Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana

Vierailija
08.08.2026 |

Latasin Tinderin ekaa kertaa 5 vuotta sitten, mutta minulla on senkin jälkeen ollut taukoja sen käytössä.

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Näistä tapailusuhteista vain yhden päätin minä, mutta toisaalta ei se mieskään ollut kovin kiinnostunut minusta. 

Ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten ei vaan synkannut riittävästi. 

Ja moni noista mun treffikumppaneista on itse kertoneet, että heillä on ollut vaikeuksia saada matchejä ja moni ollut pitkään sinkkuna. Näin ollen tulee mieleen, että ehkä enää nykypäivänä tavallisille miehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, kun sen naisen pitäisi olla ulkonäöltään missin näköinen ja kokoinen.

Kommentit (222)

Vierailija
181/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pakkomielteinen tyyppi jankkaa tätä täällä päivästä toiseen. 

Koettakaa nyt häntä komppaavat mammat ymmärtää, ettei miehillä ole mitään velvollisuutta mennä kimppaan ihan kennen kanssa tahansa.  Ihan samalla tavalla te naiset valitatte sinkkuutta ja sivuutatte teille tehtyjä aloitteita. Tämä on täysin ok. Ymmärtäkää, että myös miehet saavat toimia näin. 

Vierailija
182/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaisuus

Ylipaino

Tatuoinnit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaisuus

Ylipaino

Tatuoinnit

Tyhmyys

Itsekkyys

Jatkuva valittaminen

Se että nämä näkyvät parhaiten Kokoomuksen ja Perussuomalaisten kannattajakunnassa on varmasti vain sattumaa...

Vierailija
184/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo valmiina kuoharipullo kylmässä odottamassa apn 100.s turhat treffit. Tuutteko lasilliselle?

Jaksaa, jaksaa, ap! 

Vierailija
185/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo valmiina kuoharipullo kylmässä odottamassa apn 100.s turhat treffit. Tuutteko lasilliselle?

Jaksaa, jaksaa, ap! 

Mä tarjoan kierroksen, kun tulee 200 täyteen 🍾

Vierailija
186/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtökohta on se että etsii seura jostain deittiäpeistä niin luultavasti se meininki näyttää just tollaselta. Mulla ei ainakaan tuuu mieleen ketään kuka olisi löytänyt järkevän kumppanin jostain sovelluksesta. Syy siihenkin voi olla ihan yksinkertainen, moni niissä roikkuva on lähinnä epätoivoinen, huomionhakuinen, tai hakee jotain muuta kuin elämän kumppania. Facebookissakin kun seuraa noita sinkkuryhmiä niin joidenki naaman kuva tulee sinne tyyliin joka päivä kaikkiin ryhmiin, mikä kielii siitä että se tyyppi on enemmän koukussa siihen huomioon mitä se saa ihmisiltä kuin itse kumppanin etsimiseen. 

Tuttava meni Tinderiin ajatuksella, että josko sieltä löytäisi kavereita. Puolisoa ei etsinyt. Ensimmäinen mies jonka kanssa tuli match ja se oli siinä. Ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta, ovat naimisissa ja on kaksi lasta.

Vierailija
187/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Etovaa ajatellakin, että pitäisi mennä treffeille noin monen eri miehen kanssa. Kaksilla tindertreffeillä kävin ja totesin, että ei kiitos. Ei ole mun juttu lähteä tapaamaan jotakin tuntematonta miestä. Nettitreffailu ei ole yhtään mun juttu. Eikä todellakaan kiinnostaisi tutustua noin mieheen ajatuksella, että josko joku sattuisi olemaan sopiva. Tuollainen on vain säälittävää ja epätoivoista. Jotakin itsekunnioitusta nyt nainen peliin!

Vierailija
188/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen kanssa on ollut seksiä?

Vierailija
189/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pakkomielteinen tyyppi jankkaa tätä täällä päivästä toiseen. 

Koettakaa nyt häntä komppaavat mammat ymmärtää, ettei miehillä ole mitään velvollisuutta mennä kimppaan ihan kennen kanssa tahansa.  Ihan samalla tavalla te naiset valitatte sinkkuutta ja sivuutatte teille tehtyjä aloitteita. Tämä on täysin ok. Ymmärtäkää, että myös miehet saavat toimia näin. 

Kyllä minun mielestäni miehet kaipaavat useammin kumppania kuin naiset ja miehet myös useammin valittavat, kun eivät löydä edes treffiseuraa.

Vierailija
190/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa, jaksaa, ap! 

Vielä ehkä kolme vuotta menee ennen kuin satanen on rikki.

Vierailija
191/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Etovaa ajatellakin, että pitäisi mennä treffeille noin monen eri miehen kanssa. Kaksilla tindertreffeillä kävin ja totesin, että ei kiitos. Ei ole mun juttu lähteä tapaamaan jotakin tuntematonta miestä. Nettitreffailu ei ole yhtään mun juttu. Eikä todellakaan kiinnostaisi tutustua noin mieheen ajatuksella, että josko joku sattuisi olemaan sopiva. Tuollainen on vain säälittävää ja epätoivoista. Jotakin itsekunnioitusta nyt nainen peliin!

No miten muuten sä sitten tutustut uusiin miehiin kuin rohkeasti tapaamalla?

Vierailija
192/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten muuten sä sitten tutustut uusiin miehiin kuin rohkeasti tapaamalla?

Ihan oikeassa elämässä olen tavannut aiemmat kumppanit. En ole siihen tarvinnut nettiä. Ajatella. Tällä hetkellä et halua parisuhdetta vaan nautin sinkkuna olemisesta. Vaikka haluaisin parisuhteen niin en silti etsisi sitä Tinderistä tms. koska ei vain olen mun juttu. Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää? Miksi ei ymmärretä, että ihmisiä voi edelleen tavata ihan kasvotusten eikä vain netin kautta? Missä todellisuudessa te jotkut elätte?

Vierailija
193/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

h u o r a

Vierailija
194/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen kanssa on ollut seksiä?

Melkein jokaiselle annoin ja sehän nyt kuuluu asiaan. Muutama pani mua myös kakkoseen.

Vierailija
195/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit ap että teit tämän aloituksen jo pari vuotta sitten ja silloinkin oli sama luku mittarissa.

Vierailija
196/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo vaikka Maajussille morsian, Unelmahäät ja Supernanny Suomi -sarjoja, niin niissä näkee kaiken maailman pariskuntia, joista ainakin minä olen ajatellut, että miksi nuo ovat yhdessä

Vierailija
197/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä antanut pimppa helposti tai sitten olet odottanut seksiä liian pitkään. Pimpin antamisen oikea ajoitus on naisen tärkeimpiä taitoja.

:D joo ei kannata antaa miehille sek-siä ainakaan alussa, miehet arvostavat sitä minkä eteen joutuvat näkemään vaivaa. Ei kannata pyrkiä miellyttämään miehiä, sellaisia naisia he käyttävät vain hyväksi.

Vierailija
198/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin ennen paljon treffeillä mutta sittemmin olen oppinut arvostamaan aikaani ja energiaa paremmin, enkä jaa sitä randomeille miehille helposti. Tutustun kyllä miehiin videopelissä, mutta en lähde tapaamaan ketään ennen kuin ollaan tutustuttu kunnolla.

Onko aloittajalla sellainen tunne että hän tarvitsee parisuhteen? Jos on, niin siitä ei seuraa mitään hyvää, silloin hyväksyy huonoa käytöstä aivan liian helposti. Voit haluta parisuhteen, mutta tarvitseminen ei ole hyväksi. Kannattaa oppia olemaan tyytyväinen yksin.

Vierailija
199/222 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että jos jostain tyypistä ei tule hyvää fiilistä pelkän kirjoittelun pohjalta, niin sitä fiilistä ei tule treffeilläkään.

Ihmiset on toki erilaisia, mutta omalla kohdallani olisi säästynyt monelta pettymykseltä, kun olisin skipannut ihan ok -miehet ja oikeasti käynyt treffeillä vain niiden kanssa, jotka aidosti kiinnostavat.

Itselläni taas on kokemus että kirjoittelu sujuu hyvin mutta luonnossa ei energiat natsaakaan! Puhelimessa puhuessa esimerkiksi selviää paljon paremmin millainen ihminen on kyseessä.

Vierailija
200/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusskin mies antaa pakkeja. Ap itse antaa niitä pakkeja tavallisena naisena. Pitää olla kkomean ja pitkä top 10 mies. Tavis naiset haluaa samoja miehiä kuin ne missit eli rikas jääkiekkoilija tai urheilija muuten. Tavis miehenä olen saanut naisilta aina pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän