Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana
Latasin Tinderin ekaa kertaa 5 vuotta sitten, mutta minulla on senkin jälkeen ollut taukoja sen käytössä.
Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Näistä tapailusuhteista vain yhden päätin minä, mutta toisaalta ei se mieskään ollut kovin kiinnostunut minusta.
Ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten ei vaan synkannut riittävästi.
Ja moni noista mun treffikumppaneista on itse kertoneet, että heillä on ollut vaikeuksia saada matchejä ja moni ollut pitkään sinkkuna. Näin ollen tulee mieleen, että ehkä enää nykypäivänä tavallisille miehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, kun sen naisen pitäisi olla ulkonäöltään missin näköinen ja kokoinen.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa lisää dataa treffeistä:
Suurin osa treffeistä oli illallinen ravintolassa (tyyliin Amarillossa). Sitten on ollut muutama kahvila käynti, useita lounaita, yhdet kävelytreffit, kolme brunssia. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, brunssilla kerran mies tarjosi, lounaalla kerran mies tarjosi ja illallisella ehkä n. 10 miestä on tarjonnut minulle. Kaiken kaikkiaan n. Joka viides mies on tarjonnut minulle lounaan/illallisen ensitreffeillä.
Ap
Suomalaisessa kulttuurissa ei yleensä tarjoamiskokemukset ole treffeillä näin isossa asemassa kuin ap:lla. Myös suurin osa ap:n "hulluista" treffikokemuksista liittyi tarjoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä ole mitään hulluutta, jos nainen sanoo treffeillä että voin tarjota ja mies vastaa että ok?
Ei kukaan mies, joka on oikeasti kiinnostunut naisesta, Anna naisen maksaa hänen laskuaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kertoisitko hieman niistä hulluista? Millä tavalla olivat hulluja?
1. Kolmansilla treffeillä kävin miehen kanssa kävelylenkillä. Yhtäkkiä mies suuteli minua suulle ja samalla puristi minua pepusta molemmilla käsillä.
2. Mies tuli minua tapaamaan 2h ajomatkan päästä. Mentiin brunssille mun ehdotuksesta ei. Olin viestitellessä ehdottanut, että mä voin tarjota hänelle sen 34€ maksavan brunssin. Mies todellakin antoi minun maksaa hänen brunssinsa! Mä luulin, että hän olisi kieltäytynyt siitä ja maksanut omansa, hän kuitenkin työskenteli yliopiston opettajana eli oli isompi palkka kuin minulla.
3. Sadepäivänä minua 10 vuotta vanhempi mies ehdotti ensitreffejä metsälenkille. Ehdotin, että mennään mieluummin sushibuffaan ja mä voin tarjota. Mies suostui tähän ja mä jouduin maksamaan hänen buffan!
4. Ensitreffien jälkeen minua 9 vuotta vanhempi kolmen ison lapsen isä lähetti viestin: "nyt tekisi mieli silittää sun nättiä pyllyä"
5. Mies antoi minun tarjota hänelle illallisen ravintolassa.
Ap
Jos sä treffaat useita kertoja miehen, joka kokee seksuaalista vetoa sinuun, niin ennemmin tai myöhemmin se mies todennäköisesti tulee tekemään jonkinlaisen seksuaalisen aloitteen.
En nyt ota kantaa sen kummemmin olivatko nuo kertomasi aloitteet hyviä vai huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä ole mitään hulluutta, jos nainen sanoo treffeillä että voin tarjota ja mies vastaa että ok?
Ei kukaan mies, joka on oikeasti kiinnostunut naisesta, Anna naisen maksaa hänen laskuaan
Sukupuoliroolien rikkominen on muotia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta on jäänyt sinulle käteen? Mitä olisi jäänyt, jos olisit senkin ajan lukenut, liikkunut, käynyt museoissa, nauttinut luonnosta, viettänyt aikaa läheistesi kanssa?
Ap:lle on jäänyt ainakin treffailuun orientoitunut ja siksi väistämättä vinoutunut ja kapeutunut ajattelumaailma, mikä ei ainakaan edistä rakkauden löytymistä. Kyllä tuollainen elämäntapa ja aina uuden miehen analysointi alkaa määritellä ihmistä ja näkyä ihmisessä ja kuulua puheessa. Pidän itse hirveän raskaana ihmisiä, joiden elämää värittää jatkuva puolison etsiminen ja vastaava sarjadeittailu. Oikeasti, elämä luisuu ohi. Sillä olisi enemmän annettavaa kuin pakonomainen miehen etsintä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tästä sarjadeittailusta saat? Melkein kaikki olleet pettymyksiä, miten sä silti jaksat motivoida itsesi jatkamaan? Mä olisin luovuttanut viimeistään kymmenen kohdalla.
Itsekin tein tuota aika kauan, kunnes tajusin että ei voi löytää sellaista mitä ei tiedä etsivänsä. Jos puhutaan elämänkumppanista niin siinä täytyy olla syvyyttä ja kestävyyttä. Jos ei edes itse tiedä millaista kumppania jaksaisi katsella vaikka 50 vuotta tai 500 vuotta niin todennäköisesti ihastuu vain pintaan ja suhteesta tulee kevytlentoinen ja lyhyt. Täytyy ymmärtää että pitkät suhteet muodostuvat siitä, että sielut toimivat yhteen jopa ikuisesti.
Muutaman vuoden olin täysin suhdevastainen ja sitten suostuin pitkin hampain miettimään, mitä oikeastaan edes arvostan ja mistä pidän. Millainen on se mies, jonka kanssa voisin olla pitkään. Enkä mennyt enää deittiappiin. Mies löytyi.
Deittiapeissa on sekin ongelma, että siellä on jatkuvasti kaiken maailman örkkien ja muiden huomion alaisuudessa. Ihmisten, jotka jo huomiollaan korruptoivat omaa sielua. Sellainen ei ole hyvä. Puhumattakaan että tapaa tällaisen tyypin.
On tragikoominsta, miten epätasaisesti nallekarkit täällä jakautuvat.
Sinä rupesit ajattelemaan että olisi kiva löytää mies, ja Simsalabim, heti löytyi. AP taas ravaa kymmenillä ja kymmenillä treffeillä ottamassa vastaan pakkeja kuin liukuhihnalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta on jäänyt sinulle käteen? Mitä olisi jäänyt, jos olisit senkin ajan lukenut, liikkunut, käynyt museoissa, nauttinut luonnosta, viettänyt aikaa läheistesi kanssa?
Arvatenkin jonkinlainen määrä eritasoista intiimiä kanssakäymistä, veikkaisin.
Kaveri löysi lastensa iskän tinderistä. Itsellä meni hermot parien treffien jälkeen ja poistin koko paskan. Suurin osa miehistä siellä joko ei ole parisuhdematskua (jahtaavat vaan perää) tai super outoja, joilla ei ole vuorovaikutustaitoja, jonka takia on aika ilmeistä, miksi ovat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä joutuu monesti pettymään mutta se on normaalia miehille, tarjontaa on enemmän kuin kysyntää. Vähintään kymmenen miestä yrittää jokaista naista.
Mutta mitä se on jos 50 miestä 64:sta antaa pakit? Häh?
Se todistaa sen, että tavalliset miehet ovat nirsoja eikä heille kelpaa kukaan tavallinen nainen.
Älä unohda, että mies voi olla tavallinen mutta silti sinua tasokkaampia ja siksi antaa pakit.
Ei se pelkkä miehen tavallisuus tarkoita sitä, että olisitte samantasoisia.
Esim mies itse katsoo mitä syö ja treenaa usein, katsoo treffeillä naisen pulleita reisiä ja vatsamakkaroita ja antaa pakit.
Olisi sitten kaikesta muusta riippumatta kumpikaan osapuoli ruumiinrakenteeltaan Valas / Virtahepo ja toinen osapuoli ei, niin se aiheuttaa mitä ilmeisimmin suurimman osan ns. pakeista tapaamisen jälkeen. Varsinkin jos kyseinen ruumiinrakenne on sitä ennen onnistuttu pitämään salassa. Sama voi päteä jos toinen lähinnä mies on aivan tolkuton "kukkakeppi". :-)
Vierailija kirjoitti:
Pääsivätkö kaikki pukille?
Kyllä ne kaikki 50 jotka antoivat sitten heti pakit.
Mä olen käynyt viimeisen viiden vuoden aikana yhdeksän kertaa treffeillä. Näistä yhdeksästä yhdeksän olisi halunnut kanssani parisuhteen. Tästä siis päättelen, että suomalaisille miehille kelpaa aivan tavallinen nainen, ei tarvitse olla missi. Ja jokainen mies muuten oli se joka pyysi ulos ja joka tarjosi, vaikka tarjouduin aina maksamaan oman osani.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa lisää dataa treffeistä:
Suurin osa treffeistä oli illallinen ravintolassa (tyyliin Amarillossa). Sitten on ollut muutama kahvila käynti, useita lounaita, yhdet kävelytreffit, kolme brunssia. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, brunssilla kerran mies tarjosi, lounaalla kerran mies tarjosi ja illallisella ehkä n. 10 miestä on tarjonnut minulle. Kaiken kaikkiaan n. Joka viides mies on tarjonnut minulle lounaan/illallisen ensitreffeillä.
Ap
Ei ihme että et ole päässyt jatkoon. Minä olen käynyt varmasti yhtä paljon ja naisista 60/70 olisi halunneet uusia treffejä, mutta harva pääsee jatkoon. Mies
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kun yleinen narratiivi on se, että miehet kaipaavat kovasti parisuhdetta ja valittavat sitä, kun eivät pääse edes treffeille. Sitten kun minä annan mahdollisuuden näille miehille, joista en edes ole kovin innoissani, antavat he pakit minulle. Tulee mieleen, että ei näille tavallisille miehille enää nykypäivänä kelpaa kukaan tavallinen nainen .
Ap
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sinä et ollut innostunut niistä miehistä, miksi heidän olisi pitänyt innostua sinusta? Itse en edes lähtisi treffeille ihmisen kanssa joka ei kiinnosta. Mitä ideaa? Tuo ei kerro niistä miehistä muuta kuin, että eivät olleet sopivia sinulle. Tuntuu vähän siltä, että haluat vaan jonkun ihastuvan suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kun yleinen narratiivi on se, että miehet kaipaavat kovasti parisuhdetta ja valittavat sitä, kun eivät pääse edes treffeille. Sitten kun minä annan mahdollisuuden näille miehille, joista en edes ole kovin innoissani, antavat he pakit minulle. Tulee mieleen, että ei näille tavallisille miehille enää nykypäivänä kelpaa kukaan tavallinen nainen .
Ap
Katsopa ympärillesi, trolli. Ihan kaikkialla, minne menet, näet tavallisia naisia, jotka ovat parisuhteissa tavallisten miesten kanssa.
Mistä me tiedetään,vaikka heillä olisi tosi huono parisuhde?
On minullakin ollut mahdollisuus päästä parisuhteeseen, mutta ne miehet eivät mitenkään olleet minulle sopivaa kumppaniainesta.
AP
Aina on teoriassa mahdollista tavata joku ”vähän parempi”.
Totta. Aina löytyy joku lähempänä Jonah Falconia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt viimeisen viiden vuoden aikana yhdeksän kertaa treffeillä. Näistä yhdeksästä yhdeksän olisi halunnut kanssani parisuhteen. Tästä siis päättelen, että suomalaisille miehille kelpaa aivan tavallinen nainen, ei tarvitse olla missi. Ja jokainen mies muuten oli se joka pyysi ulos ja joka tarjosi, vaikka tarjouduin aina maksamaan oman osani.
Veikkaan, että sinä olet merkittävästi viehättävämpi ulkoisesti, kuin AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sinä et ollut innostunut niistä miehistä, miksi heidän olisi pitänyt innostua sinusta? Itse en edes lähtisi treffeille ihmisen kanssa joka ei kiinnosta. Mitä ideaa? Tuo ei kerro niistä miehistä muuta kuin, että eivät olleet sopivia sinulle. Tuntuu vähän siltä, että haluat vaan jonkun ihastuvan suhun.
Psykologitkin suosittelevat, että kannattaa tavata henkilö mahdollisimman pian , koska tutustuminen alkaa vasta ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Tuntuu vähän siltä, että haluat vaan jonkun ihastuvan suhun"
Jos mä olisin AP:n kengissä, ja olisin tullut torjutuksi kymmenien miesten toimesta, niin ei mun ego kestäisi sitä.
Saattaisin hyvinkin vajota niin alas, että haluaisin vaan että edes joku ihastuisi minuun.
Totta kai tuo on väärä tapa reagoida asiaan, mutta tuntien itseni, niin noin mulle varmaan kuitenkin kävisi.
Mä voin kyllä hyvin uskoa ap:ta. Mä olin siinä 24-27-vuotiaana Tinderissä. Olen ihan kaunis ja hoikka. Treffejä ovat ehdottaneet niin miehet kuin minä. Annoin mahiksia monenlaisille tyypeille. Suurimmaksi osaksi ensitreffien jälkeen kumpikaan ei ottanut toiseen enää yhteyttä. Mä annoin pakit ehkä kahdelle, kun useampi mies antoi minulle. Kävin treffeillä niin Tinderin kuin Jodelin kautta tuona aikana ja treffejä oli noin 20-30 eri ihmisen kanssa. Kyllä mä lopulta löysin sieltä jonkun, mutta se ei ollut mies.
Juu, tämä on kyllä huvittavaa, kaikenmaailman ikuiset eronneet ja nurkkiaan nuolevat naiset kuvittelevat olevansa jotain suuriakin palkintoja! Aina saa NAURAA!