Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana

Vierailija
08.08.2026 |

Latasin Tinderin ekaa kertaa 5 vuotta sitten, mutta minulla on senkin jälkeen ollut taukoja sen käytössä.

Olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Näistä tapailusuhteista vain yhden päätin minä, mutta toisaalta ei se mieskään ollut kovin kiinnostunut minusta. 

Ja se 1/4, jolle minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten ei vaan synkannut riittävästi. 

Ja moni noista mun treffikumppaneista on itse kertoneet, että heillä on ollut vaikeuksia saada matchejä ja moni ollut pitkään sinkkuna. Näin ollen tulee mieleen, että ehkä enää nykypäivänä tavallisille miehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, kun sen naisen pitäisi olla ulkonäöltään missin näköinen ja kokoinen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä tästä sarjadeittailusta saat? Melkein kaikki olleet pettymyksiä, miten sä silti jaksat motivoida itsesi jatkamaan? Mä olisin luovuttanut viimeistään kymmenen kohdalla.

64 treffit viidessä vuodessa on treffit kerran kuussa. Ei ole liikaa mielestäni.

Vierailija
22/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtaat vielä kertoa siitä muille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella tilannetta, jossa löytäisin noin monta kiinnostavaa ihmistä koskaan. Ja olen bi, eli naisiakin olisi siellä potentiaalisten kalameressä, ainakin teoriassa. 

Oletan siis, että tässä on etsitty parisuhdetta?

Olen ollut ihastunut/on ollut kiinnostusta kahteen naiseen sillä tavalla tosissaan ja suhteeseen asti, että olisin nähnyt mahdollisuuden loppuelämän suhteeseen. Toinen kaatui nuorena klassiseen "ihastuimme palavasti teini-iän vimmalla, mutta emme halua samoja asioita elämältä"-kuvioon. Toinen nainen ei ollut kiinnostunut minusta. Miehistä olen ollut kiinnostunut kahdesta. Toinen oli välttelevästi kiintynyt ja addiktiotaipuvainen ja suhteemme lopahti siihen vuosien jälkeen. Toinen on nykyinen avomieheni. 

Avomieheni tapasin sovelluksen kautta etsiessäni kevyempää. Yhtäkään kiinnostavaa naista siellä ei sillä hetkellä ollut, paitsi heteroiden puolella mikä ei minua auta. Lähestyvistä n. 400:sta miehestä (viikon aikana), ~5 oli yhtään kiinnostavia että olisin voinut nähdä meillä potentiaalia vakipanohommiin mitä olin hakemassa. Mutta yksi heistä teki selväksi, että nyt mennään vaikka naimisiin asti :D 

Ja hän oli kahden kiinnostavimman joukossa, joten vähän toppuutellen suostuin treffeille ja sillä tiellä ollaan. 

En ole ikinä tajunnut sitä, että treffeille lähdetään parin viestin jälkeen (tulee ihme sekopäitä ja kiusallisia tilanteita? ja ei voi tai uskalla sitten "kunnolla kolahtaviin" panostaa kun kymmenet pasktreffit käyty jo siinä kuussa?) 

Tai sitä että kriteerit on kummallisen löyhät treffeille lähtöön, mutta utopistisen pikkutarkat ja korkeat parisuhteeseen, etenkin miehillä. Sehän johtaa ihan 1+1=2 logiikalla väistämättä kymmeniin ellei satoihin hutitreffeihin. Miehillä tajuan että moti on valehdella suhteen hausta jotta saa pillua. Mutta naisten motia en tajua, tuskin niiden epäviehättävien vonkamiesten kanssa treffeillä käynti on niin hyvä aktiviteetti. 

Vierailija
24/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet ääliö, miksi jokainen ei maksaisi OMAA ravintola laskua, ei ihme että olet vieläkin yksin. Terv treffikumppanisi.

Vierailija
25/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ottanut ensimmäistä ja alkanut rakentamaan yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan? Jos etsii koko ajan parempaa ja parempaa niin siinä kuluu koko elämä.

Nämä miehethön minulle on antaneet pakit, kysy asiaa heiltä.

Ap

Vierailija
26/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo niin iso otos, että tilastollisesti on epätodennäköistä että tapaisit enää paremman miehen kuin paras noista 64:stä.

Olet oikeassa. Täytyy vaan tyytyä seuraavaan,joka on "ihan kiva".

Ap

Vierailija
27/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vähän tiukentaa niitä kriteereitä ainakin kumppanin henkisten ominaisuuksien osalta?

Itse en kyllä jaksaisi kerran kuussa käydä treffeillä, enkä aivan rehellisesti löytäisi sitä tahtia edes miehiä, jotka itseäni kiinnostaisivat.

Oman mieheni tapasin treffisivuston kautta jossa sain n. 300 viestiä kuukauden aikana ja päätin keskittyä häneen ja hän minuun. Nyt on 20 vuotta mennyt yhdessä ja parit lapsetkin hankittu.

Vierailija
28/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen kanssa olet harrastanut panohommia? 🤥

Vierailija
29/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa lisää dataa treffeistä:

Suurin osa treffeistä oli illallinen ravintolassa (tyyliin Amarillossa). Sitten on ollut muutama kahvila käynti, useita lounaita, yhdet kävelytreffit, kolme brunssia. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, brunssilla kerran mies tarjosi, lounaalla kerran mies tarjosi ja illallisella ehkä n. 10 miestä on tarjonnut minulle. Kaiken kaikkiaan n. Joka viides mies on tarjonnut minulle lounaan/illallisen ensitreffeillä.

Ap

Tarjositko itse kertaakaan? 
Kuinka suuuressa osassa treffeistä sinä ehdotit niitä?

Itse kerran tarjosin illallisen burgerravintolassa, yhden brunssin ja yhden lounaan. Sitten kolme kertaa olen tarjoutunut tarjoamaan miehelle, mutta he ovat kieltäytyneet ja yksi heistä päinvastoin halusi tarjota minulle.

Suurimmaksi osaksi miehet ovat itse ehdottaneet treffeille menoa. Oikeastaan minusta tuntuu siltä, että kaikki kaupungin ikäiseni sinkkumiehet pommittavat minua treffikutsuilla.

Ap

Tuo on kyllä erittäin omituista. Miehet pommittavat sinua treffikutsuilla, mutta saat silti pakkeja koko ajan? Minä näen suoraan kuvista ja profiilista kelpaako nainen minulle.

Vierailija
30/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa lisää dataa treffeistä:

Suurin osa treffeistä oli illallinen ravintolassa (tyyliin Amarillossa). Sitten on ollut muutama kahvila käynti, useita lounaita, yhdet kävelytreffit, kolme brunssia. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, brunssilla kerran mies tarjosi, lounaalla kerran mies tarjosi ja illallisella ehkä n. 10 miestä on tarjonnut minulle. Kaiken kaikkiaan n. Joka viides mies on tarjonnut minulle lounaan/illallisen ensitreffeillä.

Ap

Kuinka monelle sinä lokki olet tarjonnut?

Vierailija
31/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ kerran tarjosin illallisen burgerravintolassa, kerran brunssin ja kerran lounasbuffan. Lisäksi olen kolme kertaa tarjoutunut tarjoamaan miehelle, mutta he kieltäytyivät.

Vierailija
32/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kokeilisit tavata miehiä jonkun sipivan harrastuksen parissa? Näkisit heti jos ei kemiat mätsää eikä sinun tarvitsisi tuhlata aikaa nettinysväämiseen, joka sitten kuitenkin päättyisi pettymykseen. 

Vierailija
33/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 64 on sen verran is otanta jo, että siitä voi valita minkälainen oli itselle sopivin ja jos vastaavaa tulee vastaan, niin tietää että siihen pitää panostaa. Myös tietää vahvasti minkälaista kumppania ei halua, niin osaa sitten jatkossa karsia myös tehokkaasti, ehkä liiankin tehokkaasti.

Tuo tietenkin vähän särähtää, että noin iso osa miehistä antoi pakit. Jokaisella voi olla eri syy, ei se välttämättä ole joku yksittäinen asia. Tietenkin yleisimpiä kai on merkittävä ylipaino tai et ole kiinnostunut (liian kaverillinen, eli näkyy ettei voi tulla mitään muuta kuin kaveri -> tuskin ovat kaveria hakemassa).

"Tavallinen" nainen on myös kyllä vähän niin ja näin. Mitä tarkoitetaan tavallisella? Onko treffeilla panostanut vaikka yhtään ulkonäköön vai ei? On eri asia että normaalisti ei meikkaa, se on ainakin itselle ok, mutta alkuvaiheessa kiinnosta on helpoin näyttää sillä että edes vähän katsoo mitä laittaa päälle.

Ilman kuvia ja tarkempia tietoja on myös mahdoton sanoa mistä voisi johtua. Treffit ovat olleet perinteisissä "turvallisissa" paikoissa ym.  Tekstistä ei tosin kauheasti paista läpi että tämä edes häiritsisi sinua suuresti.

Vierailija
34/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun yleinen narratiivi on se, että miehet kaipaavat kovasti parisuhdetta ja valittavat sitä, kun eivät pääse edes treffeille. Sitten kun minä annan mahdollisuuden näille miehille, joista en edes ole kovin innoissani, antavat he pakit minulle. Tulee mieleen, että ei näille tavallisille miehille enää nykypäivänä kelpaa kukaan tavallinen nainen .

Ap

Vierailija
35/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kokeilisit tavata miehiä jonkun sipivan harrastuksen parissa? Näkisit heti jos ei kemiat mätsää eikä sinun tarvitsisi tuhlata aikaa nettinysväämiseen, joka sitten kuitenkin päättyisi pettymykseen. 

Mun mielipide miehenä on, että kumppanin etsiminen harrastuksista on ajanhukkaa.

Mikä on todennäköisyys että jos kurssille osallistuu vaikka 15 ihmistä että sieltä löytyy yksi sopivan ikäinen, sopivalla kropalla ja naamalla ja luonteella?

Jos naiset swaippaa sovelluksissakin 1/100 miehistä oikealle niin mikä on todennäköisyys että he kelpuuttavat 1/15 miehistä livenä?

Vierailija
36/36 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun yleinen narratiivi on se, että miehet kaipaavat kovasti parisuhdetta ja valittavat sitä, kun eivät pääse edes treffeille. Sitten kun minä annan mahdollisuuden näille miehille, joista en edes ole kovin innoissani, antavat he pakit minulle. Tulee mieleen, että ei näille tavallisille miehille enää nykypäivänä kelpaa kukaan tavallinen nainen .

Ap

Treenaa kroppa kuntoon.

Jos olet hoikka ja sulla on hyvä pylly niin varmasti miehet alkaa innostumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän