Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana

Vierailija
08.08.2026 |

Latasin Tinderin ekaa kertaa 5 vuotta sitten, mutta minulla on senkin jälkeen ollut taukoja sen käytössä.

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Näistä tapailusuhteista vain yhden päätin minä, mutta toisaalta ei se mieskään ollut kovin kiinnostunut minusta. 

Ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten ei vaan synkannut riittävästi. 

Ja moni noista mun treffikumppaneista on itse kertoneet, että heillä on ollut vaikeuksia saada matchejä ja moni ollut pitkään sinkkuna. Näin ollen tulee mieleen, että ehkä enää nykypäivänä tavallisille miehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, kun sen naisen pitäisi olla ulkonäöltään missin näköinen ja kokoinen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänään ja huomenna treffit, joten huomenna on treffit nro 66

Vierailija
2/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tuo oli siis AP:n kirjoittama viesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta on jäänyt sinulle käteen? Mitä olisi jäänyt, jos olisit senkin ajan lukenut, liikkunut, käynyt museoissa, nauttinut luonnosta, viettänyt aikaa läheistesi kanssa? 

Vierailija
4/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö sä oikeasti lukua treffeistä? No joka tapauksessa, melkoista liukuhihnaetsintää, en itse jaksaisi tuollaista ollenkaan.

Vierailija
5/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö sä oikeasti lukua treffeistä? No joka tapauksessa, melkoista liukuhihnaetsintää, en itse jaksaisi tuollaista ollenkaan.

Ihan kiinnostavaahan tuo tilastointi sinänsä on. Ja sopii tuohon tinderöinnin ihmiskuvaan. Itse en koskisi koko alustaan pitkällä tikullakaan.

Vierailija
6/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Ite panen setämiehiä minkä vaan ehdin eli saatanasti. En ole edes mitään deittisovellusta ehtinyt ladata.

Vierailija
7/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa lisää dataa treffeistä:

Suurin osa treffeistä oli illallinen ravintolassa (tyyliin Amarillossa). Sitten on ollut muutama kahvila käynti, useita lounaita, yhdet kävelytreffit, kolme brunssia. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, brunssilla kerran mies tarjosi, lounaalla kerran mies tarjosi ja illallisella ehkä n. 10 miestä on tarjonnut minulle. Kaiken kaikkiaan n. Joka viides mies on tarjonnut minulle lounaan/illallisen ensitreffeillä.

Ap

Vierailija
8/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta on jäänyt sinulle käteen? Mitä olisi jäänyt, jos olisit senkin ajan lukenut, liikkunut, käynyt museoissa, nauttinut luonnosta, viettänyt aikaa läheistesi kanssa? 

Kirjoitin tuossa , että vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut noista 64 deittimiehestä.

Ap

Vierailija
9/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa treffeistä oli illallinen ravintolassa (tyyliin Amarillossa). Sitten on ollut muutama kahvila käynti, useita lounaita, yhdet kävelytreffit, kolme brunssia. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, brunssilla kerran mies tarjosi, lounaalla kerran mies tarjosi ja illallisella ehkä n. 10 miestä on tarjonnut minulle. Kaiken kaikkiaan n. Joka viides mies on tarjonnut minulle lounaan/illallisen ensitreffeillä.

Ap

Tarjositko itse kertaakaan? 
Kuinka suuuressa osassa treffeistä sinä ehdotit niitä?

Vierailija
10/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tästä sarjadeittailusta saat? Melkein kaikki olleet pettymyksiä, miten sä silti jaksat motivoida itsesi jatkamaan? Mä olisin luovuttanut viimeistään kymmenen kohdalla.

Vierailija
11/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joutuu monesti pettymään mutta se on normaalia miehille, tarjontaa on enemmän kuin kysyntää. Vähintään kymmenen miestä yrittää jokaista naista. 

Mutta mitä se on jos 50 miestä 64:sta antaa pakit? Häh?

Vierailija
12/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen tinderöinnin tarkoitus sinulle on? Selvästi ei ainakaan parisuhteen löytäminen, koska viidessä vuodessa olet varmasti jo huomannut, että sitä se ei edistä millään tavalla sinun kohdallasi, ja silti jatkat.

Vierailija
13/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarjositko itse kertaakaan? 
Kuinka suuuressa osassa treffeistä sinä ehdotit niitä?

Itse kerran tarjosin illallisen burgerravintolassa, yhden brunssin ja yhden lounaan. Sitten kolme kertaa olen tarjoutunut tarjoamaan miehelle, mutta he ovat kieltäytyneet ja yksi heistä päinvastoin halusi tarjota minulle.

Suurimmaksi osaksi miehet ovat itse ehdottaneet treffeille menoa. Oikeastaan minusta tuntuu siltä, että kaikki kaupungin ikäiseni sinkkumiehet pommittavat minua treffikutsuilla.

Ap

Vierailija
14/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä tästä sarjadeittailusta saat? Melkein kaikki olleet pettymyksiä, miten sä silti jaksat motivoida itsesi jatkamaan? Mä olisin luovuttanut viimeistään kymmenen kohdalla.

Sitä ajattelee, että jospa siitä seuraava olisi edes puoleksi vuodeksi minulle seurustelukumppani.

Tavallaan on mukavaa jauhaa paskaa tuntemattomien miesten kanssa.

Ap

Vierailija
15/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä joutuu monesti pettymään mutta se on normaalia miehille, tarjontaa on enemmän kuin kysyntää. Vähintään kymmenen miestä yrittää jokaista naista. 

Se todistaa sen, että tavalliset miehet ovat nirsoja eikä heille kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Vierailija
16/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtökohta on se että etsii seura jostain deittiäpeistä niin luultavasti se meininki näyttää just tollaselta. Mulla ei ainakaan tuuu mieleen ketään kuka olisi löytänyt järkevän kumppanin jostain sovelluksesta. Syy siihenkin voi olla ihan yksinkertainen, moni niissä roikkuva on lähinnä epätoivoinen, huomionhakuinen, tai hakee jotain muuta kuin elämän kumppania. Facebookissakin kun seuraa noita sinkkuryhmiä niin joidenki naaman kuva tulee sinne tyyliin joka päivä kaikkiin ryhmiin, mikä kielii siitä että se tyyppi on enemmän koukussa siihen huomioon mitä se saa ihmisiltä kuin itse kumppanin etsimiseen. 

Vierailija
17/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se todistaa sen, että tavalliset miehet ovat nirsoja eikä heille kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Älä unohda, että mies voi olla tavallinen mutta silti sinua tasokkaampia ja siksi antaa pakit.

Ei se pelkkä miehen tavallisuus tarkoita sitä, että olisitte samantasoisia.

Esim mies itse katsoo mitä syö ja treenaa usein, katsoo treffeillä naisen pulleita reisiä ja vatsamakkaroita ja antaa pakit.

Vierailija
18/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ajattelee, että jospa siitä seuraava olisi edes puoleksi vuodeksi minulle seurustelukumppani.

Tavallaan on mukavaa jauhaa paskaa tuntemattomien miesten kanssa.

Ap

Eli onko tää kuitenkin sun mielestä loppujen lopuksi hauskaa? Jos, niin jatka samaan malliin. Vai oliko tässä joku ongelma?

Vierailija
19/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ottanut ensimmäistä ja alkanut rakentamaan yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan? Jos etsii koko ajan parempaa ja parempaa niin siinä kuluu koko elämä.

Vierailija
20/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo niin iso otos, että tilastollisesti on epätodennäköistä että tapaisit enää paremman miehen kuin paras noista 64:stä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi