Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana

Vierailija
08.08.2026 |

Latasin Tinderin ekaa kertaa 5 vuotta sitten, mutta minulla on senkin jälkeen ollut taukoja sen käytössä.

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Näistä tapailusuhteista vain yhden päätin minä, mutta toisaalta ei se mieskään ollut kovin kiinnostunut minusta. 

Ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten ei vaan synkannut riittävästi. 

Ja moni noista mun treffikumppaneista on itse kertoneet, että heillä on ollut vaikeuksia saada matchejä ja moni ollut pitkään sinkkuna. Näin ollen tulee mieleen, että ehkä enää nykypäivänä tavallisille miehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, kun sen naisen pitäisi olla ulkonäöltään missin näköinen ja kokoinen.

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen alkuolettama. Minä en kelpaa -> kukaan tavallinen nainen ei kelpaa. Jatkona, että pitäisi muka olla missin näköinen ja mitoissa. 

Omalta kohdaltani voin todeta, että tavallisia kivannäköisiä naisia Suomi on täynnä. Tämä itsessään ei ole mikään kiinnostuksen lähtökohta. Mikäli fiilis treffeillä on sama kuin olisit tätisi kanssa kahvilla, niin se kertonee ettei toinen ihminen herättänyt sitä kuuluisaa kemiaa. 

Vierailija
202/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Etovaa ajatellakin, että pitäisi mennä treffeille noin monen eri miehen kanssa. Kaksilla tindertreffeillä kävin ja totesin, että ei kiitos. Ei ole mun juttu lähteä tapaamaan jotakin tuntematonta miestä. Nettitreffailu ei ole yhtään mun juttu. Eikä todellakaan kiinnostaisi tutustua noin mieheen ajatuksella, että josko joku sattuisi olemaan sopiva. Tuollainen on vain säälittävää ja epätoivoista. Jotakin itsekunnioitusta nyt nainen peliin!

No miten muuten sä sitten tutustut uusiin miehiin kuin rohkeasti tapaamalla?

Ihan oikeassa elämässä olen tavannut aiemmat kumppanit. En ole siihen tarvinnut nettiä. Ajatella. Tällä hetkellä et halua parisuhdetta vaan nautin sinkkuna olemisesta. Vaikka haluaisin parisuhteen niin en silti etsisi sitä Tinderistä tms. koska ei vain olen mun juttu. Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää? Miksi ei ymmärretä, että ihmisiä voi edelleen tavata ihan kasvotusten eikä vain netin kautta? Missä todellisuudessa te jotkut elätte?

Kasvotusten ne netissä tavatutkin tavataan myös. Jos ei omalla työpaikalla, harrastuksissa tms. satu olemaan sopivaa, niin netti on vain yksi keino laajentaa sitä "oikean elämän" tarjoamaa ihmismäärää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että jos jostain tyypistä ei tule hyvää fiilistä pelkän kirjoittelun pohjalta, niin sitä fiilistä ei tule treffeilläkään.

Ihmiset on toki erilaisia, mutta omalla kohdallani olisi säästynyt monelta pettymykseltä, kun olisin skipannut ihan ok -miehet ja oikeasti käynyt treffeillä vain niiden kanssa, jotka aidosti kiinnostavat.

Itselläni taas on kokemus että kirjoittelu sujuu hyvin mutta luonnossa ei energiat natsaakaan! Puhelimessa puhuessa esimerkiksi selviää paljon paremmin millainen ihminen on kyseessä.

Tämäkin on tietysti mahdollista. Siksi ekoille treffeille mennäänkin sillä ajatuksella, että mennään katsomaan, natsaako livenä.

Vierailija
204/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo valmiina kuoharipullo kylmässä odottamassa apn 100.s turhat treffit. Tuutteko lasilliselle?

Jaksaa, jaksaa, ap! 

Vielä ehkä kolme vuotta menee ennen kuin satanen on rikki.

Mutta se päivä tulee, koska hänellä ei ole MITÄÄN kriteereitä. 

Vierailija
205/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin surullista hahmoa, kuin ap, tulee harvoin vastaan. 

Vierailija
206/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP saattaa päästä lääkäreiden ja DI:in kanssa treffeille, mutta rahkeet eivät siitä jatkoon. Rimaa kannattaisi alentaa hieman.

Vierailija
207/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun yleinen narratiivi on se, että miehet kaipaavat kovasti parisuhdetta ja valittavat sitä, kun eivät pääse edes treffeille. Sitten kun minä annan mahdollisuuden näille miehille, joista en edes ole kovin innoissani, antavat he pakit minulle. Tulee mieleen, että ei näille tavallisille miehille enää nykypäivänä kelpaa kukaan tavallinen nainen .

Ap

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sinä et ollut innostunut niistä miehistä, miksi heidän olisi pitänyt innostua sinusta? Itse en edes lähtisi treffeille ihmisen kanssa joka ei kiinnosta. Mitä ideaa? Tuo ei kerro niistä miehistä muuta kuin, että eivät olleet sopivia sinulle. Tuntuu vähän siltä, että haluat vaan jonkun ihastuvan suhun.

Psykologitkin suosittelevat, että kannattaa tavata henkilö mahdollisimman pian , koska tutustuminen alkaa vasta ensitapaamisella.

Siis joku yksi psykologi sanoin näin Hesarissa. Itsellä noi heti tavatut on aina menneet metsään ja ne kenen kanssa on hetken kirjoitellut ovat olleet sitten kaikki juuri sitä mitä ajattelinkin.

Olenkin sapioseksuaali, eli en voi muiden puolesta sanoa, mutta voin sen verran kommentoida, että vaihtaisin psykologia.

Tuskin se Hesarinkaan haastattelema psykologi tarkoitti, että ei saisi yhtään kirjoitella, vaan että mieluummin juuri niin, että kirjoittelee hetken ja tapaa sitten, eikä niin, että kirjoittelee viikkokausia.

Vierailija
208/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Etovaa ajatellakin, että pitäisi mennä treffeille noin monen eri miehen kanssa. Kaksilla tindertreffeillä kävin ja totesin, että ei kiitos. Ei ole mun juttu lähteä tapaamaan jotakin tuntematonta miestä. Nettitreffailu ei ole yhtään mun juttu. Eikä todellakaan kiinnostaisi tutustua noin mieheen ajatuksella, että josko joku sattuisi olemaan sopiva. Tuollainen on vain säälittävää ja epätoivoista. Jotakin itsekunnioitusta nyt nainen peliin!

Ihan oikeassa elämässä olen tavannut aiemmat kumppanit. En ole siihen tarvinnut nettiä. Ajatella. Tällä hetkellä et halua parisuhdetta vaan nautin sinkkuna olemisesta. Vaikka haluaisin parisuhteen niin en silti etsisi sitä Tinderistä tms. koska ei vain olen mun juttu. Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää? Miksi ei ymmärretä, että ihmisiä voi edelleen tavata ihan kasvotusten eikä vain netin kautta? Missä todellisuudessa te jotkut elätte?

Kasvotusten ne netissä tavatutkin tavataan myös. Jos ei omalla työpaikalla, harrastuksissa tms. satu olemaan sopivaa, niin netti on vain yksi keino laajentaa sitä "oikean elämän" tarjoamaa ihmismäärää. 

Voi pyhä yksinkertaisuus. Olen tavannut suoraan kasvotusten enkä netin kautta! Miksi on noin vaikea ymmärtää yksinkertaisia asioita? Luuletko, että yli 20 vuotta sitten oli kovinkin yleistä tavata ensin netissä ja sitten vasta livenä? Ei ollut vaan ihmisten tavattiin livenä ja siitä homma lähti. 

Miksi on noin vaikeaa ymmärtää, että kaikki ei tunne nettitreffailua omaksi jutuksi? En etsi seuraa ja vaikka etsisin niin en laajentaisi nettitreffailuun koska se ei vain ole mun juttu. On se kumma, että pitää jankuttaa muuta vaikka selkeästi kerron oman kokemuksen ja mielipiteen. Jumaliste.

Vierailija
209/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta on jäänyt sinulle käteen? Mitä olisi jäänyt, jos olisit senkin ajan lukenut, liikkunut, käynyt museoissa, nauttinut luonnosta, viettänyt aikaa läheistesi kanssa? 

Kirjoitin tuossa , että vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut noista 64 deittimiehestä.

Ap

Jo on m ulkun kipeä akka.

