Pitkien hiusten leikkaus ja raidoitus 300 euroa
Kommentit (121)
Montako asiakasta noin on kampaajalla päivässä?
Vierailija kirjoitti:
mulla menee raitoihin ja leikkaukseen suunnilleen 2 tuntia, siitä voi laskea. Harvalla kuitenkaan kovin paljon asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hintaan itse tekisit sitä työtä ammatiksesi?
No ei ole ihan suhteellista kun parissa vuodessa hinnat kaksinkertaistuneet. Huomasin kun vielä käytin kampaamoa että työtahti on laiskistunut. Kädet käy hitaasti. Selitys että kun nyhtää tuollaisista töistä, ei tarvitse montaa päivässä tehdä.
Kai sinä pösilö ymmärrät myös että vaikka tahti näyttäisi sinusta hidastuneen, se kertoo siitä että kampaajat tekee entistä tarkempaa työtä kuin ennen, koska asiakkaat ovat nykyään paljon vaativampia. Luonnollisesti menee enemmän aikaa jos haluaa olla mahdollisimman tarkka. Sitten taas jos hosutaan nopeasti niin tulet valittamaan että miten kampaaja kiirehti ja teki työnsä huonosti ja huolimattomasti. Huoh...
Ei mee läpi. Todella usein leikkauksessa ei ole päätä eikä häntää.
Ja missä junttilassa sanotaan pösilöksi toista mieltä oleville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrätte että tuosta jää kampaajalle noin 40-80e :D lisäksi työssä on mennyt tosennäköisesti useampi tunti. Ei jää hääppöinen tuntipalkka.
Montakos tuntia menee tuohon rahaan?
Riippuen toki leikkauksesta ja raidoista, kyllä siihen vähintään se 3 tuntia menee. Voi mennä jopa 5 tuntia. Ap ei tietenkään viitsinyt mainita että kauanko työhön meni, mutta veikkaan että 300 euron työ kestäisi useamman tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla menee raitoihin ja leikkaukseen suunnilleen 2 tuntia, siitä voi laskea. Harvalla kuitenkaan kovin paljon asiakkaita.
Haluaisin kysyä, että paljonko keskimäärin saat palkkaa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihan suhteellista kun parissa vuodessa hinnat kaksinkertaistuneet. Huomasin kun vielä käytin kampaamoa että työtahti on laiskistunut. Kädet käy hitaasti. Selitys että kun nyhtää tuollaisista töistä, ei tarvitse montaa päivässä tehdä.
Kai sinä pösilö ymmärrät myös että vaikka tahti näyttäisi sinusta hidastuneen, se kertoo siitä että kampaajat tekee entistä tarkempaa työtä kuin ennen, koska asiakkaat ovat nykyään paljon vaativampia. Luonnollisesti menee enemmän aikaa jos haluaa olla mahdollisimman tarkka. Sitten taas jos hosutaan nopeasti niin tulet valittamaan että miten kampaaja kiirehti ja teki työnsä huonosti ja huolimattomasti. Huoh...
Missä junttilassa haukutaan toisen asuinpaikkaa junttilaksi kun kertoo totuuden?
Ja missä roskakampaamoissa oikein käyt jos on aina leikkaus päin persettä? Vai oletko niitä, kenelle ei koskaan kelpaa, aina on joku huonosti?
Valintoja, valintoja. Itse en käytä alkoholia tai syö ravintoloissa. On ihan ok käydä 4 kertaa vuodessa raidoittamassa ja leikkaamassa.
Ap sanoi että on pitkät hiukset. Totta hitossa menee 300e nykypäivänä. Varmaan joku vaativa kerrostusleikkaus ja kokopään raidotus vielä.
Vierailija kirjoitti:
Valintoja, valintoja. Itse en käytä alkoholia tai syö ravintoloissa. On ihan ok käydä 4 kertaa vuodessa raidoittamassa ja leikkaamassa.
Tämä. Ap varmaan tupakoi ja ravaa baarissa ja ulkona syömässä joka viikonloppu, sitten kirpaisee kampaajakäynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä junttilassa haukutaan toisen asuinpaikkaa junttilaksi kun kertoo totuuden?
Ja missä roskakampaamoissa oikein käyt jos on aina leikkaus päin persettä? Vai oletko niitä, kenelle ei koskaan kelpaa, aina on joku huonosti?
Roskakampaaja on kuin samamajätkä. Sellaiset on puheet.
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi että on pitkät hiukset. Totta hitossa menee 300e nykypäivänä. Varmaan joku vaativa kerrostusleikkaus ja kokopään raidotus vielä.
Kerkeätkö 2 tällaista asiakasta ottaa päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ap varmaan tupakoi ja ravaa baarissa ja ulkona syömässä joka viikonloppu, sitten kirpaisee kampaajakäynti.
Ei kirpaise. Mun frendi leikkaa ja raidoittaa ihan mielellään.
Samoin teen frendeille. Ei se rakettitiedettä ole.
Tekoälyn vastaus:
Aloitteleva kampaaja ansaitsee usein noin 2 000–2 400 €/kk, kun taas kokeneemmat ammattilaiset voivat yltää 2 900–3 500 €/kk tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se liikaa. Juuri kävin raidoittamassa ja leikkaamassa pitkät hiukset, maksoin tosin "vain" 200 e. Nuori kampaaja kertoi vaihtavansa alaa kun asiakkaita ei riitä.
Sijainti taitaa olla huono tai taidot ei riitä. Oma tytär painaa pitkää päivää kuutena päivänä viikossa, kun asiakkaita on. Hän on ollut työelämässä nyt kaksi vuotta. Jopa viikon uskalsi pitää kesälomaa.
Ison kaupungin keskustassa oli tämä, ja todella taitava tekijä. Olen käynyt lukuisilla kampaajilla samassa "toimenpiteessä", ja tällä lopputulos oli aika ylivoimaisesti paras.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten yrittäjien tulo kampaamobisnekseen on tuonut laadun laskun ja hintojen jyrkän nousun. Oikeastaan tämä sama ilmiö on havaittavissa ihan kaikilla pienyrityksillä. Tämä konsepti eli överihinnat ja huono laatu johtaa asiakaskatoon ja yritysten konkursseihin. Joku ihan oleellinen virhe on yrittäjien ajattelussa, joko tietoinen tai tiedostamaton. Nykysukupolvi haluu rikastua äkkiä mahdollisimman pienellä vaivalla.
Sanoisin että päinvastoin. Ainakin värjäyshommissa nuoret ovat olleet poikkeuksetta parempia. Koulusta opittu uusi tieto on vielä muistissa, ja ovat motivoituneita ja kiinnostuneita oppimaan lisää tekniikoista jotka uudistuvat kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se liikaa. Juuri kävin raidoittamassa ja leikkaamassa pitkät hiukset, maksoin tosin "vain" 200 e. Nuori kampaaja kertoi vaihtavansa alaa kun asiakkaita ei riitä.
Onkohan pohtinut jos vähän laskisi hintaa niin voisi asiakkaitakin käydä enemmän. Vähän tuntuu melkoiselta ehkä se kate moisessa hinnassa vaikka toki kulutkin pitää maksaa.
Hän teki duuniaan ns. rivikampaajana, eli ei itse määrännyt hintaansa.
Leikkaa ja raidoita itse, jos ammattilainen ei sun mielestä palkkaa työstänsä ansaitse.
Leikkauta lyhyeksi niin saat 50 eurolla.
Katsoin just käyttämäni kampaamon hinnat, tuo sama käsittely maksaa 185e.
Montakos tuntia menee tuohon rahaan?