Kun mies luettelee, millaiset miehen kaikki naiset tahtoo
Niin luettelo sisältää ulkonäköä, rahaa, statusta.
Ja kun taas naisilta kysytään, niin listassa on hygieniasta huolehtiminen, yhtenevät arvot, ei päihdeongelmia, puhuu tunteistaan jne
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kaikki naiset haluaa rikkaan statusmiehen, niin miten kummassa perusduunarrillakin on vaimo ja perhe, myös niillä tavallisen näköisillä??
Sinun logiikallasi (naisen logiikka) miehet ajavat mieluummin 15 vuotta vanhalla Nissanilla kuin upouudella S-sarjan Mersulla, koska merkittävästi suurempi osuus miehistä tosiaan ajaa sillä vanhalla rotiskolla eikä uudella autolla. Hetkinen! Nyt mulla välähti. Voisikohan sittenkin olla, että miehet haluaisivat ajaa sillä Mersulla ja naiset haluaisivat rikkaan statusmiehen, mutta joutuvat tyytymään siihen mitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noi 50-luvun perheet olleet mitään alistuksia vaan ihan tavallisia perheitä joissa oli erilaiset roolit. Ihan samalla tavalla miehestä voisi sanoa että hänet on alis tettu puurtamaan töissä elantoa koko perheelle samalla kun nainen on siitä vapautettu ja lisäksi pitää lupautua armeijaan tapettavaksi, jos sattuu sota syttymään, jotta voi senkin uhrauksen tehdä perheen puolesta.
Ja tästä tullaankin siihen ikävään tosiasiaan, että useimmilla naisilla ei ole hajuakaan, mitä haluavat
Sekin on totta ja sitten elämä on yhtä sekoilua suhteesta toiseen ja lapsia monelle miehelle. Entinen oli sentään vakaampi. Valitsit sen mitä valitsit ja siinä pysyit.
Eli sä oot mies, joka yrität sheimata ja päsmäröidä naisia, vaikkei sun rahkeet riitä parisuhteeseen nyt eikä ikinä.
Taidat olla jollakin lääkityksellä. Tuplaa se.
Projektiota, mies. Sä tule löytämään ainakaan naiskumppania. Pelkäät naisia. Ja koet huonoutesi miehenä aika kipeästi, muttet kykene korjaamaan itseäsi.
Veikkaan että hankit koiran, jota revit hihnasta ja potkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä julkisuudessa paasaavat ja perinteisen naisen mallia esittävät ”kotiäidit” tradwives etc ovat muuten luoneet siitä itselleen ihan kovaa tiliä tuovan uran…. ja taas qsetetaan ihan urakalla näitä ihailevia surkimuksia… ja oikeasti jotkut Tatet? Alfoja? Kattokaas nyt niitä oikeesti.
Miehenä tykkään perinteisemmästä sitoutumisesta nykysekoilun mukaan. Ei nämä Tatet ole kyllä mitään alfoja. Hän on pelle, riikinkukko ja lapsellinen tyyppi joka kuvittelee että sikarin polttaminen puvussa aurinkolasit silmillä on coolia. Hän kehuskelee sillä että on kauniita naisia yms. Ei hän ole yhteen naiseen ja perheeseen sitoutunut mies joka uhrautuu perheensä hyväksi kuten perinteinen mies olisi tehnyt. Hän on moderni pelle. Samaa sarjaa kuin nainen joka kulkee kalsarit jalassa jotka on vedetty syvälle persrakoon ja kuvittelee olevansa kuningatar tai prinsessa.
Sun uhrautumisfantasia on yhtä nolo ja lapsellinen kuin sitä seurannut runkkufantasiakin.
Sun fantasiat arvatenkin liittyvät väkivaltaan, henkiseen ja fyysiseen? Vai mitä ne ovat. Kerro ihmeessä niin pääsemme vertailemaan miten paljon vähemmän noloja ja lapsellisia ne ovat.
Miksi fantasioisin kun minulla on hyvä, kaikin puolin tyydyttävä elämä?
Fantasiaa käytetään runkkuvirikkeenä. Mun virikkeeni ja iloni on se ihminen, jota rakastan ja joka rakastaa minua.
Vihasi syö sinut olemattomiin ja projisoit sitä muihin, koska olet elämää pelkäävä, sisältä tyhjä raukka. Se on surullista, mutta itse valitsit niin. Vihasi on pelon peitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kaikki naiset haluaa rikkaan statusmiehen, niin miten kummassa perusduunarrillakin on vaimo ja perhe, myös niillä tavallisen näköisillä??
Sinun logiikallasi (naisen logiikka) miehet ajavat mieluummin 15 vuotta vanhalla Nissanilla kuin upouudella S-sarjan Mersulla, koska merkittävästi suurempi osuus miehistä tosiaan ajaa sillä vanhalla rotiskolla eikä uudella autolla. Hetkinen! Nyt mulla välähti. Voisikohan sittenkin olla, että miehet haluaisivat ajaa sillä Mersulla ja naiset haluaisivat rikkaan statusmiehen, mutta joutuvat tyytymään siihen mitä saa?
Tunnevammainen narsisti ajattelee noin. Jokainen lauseesi huutaa syvää epävarmuutta ja puuttuvaa tunne-elämää.
Tunnet kyllä jonkinlaista vihaa, kaunaa, kateutta, katkeruutta, vahingoniloa ja häpeää, muttet mitään muuta. Et rakkautta, onnea, syvää tyytyväisyyttä, hellyyttä, halua olla toiselle maailman paras ja ihanin.
Hylkäsikö isäsi sinut? Onko sinua hakattu/hyväksikäytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeteille tiedoksi: nainen haluaa älykkään, terveellä tunne-elämällä varustetun myönteisen, avoimen ja luotettavan miehen.
Voit keksiä omasta päästäsi vaikka mitä paskaa, mutta se on silti vain veetin mielikuvituspaskaa.
Et kuulosta ainakaan siltä että sulla olisi noita hyviä ominaisuuksia kun puhut jostain veetin mielikuvituspaskoista.
#yhyy
#ihonalle
#incelititkee
Kiitos kun todistit pointtini.
Joka oli esitellä kyvyttömyyttäsi olla naisen haluama tervepäinen mies?
Jos en ole sinun haluamasi olen kiitollinen siitä.
Ole hyvä.
Miksi ihmeessä ei porukka tajua, että kun löydät sen oikean (olikohan 10%), niin noilla kaikilla höpinöillä ole mitään merkitystä. Myöskään sillä, että suhteen eteen pitäisi paiskia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvaamalla miehellä on harhaluuloja, pakkomielteitä ja surkea itsereflektio.
Ei mies pysty listaamaan naisten toiveita. Hän kun ei ole nainen eikä ymmärrä mitään naisista.
Hän kuvailee omaa homoeroottista miesihannettaan.
Tämä on totta. Tutkimusten mukaan miehet itse arvioivat maskuliiniset ominaisuudet houkutteleviksi, ei suinkaan naiset. Tästä oli tänäkin kesänä juttua mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeteille tiedoksi: nainen haluaa älykkään, terveellä tunne-elämällä varustetun myönteisen, avoimen ja luotettavan miehen.
Voit keksiä omasta päästäsi vaikka mitä paskaa, mutta se on silti vain veetin mielikuvituspaskaa.
Et kuulosta ainakaan siltä että sulla olisi noita hyviä ominaisuuksia kun puhut jostain veetin mielikuvituspaskoista.
#yhyy
#ihonalle
#incelititkee
Peukku ylös, kuka haluaa tän pipi-incelin, joka vihaa, vihaa ja vihaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvaamalla miehellä on harhaluuloja, pakkomielteitä ja surkea itsereflektio.
Ei mies pysty listaamaan naisten toiveita. Hän kun ei ole nainen eikä ymmärrä mitään naisista.
Tämä on totta. Tutkimusten mukaan miehet itse arvioivat maskuliiniset ominaisuudet houkutteleviksi, ei suinkaan naiset. Tästä oli tänäkin kesänä juttua mediassa.
Naistutkimuksen osastolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistutkimuksen osastolta?
Psykologiaa se vain on. Sen tutkimista, mitä aivoissa tapahtuu ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#yhyy
#ihonalle
#incelititkee
Olet saanut jo riittävästi peukkua juttujesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin ekana miehen ulkonäön huomaa ja tekee karsinnan. Rumalla naamalla ei pääse esittelemään noita ominaisuuksia.
Juuri näin. Ja nainen on aina valmis sietämään pskaa kohtelua komelta mieheltä. Tai rikkaalta. Ihan itse osoittavat mikä heille on tärkeintä. Eikä luonne, käytöstavat, älykkyys tai mikään muukaan seikka mitä jatkuvasti toistellaan näissä listoissa, pääse edes kympin kärkeen.
Yksi kaverini on juuri tuollainen. Hän aukoo päätä ja vittuilee naisille, jotka ovat ihan lääpällään. Hän on todella komea, tumma ja pitkä. Olin kuulemassa, kun hän haukkui naisen tyhmäksi, rumaksi ja läskiksi. Nainen kysyi lopuksi, että treffataanhan me uudestaan? Se ei olisi muuten haitannut, mutta minä taviksena olin ihastunut tähän naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erling Haaland saattaa olla nyt miljonääri, mutta se ei ole asia, joka on hullaannuttanut planeetan naiset. Vaan hänen nöyryytensä, reiluutensa, huumorintajunsa, rohkeutensa olla oma lämmin, rakastava ja kaikkia kunnioittava itsensä. Hän on läsnä, hän huomioi muut, hän ei piilottele tähteydessä. Hän ei edes ole komea vaan aika hassun näköinen, mutta hitot siitä, hän vain on ihana. Hänen rakastava sydämensä ja elämänhalunsa loistaa. Olisipa enemmän hänen laisiaan roskakuskeja/ it-tukihenkilöitä/ kiinteistönhuoltajia/ työttömiä asentajia/ opiskelijoita/ lähihoitajamiehiä jne, ja varmaan onkin, mutta te olette piilossa myrkyllisen miesteeskentelyn takana.
Kuunnelkaa naisia. Naiset kertovat itse mitä haluavat. Manosfäärin pellet vain kusettavat teitä. Incelit piiloutuvat siihen kusetukseen, koska pelkäävät. Pelko estää elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#yhyy
#ihonalle
#incelititkee
Olet saanut jo riittävästi peukkua juttujesi perusteella.
Itket itsesi taas tänään uneen muna kourassa ja peukalo suussa. Miksi haluat ehdoin tahdoin pilata elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla persoonallisuushäiriödiagnoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erling Haaland saattaa olla nyt miljonääri, mutta se ei ole asia, joka on hullaannuttanut planeetan naiset. Vaan hänen nöyryytensä, reiluutensa, huumorintajunsa, rohkeutensa olla oma lämmin, rakastava ja kaikkia kunnioittava itsensä. Hän on läsnä, hän huomioi muut, hän ei piilottele tähteydessä. Hän ei edes ole komea vaan aika hassun näköinen, mutta hitot siitä, hän vain on ihana. Hänen rakastava sydämensä ja elämänhalunsa loistaa. Olisipa enemmän hänen laisiaan roskakuskeja/ it-tukihenkilöitä/ kiinteistönhuoltajia/ työttömiä asentajia/ opiskelijoita/ lähihoitajamiehiä jne, ja varmaan onkin, mutta te olette piilossa myrkyllisen miesteeskentelyn takana.
Kuunnelkaa naisia. Naiset kertovat itse mitä haluavat. Manosfäärin pellet vain kusettavat teitä. Incelit piiloutuvat siihen kusetukseen, koska pelkäävät. Pelko estää elämästä.
Hän kävi juomassa vastustajan maalivahdin juomapullosta. Vähän samanlainen epäkunnioittava ele kuin toisen päälle sylkäiseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PARISUHTEESSA EI TYYDYTÄ TOISEEN. Se perustuu keskinäiseen rakkauteen ja haluun.
Sinä et pidä naisia ihmisinä. Mikä mahdat itse olla mielestäsi, kun sua ei kukaan huoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kävi juomassa vastustajan maalivahdin juomapullosta. Vähän samanlainen epäkunnioittava ele kuin toisen päälle sylkäiseminen.
Norja hävisi kun heidän maalinsa hylättiin Haalandin vuoksi. Työnsi kaksin käsin raivoikas ilme kasvoilla vastustajan pelaajan maahan ja se oli syynä maalin hylkäämiseen. Sellaista rakkautta ja kunnioitusta, joka koitui joukkueenkin kohtaloksi.
Tumma, hoikka ja komea supliikkimies on kaikkien naisten ihannemies.