Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ihmiset selostaa arkaluonteisia asioitaan

Vierailija
09.08.2026 |

Julkisissa paikoissa kovaan ääneen, että kaikki varmasti lähellä olevat kuulevat ne, alkaen osoite, hetu, sairaus kertomukset ym asiat, pahimmat kuuluttaa toistenkin asiat. Olenkin ääneen todennut "itsekseni" että kertokaa toki kaikki muutkin asiat tms. On tajuttu sen jälkeen, että ei kannata noin toimia, kun ehkä se ei ole tarkoitus että ympärillä olevat kuulevat kaiken. Tämä käytös on yleistynyt vuosien mittaan ja paljon. Jotenkin ärsyttää- ei kiinnosta kuulla jossain bussissa jonkun seks elämästä vierestä, ajatelkaa edes joskus mitä ja miten puhutte ihmisten ilmoilla. 

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä osattu ennenkin. Vuosia sitten vastasynnyttänyt äiti nousi vaunuineen ruuhkabussiin, alkoi heti soitella kavereilleen ja selostaa isoon ääneen synnytyksen yksityiskohtia, montako tikkiä oli ommeltu jne. Bussi teki silloin ympyrälenkin pienessä lähiössä ja päät alkoivat kääntyä, millä pysäkillä mahtaa jäädä pois ja missä osoitteessa asuu :D Raasu ei tajunnut, että oli sama kuin olisi kailottanut lähiön marketin kassatiskillä kaikkien naapureiden edessä 

Mikä raasu?  Ehkä synnytykseen liittyvät tarinat ei ole enää niitä mitä pitää hyssytellä ja viedä hiljaisena hautaan asti. Ei se haikara sitä lasta tuo siistinä nyyttinä syliin. 

Niinpä! Jotkut ilmeisesti haluaisivat elää pinnallisessa ja silotellussa maailmassa.

Vierailija
202/205 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koen ettei mt-ongelmat saa olla tabu ja niitä ei tarvitse salata."

Tämä! Ja sitten ihmetellään miksi Suomessa on niin paljon mt-ongelmia. No kun ei niistä saa edes puhua enemmistön mielestä! 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös luottamukselliset työasiat esim. junassa

No noitakin oon kuullut paljon, työasioista. Ap

Kuusi tuntia kuuntelin junassa Oulusta Helsinkiin matkustaessani takana olevaa paria, ikäistäni naista. Tuntui kotoisalta, juttu soljui kuin vettä vaan, muista ihmisistä😳Minusta eivät sanoneet sanaakaan😁Ei minua härinnyt, päinvastoin matka meni rattoisasti. Helsingissä näin naamat.

Ullataalasmaa hyi vit tu

Vierailija
204/205 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vi tut taa kun nää ema kot imettää julkisella paikalla.

Vierailija
205/205 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa jo selostavat sukupuolitautinsa, alkoholisminsa, huumekokeilut, kuka ollut minkäkin sossupaatin kanssa parisuhteessa. Kaikki kerrotaan omalla naamalla ja nimellä. Sitten heidän pitäisi käydä vielä töissä....

Mitä sitten? Jokaisella on oikeus puhua henkilökohtaisista asioistaan. Se osoittaa rohkeutta ja aitoutta, että uskaltaa olla avoin, kun jotkut ihmiset haluaa tuomita toisen ja painaa muita alas ja solvata heitä. Itse ainakin suhtaudun empaattisesti avautumiseen rankoista kokemuksista. 

Olen aivan samaa mieltä. Miksi ihmeessä jotkut edes haluavat elää epäaidossa maailmassa, missä häpeillään kaikkea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän