Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana

Vierailija
08.08.2026 |

Latasin Tinderin ekaa kertaa 5 vuotta sitten, mutta minulla on senkin jälkeen ollut taukoja sen käytössä.

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Näistä tapailusuhteista vain yhden päätin minä, mutta toisaalta ei se mieskään ollut kovin kiinnostunut minusta. 

Ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten ei vaan synkannut riittävästi. 

Ja moni noista mun treffikumppaneista on itse kertoneet, että heillä on ollut vaikeuksia saada matchejä ja moni ollut pitkään sinkkuna. Näin ollen tulee mieleen, että ehkä enää nykypäivänä tavallisille miehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, kun sen naisen pitäisi olla ulkonäöltään missin näköinen ja kokoinen.

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihme miesten antavan pakkeja jos treffiluku on tuollainen mihin tarvitaan jo omaa kirjanpitäjää. Toivottavasti muuten kerrot nuo lukemat heille, koska eihän tuo mitään normaalia ole.

Vierailija
222/222 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihme miesten antavan pakkeja jos treffiluku on tuollainen mihin tarvitaan jo omaa kirjanpitäjää. Toivottavasti muuten kerrot nuo lukemat heille, koska eihän tuo mitään normaalia ole.

Mä olen joka kerta kertonut miehille, että itse olisin useammankin kerran ollut valmis sitoutumaan parisuhteeseen miehen kanssa, mutta nämä miehet itse ovat halunneet jatkaa muiden naisten deittailua. Minkä mä sille mahdan, että he eivät ole halunneet parisuhteeseen mun kanssa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi