Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea
Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.
Kommentit (148)
Se riippuu tilanteesta. Esimerkiksi jos treffeillä mennään teatteriin ja teatterin sisällä on tungosta, kannattaa miehen mennä ensin ja raivata daamille tietä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen feminismi tappaa kaikki halut olla herrasmies. Herrasmiesmäisyyden aika sijoittui siihen aikakauteen, kun naiset eivät olleet toksisia miehiä kohtaan, vaan osasivat käytöstavat ja olla pehmeän naisellisia mekoissa eikä mitään tatuoituja kiroilevia merimiehiä.
Saako olla vanha tai vammainen tai sairas, ettâ sä avaat oven?
Silloinhan juuri pitää avata ovi.
Moukkamaiset ihmiset ovat kammottavia, ja moukat rynnii kaikkialle toisten ohi eivätkä huomioi esim. vanhuksia, sairaita/vammaisia, lapsia...
Minä menetän ihan kaverisuhteessakin kunnioitusta ihmiseen, jos huomaan korostunutta itsekeskeisyyttä ja muiden huomioimattomuutta. Näillä tyypeillä miehet samaa kaliiberia, ja molempien itsekkyydestä johtuvia parisuhdedraamoja.. eli aika karseita ihmisiä.
Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi pienten juttujen sijaan kiinnittää huomiota isoihin juttuihin, niin ei tarvitsisi palstalla aina itkeä siitä kuinka mies pettää tai hakkaa tai jotain pahempaa.
Enpä ole ikinä itkenyt tuollaista. Tai muutenkaan ulisssut mitään "miehet sitä ja miehet tätä"-juttuja. Never. Ei kuulu ollenkaan mun tyyliin eikä maailmankuvaan.
Ja kyllä, kiinnitän huomioni pieniin juttuihin, ja mm. oven avaaminen tärkeää.
Tämän paskaketjun otsikko on Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea ja täynnä tissitelineiden vinkumista, miten jonkun yhden miehen väitetty tekeminen koskee kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi pienten juttujen sijaan kiinnittää huomiota isoihin juttuihin, niin ei tarvitsisi palstalla aina itkeä siitä kuinka mies pettää tai hakkaa tai jotain pahempaa.
Enpä ole ikinä itkenyt tuollaista. Tai muutenkaan ulisssut mitään "miehet sitä ja miehet tätä"-juttuja. Never. Ei kuulu ollenkaan mun tyyliin eikä maailmankuvaan.
Ja kyllä, kiinnitän huomioni pieniin juttuihin, ja mm. oven avaaminen tärkeää.
Tämän paskaketjun otsikko on Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea ja täynnä tissitelineiden vinkumista, miten jonkun yhden miehen väitetty tekeminen koskee kaikkia miehiä.
No mun vastaus ekalla sivulla on, että mun kokemuksen mukaan kyllä avaa. Eli en ole samaa mieltä otsikon kanssa tai liitä moukkamaisuutta muutenkaan siihen, minkä maalainen ihminen on.
Mutta sun viesti nyt kirkuu huonoa käytöstä ja luonnetta, ihan vaan tuo "tissitelineiksi" sanominen on jotain, mitä hyvä mies ja hyväluonteinen ihminen ei ikinä tekisi. Onnea sinne aivonsa netti-/someriidoissa turruttaneeseen kuplaan! Olet samaa tasoa näiden palstalla miesten tekemisistä vinkuvien nettinaisten kanssa.
Eletään tasa-arvossa. Avaa ja maksa itse. En ole sun palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa suomalaiset miehet mallia käytöstavoista ja myös pukeutumisesta ekoilla treffeillä daamin kanssa;
Italialainen mies kertoo selvät säännöt :
You tube: Fabio farati @ almost Fabio
Tosin ero kulttuurien välillä olla jo kuin päivällä ja yöllä 🤔
Fabio kertoo myös ekan treffin nyrkkisääntö nr 1:
Se joka kutsuu treffeille myöskin maksaa laskun!
👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pienet jutut ap teki oikein miestä kohtaan?
Ollut uniikki prinsessa koko treffien ajan.
Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne.
Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv.
Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Suomessa miehet eivät avaa edes toisille miehille, vanhuksille, lastenrattaiden tai muun "kuorman " kanssa liikkuville.
Kyse ei ole tasa-arvosta, vssn ihan käytöstapoja puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin.
Todella outoa. Miten ihminen ei saa hyvää mieltä siitä, että tekee pienen palveluksen kanssaeläjälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi-naiset saavat avata ovensa itse ja maksaa kahvinsa . Muiden kanssa on eri asia koska silloin pelataan vanhoilla sännöillä ja herrasmies säänmöt tulevat kunniaan. Näin ainakin minun kohdallani, mutta en deittaile enään joten ei tarvitse miettiä näitä. Omalle naiselleni olen aina kohtelias ja hän myös osaa arvostaa ja palkita tämän omalla tavallaan.
Mies odottaa kohteliaisuudesta ilmeisesti palkintoa. Kertoo paljon.
Sinusta ehkä. Minä odotan sitä kohteliaisuutta. Se on liikaa pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Suomessa miehet eivät avaa edes toisille miehille, vanhuksille, lastenrattaiden tai muun "kuorman " kanssa liikkuville.
Kyse ei ole tasa-arvosta, vssn ihan käytöstapoja puutteesta.
Niihin hyviin tapoihin voi opettaa. Ja kannustaa. Ei ilmeisesti kiinnosta.
Olin keväällä kantamassa talvirenkaita varastoon. Turkkilainen mies naapuritalosta tuli vaatimaan, että saa kantaa ne mun puolesta. Oli kyllä ihana mies. Toivotteli vielä hyvät päivänjatkot.
Huomaavaisuus kunniaan sukupuolesta riippumatta. Suomalaiset läväyttää oven takanakulkijan naamalle.
Kun ei koskaan tiedä että avata vai ei. Riippuu ihan muijasta. Aina teet väärin.
Uros
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa. Miten ihminen ei saa hyvää mieltä siitä, että tekee pienen palveluksen kanssaeläjälle?
Teetkö sinä naisena miten paljon kohteliaisuuksia? Luultavasti suomalaisena naisena et, jos ei hyödytä sinua jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies menee taksissakin etupenkille höpöttämään kuskille ja daami takapenkille yksin... joo ja tää on vali, vali.
Musumies antaa taksissa kyllä huomiota aivan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olin keväällä kantamassa talvirenkaita varastoon. Turkkilainen mies naapuritalosta tuli vaatimaan, että saa kantaa ne mun puolesta. Oli kyllä ihana mies. Toivotteli vielä hyvät päivänjatkot.
Muualta tulleilla on usein paremmat käytöstavat. Kun kuljin rattaissa olevan pienen lapsen kanssa, ulkomaalaiset olivat ensimmäisenä aina auttamassa. Myös nuoret.
Suomalainen nainen ei ole nykyään herrasmiehen elkeiden tasoinen. Enemmän suomalaisen junttimiehen kauniimpi kopio. Ei kiitosta, sulavuutta, ystävällisyyttä tai vuorovaikutustaitoja.
Selittää paljon. Ilmankos tuntuu, että toiset naiset ja nuoret miehet avaa ovia todennäköisimmin. Se on vaan oven avaus, ei mikään vastavuoroisuuden oletus. Miehelle vastavuoroisuus tarkoittaa ilmeisesti jotain pesän antamista tms.