Vierailija
210/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tusskin mies antaa pakkeja. Ap itse antaa niitä pakkeja tavallisena naisena. Pitää olla kkomean ja pitkä top 10 mies. Tavis naiset haluaa samoja miehiä kuin ne missit eli rikas jääkiekkoilija tai urheilija muuten. Tavis miehenä olen saanut naisilta aina pakit.

ainakin moni mulle pakit antanut treffikumppani on sanonut minulle, että heillä on ollut vaikeuksia päästä edes treffeille. Esim- yksi mies, jonka kanssa kävin marraskuussa treffeillä, sanoi, että edelliset treffit olivat olleet kesällä ja edellinen lyhyt tapailu vuosi aiemmin. Ja yksi mies sanoi, ettei ole "pitkään aikaan " käynyt treffeillä. Ja moni entinen treffikumppani tulee myös tinderin korttipinossa vastaan aika ajoin. Näistä päättelen, että ei heillä kovin paljon ole kysyntää TInderissä.

ap

Vierailija
211/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusskin mies antaa pakkeja. Ap itse antaa niitä pakkeja tavallisena naisena. Pitää olla kkomean ja pitkä top 10 mies. Tavis naiset haluaa samoja miehiä kuin ne missit eli rikas jääkiekkoilija tai urheilija muuten. Tavis miehenä olen saanut naisilta aina pakit.

ainakin moni mulle pakit antanut treffikumppani on sanonut minulle, että heillä on ollut vaikeuksia päästä edes treffeille. Esim- yksi mies, jonka kanssa kävin marraskuussa treffeillä, sanoi, että edelliset treffit olivat olleet kesällä ja edellinen lyhyt tapailu vuosi aiemmin. Ja yksi mies sanoi, ettei ole "pitkään aikaan " käynyt treffeillä. Ja moni entinen treffikumppani tulee myös tinderin korttipinossa vastaan aika ajoin. Näistä päättelen, että ei heillä kovin paljon ole kysyntää TInderissä.

ap

Sinussa on kyllä jotakin pahasti vialla, kun et kenellekään kelpaa.

Vierailija
212/222 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vai ovatko miehet sittenkin nirsoja? Jos heille ei riitä "ihan kiva" nainen?

Vierailija
213/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla määrillä voi jo puhua, että harrastat treffailua. Ei silloin varmasti enää edes osaa katsoa ihmisiä ihmisinä. Liukuhihna. Epätoivo. 

Vierailija
214/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa, että olet näiden miesten tapaan pohjasakkaa.. se selittää paljon.

Vierailija
215/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä totta. Mutta täysin nurinkurista tutustua pariutumistarkoituksessa välineellä, jossa jäävät pois juuri ne olennaisimmat yhteensopivuudesta kertovat asiat. Liikkeet, ilmeet, ääni, tuoksu. Itsestäni ei olisi tuollaiseen.

Vierailija
216/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kokeilisit tavata miehiä vähän muualla kun tinderissä? Kaikki eivät varmasti sitä käytä, ehkä mies jota etsit on enemmän semmoista tyyppiä joka ei käytä tinderiä. Mene sinne missä miehiä on, sporttibaariin seuraan matsia, ala pelaamaan jotain videopeliä kuulokkeilla netissä, kuntosalilta tai kirjastosta bongaat jonkun tai aloitat vaikka juttelun kuule ruokakaupassa. 

Vierailija
217/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tai ne Tinder jutut ei kestä.  Koeta nyt ymmärtää,  ettei ihmisten ole pakko olla parisuhteessa ja kenenkään ei tarvitse olla sinun kanssa. 

Vierailija
218/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se että noi miehet tulee tinderissä uudestaa vastaan ei tarkoita sitä ettei ne kelpaisi naisille.

Tuskin ne siellä tinderissä olisi pitkään jos ei ollenkaan tulisi mätchejä. Eli ne on todenäköisesti  jotain pelimiehiä.

Itsekin roikun sieltä kun ei en saa tarpeeksi laadukkaita naisia. Eli se on sitten vaan satunnaisseksiä eri luuseri naisten kanssa. 

Vierailija
219/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa, että olet näiden miesten tapaan pohjasakkaa.. se selittää paljon.

Ilkeää porukkaa täälä.

Vierailija
220/222 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt yhden :) Harmi että juttu päättyi, hänestä olisin voinut kuvitella itselleni pitkäaikaisen kumppanin. Onneksi ollaan väleissä edelleen. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi