Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä ihmiset selostaa arkaluonteisia asioitaan

Vierailija
09.08.2026 |

Julkisissa paikoissa kovaan ääneen, että kaikki varmasti lähellä olevat kuulevat ne, alkaen osoite, hetu, sairaus kertomukset ym asiat, pahimmat kuuluttaa toistenkin asiat. Olenkin ääneen todennut "itsekseni" että kertokaa toki kaikki muutkin asiat tms. On tajuttu sen jälkeen, että ei kannata noin toimia, kun ehkä se ei ole tarkoitus että ympärillä olevat kuulevat kaiken. Tämä käytös on yleistynyt vuosien mittaan ja paljon. Jotenkin ärsyttää- ei kiinnosta kuulla jossain bussissa jonkun seks elämästä vierestä, ajatelkaa edes joskus mitä ja miten puhutte ihmisten ilmoilla. 

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran luokkakaveri lukiosta mölysi täydessä sporassa koko nimensä /osoite tietonsa/hetunsa puhelussa jollekin sossun työntekijälle, kun lopetti puhelunsa olin sillee et ootko hullu kun tietojasi huutelet täällä, ei siis heti älynnyt mikä tossa oli riskialtista. 

Vierailija
42/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Up 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on typerää ja ärsyttävää. Ei kiinnostaisi kuulla kenenkään kuppa tartunnasta tai hurjasta panosta jossain baarin vessassa.

Vierailija
44/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheimmat kokemukset; kun on puhuttu puhelimessa itsari ajatuksistaan joukkoliikenteessä ja kuolevan omaisen viime hetket ja ilman henkäykset puhelussa vieressäni ratikassa. 

Just. Ei niinkuin mitään tilannetajua ollut noilla. 

Vierailija
45/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joutunut sanomaan monelle ammattilaiselle, että mun henkilökohtaisia asioita ei tarvitse kuuluttaa tässä kuin aamun avauksessa konsanaan (käytävällä, aulassa) on oltu ihan vaikeina. Eikö niinkö yhtään raksuta, ei näköjään. 

Vierailija
46/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisia ne jotka selostaa kaiken kaikille 

Vierailija
48/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti terkkarilla olen mennyt sanomaan henkilökunnalle että teidän keskustelu kuuluu aulaan hyvin (puhuttu toisista potilaista hyvinkin tarkasti) että tiedättekö sitä? Ollaan oltu erittäin happamia naamasta sen jälkeen. 

Vierailija
49/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! 

Vierailija
50/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nykyään näytän henkkarit, että ei tarvitse sitten ääneen kälättää tietojaan, toimii hyvin. 

Vierailija
51/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nykyään näytän henkkarit, että ei tarvitse sitten ääneen kälättää tietojaan, toimii hyvin. 

Esim kelassa, pankissa

Vierailija
52/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten käytöstavat ovat laskeneet, valitettavasti,eikä katso ikää tai sukupuolta. 

Vierailija
53/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joutunut sanomaan monelle ammattilaiselle, että mun henkilökohtaisia asioita ei tarvitse kuuluttaa tässä kuin aamun avauksessa konsanaan (käytävällä, aulassa) on oltu ihan vaikeina. Eikö niinkö yhtään raksuta, ei näköjään. 

Sama itellä : (

Vierailija
54/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen kerran matkustin linja-autossa, ja tunnin ajan eräs mies selosti vuosien seks seikkailunsa jollekin kaverilleen puhelimessa, ja räkätti kanssa. Toki kertoi myös etunimeltä, iältä ne naiset, ja missä ne tapasi. Kuvaili myös heidän ulkonäköään tarkasti, joku oisi voinut linkassa tunnistaa noin naiset. Hitto miten kuvottava mies. 

Vierailija
55/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kysymys. Miten ihmisen  pään sisään voidaan laittaa  jotain ilman, että hän tietää mitä

sinne on  laitettu? 
Ei kirjattu terveystietoihin kuitenkaan. 

Mitä se voisi olla? Ei kyseessä  ajatukset senkin tollot, vaan jokin muovinen tai metallinen juttu?

Ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta kyselen 

vaan huvikseen. 

Olisi parempi kysyä asiaa Niuvanniemen asukkailta. Sieltä voisi saada asiantuntevampaa ja kenties jopa kokemuspohjaista tietoa tästä tärkeästä asiasta. Voisiko olla esimerkiksi siirtäjällä teportaation avulla asennettu hallintasiru kyseessä. Toisaalta miksi siru se antaisi kysyä asiasta edes täällä. Vai voisiko riittävän suuri alkoholimäärä sammuttaa hallinnan hetkeksi, kuten Londo Molarin tapauksessa.

Vierailija
56/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe, kun nyky hetkessä toitotetaan tietosuojasta, joka on monessa suhteessa ja tilanteessa lapsenkengissään. 

Suomalaiset ovat vuosia ja vuosia toitottaneet, että rehellisellä ihmisellä ei ole mitään salattavaa. Tietosuojasta ei tiedetä ja siitä ei juuri välitetä kun kerran ei ole salattavaa ja on niin tavattoman rehellinen kansa. Tiedän eräänkin joka raaputti puukolla tunnuslukunsa pankkikorttiin, ettei vaan unohdu. 

Vierailija
57/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
58/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Puhutaan raskauden yrittämisen haasteista pienessä kahvilassa vierustoverin kanssa niin lujaa että kaikki muutkin ympärillä sen kuulee.

-Haastellaan intiimi vaivoistaan ykskaks kaupan kassalle maksun yhteydessä. 

-Udellaan ventovieraan ihmisen tietoja, elämää vaikka vaan istutaan hetken vierekkäin samassa joukkoliikenne välineessä. 

-Huudetaan kännykkään omia tietojaan niin paljon, että niistä saa selville kaiken olleellisen ihmisestä yhdellä kertaa. 

Nämä kaikki olen itse kuullut julkisissa paikoissa. 

Vierailija
59/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/107 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi kysymys. Miten ihmisen  pään sisään voidaan laittaa  jotain ilman, että hän tietää mitä

sinne on  laitettu? 
Ei kirjattu terveystietoihin kuitenkaan. 

Mitä se voisi olla? Ei kyseessä  ajatukset senkin tollot, vaan jokin muovinen tai metallinen juttu?

Ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta kyselen 

vaan huvikseen. 

Olisi parempi kysyä asiaa Niuvanniemen asukkailta. Sieltä voisi saada asiantuntevampaa ja kenties jopa kokemuspohjaista tietoa tästä tärkeästä asiasta. Voisiko olla esimerkiksi siirtäjällä teportaation avulla asennettu hallintasiru kyseessä. Toisaalta miksi siru se antaisi kysyä asiasta edes täällä. Vai voisiko riittävän suuri alkoholimäärä sammuttaa hallinnan hetkeksi, kuten Londo Molarin tapauksessa.

Ei keepperistä kannata täällä paljoa huudella!!