.
ap
Tämä sama aloitus on jo ollut täällä useamman kerran.... Poistoon spämmi!
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on kokemus, että miehelle pitää olla jääkaapissa vaikka mitä lihaa ja leikkelettä, kastikkeita, majoneeseja, maitoa, herkkuja, "ei pupu ruokaa" ja sitä menee myös haaskuuseen enemmän.
Huomattavasti halvemmaksi tulee elää yksin.
Se on aivan täysin teidän keskinäinen asianne, miten jaatte kulut.
Mitäpä mietteitä minulla... olet tollo, ap.
Kyllä mun mies töissä omat ruokansa maksaa kun lounaalla käy. Meillä urheilevat ja kasvavat teinit syö eniten.
Vierailija kirjoitti:
Miehet syövät valtavan epäterveellisesti, joten heidän ruokavalio näkyy sitten terveydenhoitomenoissa.
Ja sinun osuus talouteenne tuomista rahoista on ____ prosenttia (täytä puuttuva kohta).
Maksatko meikkisi ym itse vai maksatatko miehelläsi?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun osuus talouteenne tuomista rahoista on ____ prosenttia (täytä puuttuva kohta).
Veikkaan että oletat että se on vähemmän kuin miehellä, ja silti naisen pitäisi maksaa miehen syömiset?
Meillä ruokakulut jaetaan siten, että se maksaa joka käy kaupassa. Ei niitä jälkikäteen tasailla, meillä kun periaatteessa vain yhteisiä rahoja, vaikka onkin molemmilla omat tilit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies maksaisi meikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi heti oletat, että aloittajan perheessä kaikki tulot ja menot on yhteisiä?
Sinun pitää maksaa vuokrasta 3/4 kun vaatteesi vievät niin paljon tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä meikit?
Vaimo vie enemmän neliöitä läskeillään joten hänen pitää maksaa miehelle korvausta.
Hölmö ajatus hölmöltä